Kaj SEM? Kdo SMO? In kaj za vraga je SEO?

Objavljeno v četrtek, 2. julija 2009 v kategoriji Red Orbit. Članek za 1 min branja • Piše:

Andraž Štalec

Jaz SEM oseba, unikaten posameznik, ki želim, da ga družba sprejme takšnega kot sem in da se sodobni trg prilagodi mojim potrebam. Zavedam se svoje unikatnosti in velik poudarek v življenju dajem individualnemu življenjskemu stilu. Sodobna družba in tržne komunikacije se bodo morale prilagoditi posamezniku in njegovi težnji po edinstvenosti. Tipičnega kupca in masovne komunikacije s kupci ni več.

Mi SMO družba posameznikov, ki je bolj kot kdaj prej medsebojno povezana. Čeprav smo edinstveni, pa hkrati sledimo množicam. Internet je spremenil naš življenjski stil. Omogočil nam je hitrejšo komunikacijo, komunikacijo brez mej in brez cenzure. Bogastvo našega časa so informacije, ki so nam sedaj dostopne praktično povsod. Prekletstvo našega časa so informacije, ki nas informirajo praktično povsod. Družba je lačna in hkrati prenasičena informacij. Rešitev je v ciljanem informiranju in filtriranju informacij.

SEO (Search engine Optimization oz. optimizacija spletnih strani) je del širšega pojma iskalnega marketinga. Iskalni marketing je oblika trženja, kjer kupce ulovimo v trenutku, ko iščejo informacij. Vsi smo naveličani konstantnega bombardiranja z informacijami in oglasi, dovolj je PUSH-a, potrebujemo PULL. Iskalni marketing je idealna PULL strategija, kjer kupca pritegnemo, ko si on tega želi in išče informacije, ki jih ponujamo.

SEM = Search engine marketing / iskalni marketing

SMO = Social media optimization / marketing preko spletnih skupnostih in socialnih mrež

SEO = Search engine optimization / optimizacija spletnih strani 

SEM. SMO. SEO = Red Orbit

Ne zamudite naslednje objave.
Prijavite se na Red Orbit newsletter in bodite obveščeni o novem blog zapisu.
Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

En odgovor na “Kaj SEM? Kdo SMO? In kaj za vraga je SEO?”

  1. Ja v tem primeru se vsekakor približujemo masovni komunikaciji. Kot sem napisal že v postu mislim da bo taka vrsta komuniciranja kmalu izumrla. Res je da 33.000+ uporabnikov na iskalnik vpiše “Rebeka Dremelj” vendar sem prepričan da je med njimi kar nekaj takih ki iščejo obseg njenih prsi pa jim njena spletna stran tega podatka ne ponudi. Se pravi mi SMO uporabniki ki iščemo nekaj kar ne najdemo. Taka vrsta masovne komunikacije ne bo zdržala več dolgo. Rebeka res rabiš novo spletno komunikacijsko strategijo 😉 

Dodaj odgovor