Barcaffé
V Barcafféjevo Facebook skupnost je bilo engageanih kar 50 % uporabnikov.
Barcaffé je želel z nastopom na Facebooku utrditi pozitiven sloves, ki si ga je blagovna znamka prislužila tekom let, in ustvariti dolgoročno vez s potrošniki. Celotna komunikacija je črpala navdih iz Barcafféjeve filozofije, ki, kot že sam slogan Za lepši dan, nakazuje, stremi k polepšanju vsakdana in izboljšanju kvalitete življenja ljudi.
Cilji projekta
Kaj smo želeli doseči?
Na podlagi večletnega vodenja in analize skupnosti smo ugotovili, da imajo uporabniki najrajši zabavne vsebine. Pri komunikaciji z našimi oboževalci pa smo šli še korak dlje in skupaj z njimi pričeli ustvarjati vsebino (spletne vsebine, dogodke, dobrodelne kampanje), ki vsem nam polepša dan. Za cilj smo si zadali oblikovanje močne spletne skupnosti, ki bi za potrošnike predstavljala nov podporni kanal za direktno in odzivno komunikacijo ter interaktivni prostor za promocijo Barcaffejevih izdelkov in kampanj.
Rešitev
Kaj smo naredili?
Že od vsega začetka smo sledili načelom vsebinskega marketinga, ki v ospredje postavlja uporabnika ter njegove želje, in udejanjanju koncepta brand butlerja. Naši uporabniki so se lahko brezplačno udeležili ene izmed številnih delavnic, s presenečenji smo razveseljevali ambasadorje ter naše zveste uporabnike. Te smo razvajali tudi z dostopom do ekskluzivnih materialov – s kavnimi recepti in z zabavnimi vsebinami, miselnimi igrami itd. – ter jim postregli s koristnimi informacijami in odgovori na zastavljena vprašanja. Uporabniki so nam z veseljem priskočili na pomoč pri oblikovanju omejene kolekcije Barcafféjevih šalčk, prav tako pa so z navdušenjem delili dobre misli in fotografije za lepši dan z ostalimi uporabniki in se na ta način aktivno vključili v oblikovanje zgodbe o Barcafféju.