Marketing is dead. Long live digital marketing!

Objavljeno v torek, 25. oktobra 2011 v kategoriji Konference. Članek za 2 min branja • Piše:


Kljub predstavitvam najrazličnejših novosti, novih metod, tehnologij, programov in procesov je bil zame eden izmed glavnih poudarkov, izvlečen iz celotne marketinške konference AdTech v Londonu, prav umik marketinga. 

Brez skrbi, slednje ne pomeni, da marketing izumira, ampak le navidezno bledi v ozadje. Tradicionalne metode »kričanja« blagovnih znamk o lastni kvaliteti, zmogljivosti, nadpovprečnosti in veličini namreč že dolgo ne delujejo več v novem digitalnem okolju. Lepota družabnih omrežjih je navsezadnje to, da nam tega ni treba početi, saj slednje namesto nas počnejo uporabniki.

Drznimo si torej prepustiti besedo uporabnikom, ki si okoli virtualnega tabornega ognja, ki ga predstavljajo družabna omrežja, pripovedujejo zgodbe o naših blagovnih znamkah.

Seveda to ne pomeni, da uporabnike prepustimo, da sami tavajo po digitalni džungli, še vedno jih usmerjamo in držimo za roko, le da to počnemo bolj potihoma.

Izmenjavanje zgodb o blagovni znamki

Kot pravi John Sadowsky iz podjetja Emailvision , se dodana vrednost vsake blagovne znamke skriva v strasti, povezani z njo. Najti je potrebno razlog oziroma smisel njenega obstoja v digitalnem svetu, poiskati številne zgodbe, ki že krožijo povsod okoli nas, in na njih zgraditi skupnost , ki bo uporabnikom dala ta nujno potreben občutek pripadnosti.

Občutek pripadnosti

Kanalov, preko katerih privabimo uporabnike, in načinov, kako jih obdržimo, je danes več kot kadarkoli prej, samo pravega je potrebno izbrati. Najbolj pomembno je, da se zavedamo, da imajo naše stranke vsaka svoje potrebe, navade, želje. Ko analiziramo naše ciljne skupine, imejmo vedno v mislih, da moramo uporabnike najprej spoznati, da se jim bomo sploh lahko približali na zares oseben način.

Ker je digitalni svet že tako zasičen z neštetimi informacijami, komunicirajmo kreativno in tako povežimo naše zgodbe in zgodbe uporabnikov v dobitno kombinacijo, ki ustvarja močno in zvesto skupnost, polno pravih privržencev.

Ne podcenjujmo svojih uporabnikov in moči družabnih omrežij, bodimo prisotni in se naučimo govoriti tako, da najprej poslušamo. 

Naj bo tudi vaš cilj odtisniti trajen pečat na družabnih omrežjih , tako kot smo ga mi – zahvaljujoč kreativnemu odpiranju steklenice rdečega vina – pustili na stropu in stenah hotelske sobice v Londonu! 🙂

Ne zamudite naslednje objave.
Prijavite se na Red Orbit newsletter in bodite obveščeni o novem blog zapisu.
Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor