, z zapisom pa smo vam želeli predstaviti pogosto pozabljeno platformo, na kateri lahko tudi oglašujemo. Tokratni blog pa je bolj poglobljen in je namenjen tistim, ki bi želeli poskusiti z oglaševanjem in postavitvijo prve kampanje.
Kot smo ugotavljali v prvem blogu, Reddit pri oglaševalcih sedi na zadnjih sedežih oz. je peto kolo. Ker neposredno ne prinaša konverzij, mu digitalci nismo vedno najbolj naklonjeni. A glede na nišnost uporabnikov in zanimive načine ciljanja, je platforma, ki bi jo bilo dobro preizkusiti, če ne celo vključiti v vašo strategijo.
V nadaljevanju si bomo pogledali specifike oglaševanja ter se osredotočili na naslednje tematike:
– Kako ciljati uporabnike?
– Kateri formati so na voljo?
– Kateri tip kampanje uporabiti?
– Zaključek
TLDR; Reddit oglaševanje je zanimivo še posebej za ciljanje nišnih uporabnikov, ki so Redditova največja prednost in največja slabost. Oglasni formati so zelo podobni Facebook-ovim formatom in se večinoma prikazujejo na feedu,oglašujete pa lahko tudi znotraj pogovornih niti (conversation threads). Tipi kampanj so podobni tistim na popularnejši platformi, a večinoma plačamo na klik in ne na 1000 prikazov.
KAKO CILJATI UPORABNIKE?
Glede na bogate podatke, ki jih ima Reddit o svojih uporabnikih, je targetiranje po interestih zelo natančno, prav tako pa omogoča tudi ciljanje uporabnikov na podlagi ključnih besed.
Reddit uporabnike lahko targetirate na podlagi njihovih interesov (glede na uporabnikove aktivnosti znotraj platforme, tematike, na katere je reagiral) ali pa specifičnih subredditov, ki so jih obiskali v zadnjih 28 dneh.
Kadar oglašujete specifično v pogovorih (conversation placement – več o tem v naslednjem sklopu), pa lahko izberete kjučne besede, ki morajo biti prisotne v pogovoru, ki ga bere uporabnik, da se mu prikaže naš oglas. Ta način targetiranja je eden izmed bolj zanimivih, saj vam omogoča, da dosežete zares relevantne uporabnike.
V časih, ko se pomikamo stran od piškotkov (o tem je pisala tudi Monika) in so lastni podatki, ali pa platformam lastni podatki, vse bolj pomembni, bodo podatki, ki jih ima Reddit o svojih aktivnih uporabnikih, zares koristni.
Targetiranje glede interesov in tematik pa ni edini način ciljanja na Redditu. Platforma omogoča, tudi druge načine ciljanj:
- na podlagi lokacije,
- na podlagi naprave,
- glede na aktivnost na spletni strani,
- če so že videli naše oglas,
- če so že reagirali na naše oglas (kliknili, glasovali ali komentirali),
- če so si ogledali naš video,
- na podlagi mobilnega operaterja (le v ZDA, Združenem Kraljestvu in Kanadi).
KATERI FORMATI OGLASOV SO NA VOLJO?
Sedaj razumete teorijo ciljanja uporabnikov, ampak s kakšnimi oglasi jih boste nagovarjali?
Če se ukvarjate z oglaševanjem na Facebooku in/ali Googleu, vam bodo tudi Redditovi formati domači, saj lahko tudi tu uporabite tekstovne, slikovne, video ali carousel oglase.
Podobno kot na Facebooku, se tudi tu oglasi prikazujejo v “feedu” – tem tipom oglasov pravimo promovirane objave. Ponuja pa Reddit še dodatni prostor za prikazovanje oglasov, in sicer lahko oglašujete tudi v posameznih pogovornih “nitih” (ang. conversation threads).
Promovirana objava (ang. Promoted posts) je tip kampanje, ki podpira največ formatov in je zato tudi najbolj priljubljena. Uporabite lahko katerega koli od oglaševalskih formatov: tekstovni, slikovni, video ali carousel, uporabnik pa bo oglas videl na feedu, ko bo brskal med različnimi objavami. Kadar pa želite oglaševati specifično v pogovorih (ang. conversation placement), kjer se uporabniki zadržujejo največ časa, pa lahko uporabite le slikovne in video oglase.
Oglaševanje v pogovorih je priporočljivo predvsem takrat, ko si od uporabnika želite neko akcijo, npr. da obišče našo stran ali pa celo izpolni prijavni obrazec, saj z ustreznim oglasom in pametnim targetiranjem (na podlagi tematike ali ključnih besed), uporabniku nudite rešitev za točno tisti izziv, ki ga raziskuje. Druga prednost pa je v tem, da s temi oglasi dosežete tudi uporabnike, ki so na Reddit prišli iz Google iskalnika in niso registrirani člani – teh namreč ne bi dosegli z običajnimi promoviranimi objavami, saj če uporabnik ni registiran, ne more videti objav na svojem feedu, ker ga nima. Z oglasi v pogovorih torej dosežemo tako registrirane uporabnike kot tudi neregistrirane, predvsem pa zelo aktivne uporabnike.
KATERI TIP KAMPANJE UPORABITI?
Tudi tipi kampanj so zelo podobni tem, ki jih uporabljate na Facebooku. Na voljo imate naslednje tipe kampanj:
- Brand awareness za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in doseg večjega št. uporabnikov,
- Promet na spletni strani (traffic),
- Konverzije na strani (conversions),
- Ogledi videa (video views),
- Prenos aplikacije (app installs),
- Kataloška prodaja (Catalog Sales) – trenutno v beta programu.
Pri izbiri tipa kampanje je seveda najpomembnejše, da razmislite, kaj je vaš poslovni cilj in temu primerno izberete tip kampanje. Edina večja razlika v primerjavi s Facebook oglaševanjem je v tem, da zgoraj omenjene kampanje večinoma delujejo po CPC modelu, torej cost per click, razen kampanja za awareness, pri kateri plačate na 1000 prikazov (CPM), kar je potrebno upoštevati pri planiranju budgeta in optimizaciji.
ZAKLJUČEK
Reddit oglaševanje je v določeni meri zelo podobno oglaševanju na Facebooku, pa vendar nudi precej bolj detajlne možnosti targetiranja. Ste oglaševanje poizkusili že sami? Kakšne so bile vaše izkušnje? 🙂 Potrebujete pomoč pri oglaševanju? Kontaktirajte nas, z veseljem vam pomagamo pri rasti!