Vzajemna zdravstvena zavarovalnica
Odkrijte, kako smo s SEO kampanjo v samo 10 mesecih pridobili 40.000 novih sej!
Študija primera, kako smo z on-site in off-site optimizacijo za spletne strani organski obisk in število sej na spletni strani našega naročnika, zdravstvene zavarovalnice Vzajemna, povečali za kar 27 %. V nadaljevanju vam predstavljamo, kako nam je to uspelo.
O naročniku
Vzajemna je prva in največja zdravstvena zavarovalnica v Sloveniji. Ima več kot 840.000 uporabnikov in obvladuje 58 % trga. Na nas so se obrnili, saj so prek digitala želeli najti inovativne načine za ohranjanje obstoječih strank in pridobivanje novih.
Strategija
Naša strategija je vključevala optimizacijo spletne strani, saj ta na daljši rok zagotavlja boljše rezultate in večje število organskih obiskovalcev. Ti pa opravijo tudi večje nakupe kot obiskovalci, ki jih ciljamo z oglaševalskimi kampanjami.
Zmagovalni koraki do zastavljenega cilja
- Raziskava potencialnih ključnih besede, ki so imele veliko število iskanj, a nizek nivo konkurence.
- Priprava kakovostnih vsebin za gradnjo avtoritete spletne strani in prepoznavnosti blagovne znamke glede na raziskane ključne besede.
- Tehnična optimizacija spletne strani.
- Pridobivanje kakovostnih povratnih povezav in grajenje moči domene (DR).