Prihaja: Data driven road to success, konferenca o spletni analitiki

Objavljeno v petek, 16. oktobra 2015 v kategoriji Red Orbit. Članek za 2 min branja • Piše:

Mojca Longar

Podatki v digitalni dobi

Danes nam digitalni svet omogoča beleženje skoraj neomejenega števila podatkov, ki se ponavadi kopičijo in obležijo nekje v podatkovnem skladišču. Le redka podjetja uporabljajo podatke iz digitalnega sveta za optimizacijo svojega poslovanja in predvsem digitalnega marketinga.

Kot mi radi večkrat poudarjamo, namen spletne analitike ni zgolj zbiranje podatkov, temveč izgradnja podpornega sistema za odločanje. Le s pravim razumevanjem podatkov boste lahko izbrali pravo poslovno odločitev in izboljšali svojo prodajo.

Čemu veselo pričakovanje?

Na konferenci bomo spletno analitiko preučili z vseh zornih kotov. Uvodni govorec bo direktor ene največjih in najuspešnejših baltskih digitalnih agencij Egils Boitmanis (Infinitum 8), ki poudarja, da nam podatki ne le omogočajo lažje sprejemanje odločitev, temveč nam tudi dajejo samozavest za odločanje v vsakdanjem življenju. Iztok Franko bo pojasnil, zakaj je pri vodenju vseh marketinških aktivnosti in sprejemanju poslovnih odločitev v Adrii Airways eden izmed ključnih temeljev »data driven« pristop in napredna analitika.

K mednarodni obarvanosti dogodka bo prispevala tudi Nóra Tóth, vodja analitike pri madžarskem podjetju Intren, ki nam bo predstavila, na kakšen način nam atribucijski model omogoča spremljanje uspešnosti naših digitalnih kampanj. Izvedeli bomo tudi, kako poleg vedenja uporabnikov na spletni strani meriti njihovo zadovoljstvo in kako te podatke uporabiti za izboljšanje same spletne strani ter predvsem poslovnih odločitev; Simon Belak, vodja analitike pri podjetju GoOpti, pa bo spregovoril o tem, kako postati data driven, kje je vredno investirati v temeljitost, kako do hitrih zmag in k čemu stremeti, prikazana pa bo tudi analiza na podlagi podatkov, ki nam ji da Google Analytics (predvsem na podatkih iz novega featurja v GA, Enhanced Ecommercu) in še veliko več.

Seveda bomo o podrobnem dogajanju poročali tudi po konferenci. 🙂

Ne zamudite naslednje objave.
Prijavite se na Red Orbit newsletter in bodite obveščeni o novem blog zapisu.
Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor