Barcaffe kava – kava, ki združuje

Objavljeno v četrtek, 1. decembra 2011 v kategoriji Social media marketing. Članek za 1 min branja • Piše:


Ste se kdaj spraševali, zakaj je kofetkanje tako priljubljeno? Odgovor je sila enostaven: Ker je samo prava kava dobra kava, še posebej omamna in dišeča pa je tista, popita v družbi ljudi, ki jih imamo radi.

V Red Orbitu smo konec poletja izvedli prvo veliko social media kampanjo za blagovno znamko Barcaffe. Namen kampanje “Gremo na kavo” je bil znova vzpodbuditi pristne družabne odnose in stike, ki jih je bliskovit razvoj družbenih omrežij v zadnjem času kar malce oklestil.

Spodaj si lahko ogledate video predstavitev kampanje, ki je v 6 tednih dosegla 30 % slovenske Facebook populacije in generirala več kot 50.000 druženj ob kavi. Celotno študijo kampanje Gremo na kavo pa si lahko preberete na naši spletni strani.

Ne zamudite naslednje objave.
Prijavite se na Red Orbit newsletter in bodite obveščeni o novem blog zapisu.
Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor