Poletje je bilo na področju Google AdWords oglaševanja precej pestro in kot nosilci certifikata Google AdWords Trainer smo bili tudi med prvimi, ki so dobili vpogled v naprednejše AdWords rešitve. Spodaj vam predstavljamo nekaj ključnih novosti.
Novo »Paid & Organic« poročilo
Z novim poročilom lahko analizirate podatke, ki kažejo medsebojni vpliv med plačanimi in organskimi rezultati na spletnem iskalniku Google. Tako je dilema, ali se oglaševanje v primeru, da smo z organskimi rezultati pozicionirani na vrhu iskalnika, splača, dobila svoj epilog. Novo poročilo omogoča lažje prepoznavanje prednosti in slabosti vašega pozicioniranja na spletnih iskalnikih. »Paid & Organic« poročilo vam omogoča primerjavo uspešnosti pozicioniranja na iskalniku v primeru, če se tam pojavljate z oglasom, organsko ali kar oboje. Več o poročilu si lahko preberete v sledeči objavi, navodila za implementacijo pa najdete v centru za AdWords Pomoč.
Spremljanje AdWords konverzij zdaj možno preko več računov
Google AdWords po novem omogoča oglaševalcem z več kot enim AdWords računom uporabo enotne kode za sledenje konverzij preko vseh AdWords računov. To zagotavlja zelo poenostavljeno označevanje in enostavno nastavitev. Omenjena funkcija omogoča analiziranje poti konverzije znotraj My Client Centre-a preko različnih oglaševalskih računov. Preberite več o prednostih spremljanja AdWords konverzije preko različnih računov.
Nova možnost “Compare Dates” v programu AdWords
Če bi radi primerjali uspešnosti vaših kampanj v različnih tednih kar v vašem AdWords računu, lahko to sedaj storite tako, da omogočite Compare funkcijo v padajočem meniju pri izbiri datuma. Podrobnejša navodila in screen-shot-e najdete tukaj.
Posodobljene razširitve oglasov
Z lansiranjem izboljšanih oglaševalskih akcij razširitve oglasov (kot so npr. povezave do spletnega mesta in dodajanje telefonskih številk) dosegajo precej več uporabnikov. Nove izboljšane oglaševalske akcije sedaj omogočajo, da mobilnim uporabnikom prikažemo specifično prilagojena sporočila in da razširitve oglasov časovno omejimo (na primer v času delovnega časa trgovine). Za več informacij si oglejte objavo na AdWords blogu.