Spletna analitika
Imate težave z razumevanjem svojih spletnih uporabnikov?
Želite svoje aktivnosti prilagoditi potrebam, željam in vedenjem potencialnih kupcev?
Bi radi analizirali nakupno pot svojih uporabnikov in odpravili napake?
Iščete načine, kako spletnim obiskovalcem olajšati nakup?
Ni vse v številkah …
Cilj spletne analitike ni zgolj zbiranje podatkov, temveč omogočanje poglobljenega vpogleda v pravilnost poslovnih potez, kar vam bo v veliko pomoč pri sprejemanju nadaljnjih odločitev in izboljšanju uspešnosti. Marketing ni bil nikoli preprost. Z eksplozijo digitalnega marketinga je postal še bolj zapleten. Ogromen nabor različnih spletnih strani, aplikacij, možnosti oglaševanja, družbenih medijev in drugih trženjskih kanalov nam preprosto ne pomaga pri razumevanju potrošnikov.
Kaj bomo z napredno analitiko pridobili?
Spletna analitika je osnova vseh spletnih aktivnosti
Spletna (Google) analitika zagotavlja vpogled v vedenje vaših uporabnikov in ga poveže s svojimi poslovnimi cilji. S pomočjo spletne analitike se uspešno znebite bremena sprejemanja tveganih odločitev brez ustrezne informacijske podpore. Merjenje pa ima smisel le, če znate pridobljene podatke tudi analizirati in uporabiti v procesu optimizacije na vsakem koraku svojega spletnega nastopa in prodaje.
Preko spletne analitike spoznate uporabnika in se mu prilagodite
V resničnem življenju se je zelo enostavno prilagajati kupcu in uporabniku storitev, saj ga vidimo pred sabo in z njim komuniciramo. Večina ljudi misli, da je v digitalnem svetu to veliko težje, vendar pa lahko z dobro postavljeno napredno Google Analitiko o svojih strankah izveste več kot kdaj koli prej. Natančno boste lahko sledili njihovemu nakupnemu procesu in hitro popravili napake, ki vas ovirajo pri dosegu zastavljenih ciljev.
Prepoznavanje najboljših vsebin na spletni strani
Z Google analitiko lahko zelo natančno vidite na katerih vaših vsebinah se uporabniki najdlje zadržujejo, kateri call-to-action resnično deluje in katerega uporabniki nikoli niti ne opazijo, katere strani uporabnika prepričajo v nakup in preko katerih največ uporabnikov zapusti vašo spletno stran. Vse to in še mnogo več lahko razberemo iz analitike in temu prilagodimo celotno spletno strategijo ter vsebine na strani. Uporabnike je na spletno stran zelo težko pritegniti – za to sta potrebna uspešna SEO in oglaševalska digitalna strategija, analitika pomaga, da vsem uporabnikom, ki jih pripeljemo na stran, ponudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo.
Sledenje e-commerce metrikam
Napredna Google Analitika zelo jasno nakaže nakupno pot uporabnikov in lahko celo meri učinkovitost oglaševalskih in drugih kampanj ter prodajne rezultate posameznih izdelkov. Na tak način je še toliko bolj nepogrešljiva za vse spletne trgovine, ki lahko s količino podatkov, ki jo nudi spletna analitika, tudi prilagajajo cene, razpoložljivost izdelkov in celo nabavo. Hkrati pa so spletni nakupi tudi dober pokazatelj tega, kar se bo dogajalo tudi v fizični trgovini.
Na podlagi vaših poslovnih ciljev razvijemo specifičen meritveni model.
Meritveni model predstavlja osnovo, na podlagi katere razvijemo napredne meritve, opredelimo ključne kazalnike uspešnosti (KPI) in oblikujemo poročila. Vse to vam omogoča boljše spremljanje in ocenjevanje uspešnosti na področju digitalnega marketinga. Z natančnim merjenjem in analiziranjem vsakega koraka v procesu odločanja potrošnikov (CDJ) lahko optimizirate prav vsak segment svoje spletne prisotnosti.
Zbrane podatke iz procesa odločanja potrošnikov lahko uporabljate za optimizacijo svojega proračuna, uporabe digitalnih marketinških kanalov in strategije vsebine za vsako stično točko (touchpoint). S pomočjo spletne lahko sprejemate boljše, informirane in strateške poslovne odločitve ter zmanjšate tveganje.
“S spletno analitiko so naše aktivnosti postale skrbno načrtovane in učinkovitejše.“
Zakaj izbrati Red Orbit za postavitev spletne analitike?
Red Orbit že od svojega nastanka pred 10 leti utira digitalne poti v Sloveniji in v celotni severovzhodni evropski regiji ter širše. Zelo napredna digitalna analitika je ena izmed posebnosti, ki jo nudimo svojim partnerskim naročnikom in vedno deluje z roko v roki z ostalimi digitalnimi segmenti. Smo tudi eni redkih evropskih strokovnjakov, ki se lahko pohvalimo, da smo Google Analytics Certified Partner, kar nam omogoča dostop do najnovejših vsebin in izobraževanj, ki jih nato integriramo v svoje delo.

Google Analytics Certified Partner
Na evropski ravni smo eni izmed zgolj peščice strokovnjakov, ki smo pridobili ta certifikat, kar v prvi vrsti pomeni, da imamo neprekosljivo znanje s področja spletne analitike, obenem pa nam ta status zagotavlja dostop do najnovejših pristopov merjenja in analize podatkov, ki jih skupaj s svojimi naročniki prenašamo v prakso.

Najboljši strokovnjaki za spletno analitiko
Naši strokovnjaki za spletno analitiko se redno izobražujejo in skrbijo, da poznajo vse najnovejše prakse in možnosti, ki jih nudi Google Analitika. Vse to znanje povežejo z vašo spletno stranjo in omogočajo najbolj kakovostno spremljanje rezultatov in najboljše analize z enim klikom, ki vam bodo prihranile dragoceni čas.

Optimiziran proces dela
Red Orbit je marketinška agencija, ki je že od nastanka specializirana za digitalni marketing. V teh letih smo si nabrali bogate izkušnje in natančno optimizirali svoje delo, ki našim naročnikom prinaša najboljše rezultate.

Tesno sodelovanje
Google Analitika bo v prvi vrsti služila vam. Tega se zavedamo, zato poskrbimo, da ste vključeni v celoten proces vzpostavljanja napredne analitike. Pazimo, da so matrike pripravljene in individualno prilagojene vsakemu naročniku in spletni strani.

Strateška analiza celotnega marketinga
Spletna analitika je temelj digitalnega marketinga. Za vzpostavitev napredne spletne analitike pa je potrebno tudi veliko predhodnega načrtovanja in dobra strategija. Ne nastopamo zgolj kot izvajalec, ampak v vlogi svetovalca in na podlagi bogatih izkušenj pomagamo vašemu marketinškemu timu sestaviti celostno digitalno strategijo.

Redna izobraževanja zaposlenih in naročnikov
V Red Orbitu se zavedamo, da se digitalni marketing zelo hitro spreminja in razvija, zato veliko vlagamo v izobraževanje svojih zaposlenih. Skrbimo pa tudi za redno izobraževanje naročnikov in njihovih marketinških timov ter prihodnje generacije Google Analytics strokovnjakov.
Z napredno analitiko povežemo vaše poslovne cilje z vedenjem uporabnikov.
Podatke iz internih CRM sistemov integriramo v orodje Google Analytics. Skupaj z vami določimo specializiran meritveni model, na osnovi katerega razvijemo integrirane analitične rešitve, opredelimo ključne kazalnike uspešnosti in oblikujemo poglobljena in jasna poročila Google Data Studia, ki vam omogočajo realno oceno uspešnosti na vseh področjih digitalnega marketinga.
Specializirani smo za analitiko spletne prodaje, ki je osnova za vse CRO aktivnosti. S pomočjo pridobljenih podatkov lahko realno ovrednotite svoje marketinške kanale, optimizirate svoj proračun in razvijete prilagojene strategije za vsako stično točko v odločitvenem procesu uporabnika.
Pogosta vprašanja o spletni analitiki
Kako deluje Google Analitika?
Google Analitika spremlja uporabnike, ko ti pregledujejo vašo spletno stran in analizira podatke.
Odvisno od tega, kako napredna je vaša spletna analitika, vam lahko analizira in poda najrazličnejše podatke – od osnovnega števila uporabnikov na strani, do povezave s platformama Google Ads in Google Search Console ter naprednega spremljanja različnih ciljev, primernih predvsem za spletne trgovine. Ko pa podatke v Google Analitiki obogatimo s povezavo s CRM sistemom, uporabnike začnemo spremljati preko različnih kanalov in naprav ter tako dobimo pravzaprav 360 stopinjski vpogled v obnašanje posameznika.
Zakaj napredna spletna analitika?
Google analitika ne sme biti sama sebi namen, ampak mora biti orodje za doseganje kratkoročnih in dolgoročnih poslovnih ciljev.
Podatki, kot je število ogledov strani, in čas, ki ga potrošniki preživijo na vaši strani, vam s poslovnega vidika ne prinašajo nobene dodane vrednosti. Namen napredne spletne analitike je, da zajame ustrezno ravnanje in vedenje uporabnikov ter ju poveže z vašimi poslovnimi cilji. Napredna spletna analitika podjetjem omogoča merjenje, analizo in optimizacijo na vsakem koraku spletnega nastopa.
Zakaj bi najel marketinško agencijo namesto interne ekipe?
Osnovna Google Analitika vam da določene podatke, le napredna analitika pa vam omogoča popoln nadzor.
Osnovna Google Analitika ni nič posebnega in jo zelo enostavno vzpostaviti. Navadno je vključena že z najbolj osnovno izdelavo spletnih strani. Vendar ima taka analitika zelo omejen doseg in majhne možnosti analize. Primerna je predvsem za manjša podjetja in spletna mesta, vsekakor pa ne za velike spletne trgovine. Napredna spletna analitika je veliko bolj zahtevna za implementacijo, hkrati pa zahteva veliko izkušenj in predhodnega načrtovanja. Kot Google Analytics Certified Partner skupaj z ekipo vsakega naročnika posebej poskrbimo, da so analize resnično uporabne in podatki točni.
Kaj še potrebujemo za uspeh blagovne znamke na spletu?
Spletna analitika je osnova za uspešno digitalno strategijo in vse strateške odločitve, ki so s tem povezane.
Je osnova, ki povezuje vse ostale elemente digitalnega marketinga, hkrati pa nam brez njih ničesar ne pove. Google analitika namreč analizira obnašanje uporabnikov, ko so ti že na naši spletni strani, tja pa jih pripeljemo z uspešnim marketingom.
Glavni elementi, na katere morate paziti za uspešno digitalno strategijo so:
- Napredna in uporabna spletna analitika.
- Spletna optimizacija (tako splošen SEO kot lokalni SEO za spletna mesta s fizično lokacijo).
- Spletno oglaševanje (pa naj bo to na Googlu ali Facebooku in Instagramu).
Vse to pa mora delovati sinhrono s celotno strategijo posameznega podjetja.