Prvi vpogled v agendo prestižne konference Search Engine Strategies London 2013 je podal močan impulz, ki je aktiviral željo po obisku te 3-dnevne možganske odisejade v barvit svet digitalnega marketinga.
Po skoraj treh mesecih sanjarjenja je končno prišel dan za pakiranje kovčkov in polet proti Londonu. Pregovorno oblačno in deževno mesto me je pričakalo objeto v tople barve, katerih spekter je upravljala nenavadna sončna svetloba, nabita s pozitivno energijo. Takoj po namestitvi v hotelu sem se podal na odkrivanje lokacije The Queen Elizabeth II Conference Centra. Po dobre pol ure arhitekturnega šoka, sem končno zagledal kraj, kjer sem 3 dni, z vsem entuziazmom sledil predavanjem globalno priznanih strokovnjakov iz vseh segmentov digitalnega marketinga.
Struktura 3-dnevne konference je bila zasnovana tako, da smo po opojno dobri jutranji kavi, vsak dan najprej poslušali predavanje priznanih strokovnjakov. Predavanja so nosila naslove:
- Future Forward – Shifts in the Digital Revolution – predavatelj Dave Coplin, Chief Envisioning Officer, Advertising and Online, Microsoft UK;
- Maximising Realtime Marketing Opportunities – predavatelj Dara Nasr, Head of Agency Sales, UK, Twitter;
- Optimising Humans! The Art of Data-Driven Social Marketing – predavatelj, izjemni Marty Weintraub, Founder & Evangelist, aimClear, povzetek izjemnega predavanja si lahko preberete tukaj.
Po navdušujočih uvodnih predavanjih so sledila predavanja preko celega dneva, ki so bila razdeljena v 3 sklope. Žal sem si na enkrat lahko izbral le po en sklop. Tale blog objava bi z lahkoto presegla nekaj tisoč besed, če bi vam želel podati vse, s čimer mi je postregel SES London 2013. Podajam vam seznam ključnih besed, ki označujejo vsebinsko jedro predavanj:
– Advanced web analytics
– Big Data
– Personalization
– Relavance
– Local
– Mobile
– Content Marketing
– Remarketing
– PLA, DSA, Enhanced Google Adwords campaigns
– Whole Human Targeting
– Psychographics
– Attribution Modeling
– Outreach
– Link building still matters
– Social Search Dynamics
– Real Time Bidding
– Competiton Analysis
Ključne besede označujejo ključne trende digitalnega marketinga v letu 2013, o katerih bomo pisali tudi na Red Orbit blogu. Teorijo bomo začinili z dobrotami iz sveta prakse, manjkali ne bodo niti triki in nasveti.
Upajmo, da SES v prihodnjih letih zaide tudi v Slovenijo, še kako dobro se sliši Search Engine Strategies Ljubljana 2015. :))