X

Red Orbit je dobitnik nagrade Digiday Retail Awards

Red Orbit je prejel prestižno nagrado Digiday Retail Awards v kategoriji »Best Use of Data« in s tem dokazal, da spada v sam svetovni vrh na področju spletne analitike in digitalnega marketinga.

Ker Tina Maze in Peter Prevc ne moreta sama dominirati na vseh tekmovanjih, smo se na svetovni oder postavili tudi mi, in sicer z zmago na mednarodnem tekmovanju Digiday Retail Awards. Medtem ko je Tina postala svetovna prvakinja v smuku in je Peter preletel magičnih 250 metrov, so v New Yorku podelili nagrade Digiday Retail Awards.

Da smo s projektom From First Click to Last Conversion, ki smo ga pripravili za Big Bang, ustvarili nekaj posebnega in inovativnega, smo vedeli že, ko smo postali finalisti tekmovanja The Digitals. Piko na i odličnim rezultatom projekta pa smo postavili s to zmago. S tem smo se postavili ob bok svetovnim velikanom, kot sta SapientNitro in JCPenney.

Digiday Retail Awards nagrajuje najboljše svetovne dosežke na področju digitalnega marketinga v segmentu spletnih trgovin. Red Orbit je skupaj z Big Bangom zmagal v kategoriji »Best Use of Data«, ki nagrajuje najbolj inovativno uporabo podatkov v digitalnem marketingu s ciljem povečanja prodaje.

Žirijo je prepričal celostni pristop k spremljanju procesa odločanja potrošnikov, inovativne povezave podatkov med različnimi digitalnimi in klasičnimi komunikacijskimi kanali ter učinkovita uporaba pridobljenih informacij v digitalnih kampanjah.

V sklopu projekta smo implementirali napredno spletno analitiko, ki spremlja potrošnike skozi celotni odločitveni proces, prek različnih naprav in digitalnih kanalov. Spremljali in analizirali smo tudi vpliv vremena na spletne nakupe. Na podlagi boljšega razumevanja potrošnikov smo optimizirali Big Bangov digitalni nastop, Big Bang pa je vpeljal spremembe v svojih fizičnih trgovinah. Izjemni rezultati projekta so prinesli velikansko izboljšanje spletne prodaje, konverzije na spletni strani, povprečne vrednosti nakupa in števila nakupov.

Pa naj še kdo reče, da je februar dolgočasen. 🙂

Oznake: Google AdWordsGoogle Analyticstekmovanje