ŠTUDIJA PRIMERA

Uspešen SEO brez tehničnih izboljšav

Pogosto se zgodi, da imajo podjetja različne omejitve in optimizacija vseh aspektov spletne strani ni mogoča. Pri Hervisu tako nismo mogli vplivati na tehnično plat spletne strani, kar nas je pripeljalo do tega, da smo se osredotočili na vsebinski on-site in off-site SEO.

5 mest višje pozicije na Googlu
60 % povečanje števila sej
10 % višji prihodek iz naslova organskega obiska

%
86
višji organski obisk
Red Orbit oglasevalska agencija
Predstavitev izziva

Prevelika odvisnost od oglaševanja

Ko smo se pri Hervisu začeli ukvarjati s SEO, smo hitro naleteli na nekatere nepremostljive ovire. Tehnični temelji spletne strani so bili slabi in žal jih zaradi številnih omejitev iz tujine, nismo mogli izboljšati.

Ker stran ni bila v skladu s priporočili, ki veljajo za tehnični SEO, je to povzročilo nizke uvrstitve Hervisovih produktnih kategorij na Googlu in posledično nizek organski obisk, ki je bil daleč za direktnim in zelo blizu plačljivega obiska. Ta pa velja za najdražjega, njegove cene pa se vsako leto tudi vztrajno dvigujejo. In ravno od oglaševanja so bili zaradi pomanjkanja organskega obiska močno odvisni.

Dodatna ovira pri napredku je bila zelo klasična težava velikih spletnih trgovin in sicer, da se enaki izdelki pojavijo v več različnih kategorijah. Na prvi pogled to ne predstavlja težave, vendar to prinese tekmovanje med več različnimi URL naslovi, kar prinese slabe rezultate, saj zaradi bitke noben od njih ne more priti visoko.

Strategija

Vsebinski in off-site SEO

Kot pri vseh ostalih naših projektov, smo se tudi pri Hervisu najprej lotili podrobne analize trenutnega stanja. Najprej smo izmerili potencial, ki ga ima Hervis na slovenskem trgu na spletu in ugotovili, da je Hervis prepustil konkurenci mesečno več kot 100.000 uporabnikov, kar je ob takratni stopnji konverzije in povprečni vrednosti nakupa pomenilo več kot 70.000 € mesečno.

Cilj je bil torej jasen, želeli smo izboljšati pozicije na Googlu in povečati organski promet, ter zmanjšati odvisnost od plačljivega obiska.

Podrobno smo raziskali vse možnosti, natančno preverili kaj dela konkurenca in se osredotočili na tiste taktike, ki jih je tudi dejansko mogoče izvesti.

To je tudi pripeljalo do tega, da smo popolnoma opustili misel o kakršnihkoli tehničnih izboljšavah na strani in se osredotočili na vse neizkoriščene vsebinske in off-site SEO priložnosti.

Rešitev

Celostna vsebinska SEO strategija

Začeli smo z urejanjem temeljev. Izboljšali smo vse on-site vsebinske SEO faktorje kot so kategorijski opisi, meta podatki, H strukturo in notranje povezave. Pripravili in objavili smo veliko podpornih vsebin v obliki blogov in začeli z rednimi objavami zanimivih in koristnih PR vsebin na močnih portalih, s čimer smo pridobivali pomembne povratne povezave, ki so del off-site SEO strategije.

Ostala pa nam je še težava tekmovanja različnih URL-jev za isto pozicijo.

Glede na to, da tehnično na strani nismo mogli ničesar urediti, smo izbrali primarni URL in se nanj resnično osredotočili. Za vsak tak URL smo poiskali on-site SEO rezerve, ki so vplivale na uvrstitev na iskalniku, napisali pa smo tudi veliko podpornih blogov in PR vsebin, s katerimi smo še dodatno okrepili naš URL preko notranjih povezav. Naši strategiji je sledil tudi oddelek digitalnega oglaševanja in zato pozorno spremljal svoje oglase, da je vanje vključil izbrani URL in tako tudi svoj plačljiv obisk usmeril na pravo mesto.

Rezultati

86 % večji organski obisk

Vse skupaj je prineslo odlične rezultate, saj smo bitko med URL naslovi povsem umirili in tako, na primer, iz povprečno 15. mesta kolesa pripeljali na 4. mesto. To je prineslo kar 344 % več unikatnih ogledov kategorije kot v enakem obdobju lani in štirikrat večji obisk.

Na podoben način smo se lotili optimizirati tudi druge produktne kategorije in bili pri tem zelo uspešni. Povprečna pozicija vseh ključnih besed, za katere se Hervis uvršča na Google, se je dvignila za 5 mest, kar je prineslo kar 86 % večji organski obisk. Tudi število sej na spletni strani se je povečalo za 60 %, prihodek iz naslova organskega obiska pa smo s tem uspeli povečati za 10 %.

Seje

60 % več

Povprečna pozicija

+ 5

Prihodki iz organskega prometa

10 % več

Unikatni ogledi kategorije kolesa

344 % več

Dolores Horvat, vodja e-commerca, Hervis Slovenija

Sodelovanje z agencijo Red Orbit je za naše podjetje izjemno koristno. Kljub tehničnim omejitvam so z jasno strategijo in vsebinsko osredotočenim SEO pristopom dosegli odlične rezultate. Že od začetka so pokazali izjemno razumevanje naših ciljev in ciljne skupine ter pripravili rešitve, ki so prilagojene prav nam – in kar je najpomembnejše, prinašajo konkretne učinke.

Glavni poudarki

Celostni pristop

V nenehno spreminjajočem se maloprodajnem okolju, kjer se pojavljajo izzivi in prevladuje negotovost, smo s tem primerom dokazali, da lahko strateške inovacije in odločnost, ki temelji na podatkih, premagajo tudi visoke ovire.

Dvignite svojo vidnost na iskalnikih!

SEO ni le optimizacija – je strateški pristop k rasti vašega spletnega mesta. Odkrijte, kako vam lahko pomagamo izboljšati uvrstitve, povečati organski promet in doseči boljše rezultate.

Kontakt

Pogovorimo se o vaših projektih

Pri nas smo veseli vsakega obiska. Če potrebujete našo pomoč ali nasvet, ste še posebej dobrodošli. Stopite v stik z nami za prijeten klepet ob kavi. Ob tej priložnosti se lahko pogovorimo o možnostih sodelovanja in vaših potrebah.