Razvoj digitalnega okolja je prisilil blagovne znamke, da pričnejo razmišljati o svoji digitalni identiteti. Internet oz. širše digitalni svet je že od svojih začetkov ponujal veliko priložnosti in izzivov. Blagovne znamke so sčasoma v svoje marketinške načrte pričele vključevati tudi digitalne kanale, kljub temu pa je gonilo oz. srce blagovne znamke ostalo na »klasični« strani sveta.
Razvoj na področju tehnologije, komunikacije in dojemanja novega sveta je spremenil proporce klasičnega poslovnega okolja. Nekoč je poslovno okolje temeljilo na offline svetu, digitalni svet pa je predstavljal samo lepotni dodatek – nekaj, kar je lepo imeti, ni pa nujni del posla.
Digitalni svet je v zadnjih nekaj letih postal gonilo poslovnih uspehov, inovacij in razvoja klasičnih blagovnih znamk in poslovnih modelov. Povzročil je preporod marketinga in ponudil svež začetek mnogim blagovnim znamkam. V digitalnem svetu ni važno, ali si bogat ali reven, bistveno je, da si inovativen, kreativen in da si upaš tvegati. Kdor upa, ta uspe. Vsak je odvisen od svojih dejanj.
Sedaj je napočil čas, da se digitalni svet osamosvoji ter da se oblikuje nova digitalna blagovna znamka.
Kaj je digitalna blagovna znamka?
Digitalna blagovna znamka je samostojna entiteta. Je svoj živi organizem, ki deluje, raste in dosega rezultate neodvisno od offline sveta. Je novo srce ekonomskega uspeha – odločna, inovativna in ambiciozna.
Zanimiv članek. Hvala!