V primerjavi z letom prej je v Sloveniji bruto vrednost spletnega oglaševanja zrasla za 77 odstotkov, kar je izmed 19 evropskih trgov največ. Med posameznimi oblikami spletnega oglaševanja je zaznan vse večji trend iskalnega marketinga.
Trg evropskega spletnega oglaševanja je po ugotovitvah Interactive Advertising Bureau (IAB), ki proučuje evropske trge spletnega oglaševanja, dosegel 12,9 milijarde evrov, kar je 20 odstotkov več kot leta 2007. Slovenija, ki sicer predstavlja enega izmed manjših trgov v evropskem spletnem oglaševalskem kolaču, je dosegla največjo stopnjo rasti, kar 77-odstotno. Sledita ji Poljska s 60-odstotno rastjo in Avstrija s 45-odstotno rastjo.
Slovenski spletni trg je bil po podatkih IAB-ja lani vreden 19,6 milijonov evrov. S 5,6 milijarde evrov, je bil lani, najbolje zastopan iskalni marketing in s tem zavzel kar 43 odstotkov prostora med posameznimi oblikami spletnega oglaševanja. Trend iskalnega marketinga je vse večji. Iskalni marketing je v primerjavi z letom 2007 dosegel 26-odstotno rast.