Tenisice.hr

Obisk preko optimiziranih ključnih besed izboljšali za kar 511 %.

Spletna stran Tenisice.hr je bila postavljena z namenom širitve podjetja Tomas Sport 2 d.o.o. na hrvaški trg. Ker pa ima vsak tuj trg svoje specifične zahteve, je bil v skladu z njimi potrebno postaviti strategijo nastopa, s katerim smo želeli povečati število obiskovalcev spletne strani in le-to narediti bolj prepoznavno med hrvaškimi športnimi navdušenci.

+511%
Odstotni obisk preko optimiziranih ključnih besed
+57%
Direktni obisk na spletni strani
+17%
Povečanje povprečne vrednosti na nakup

Cilji projekta

Kaj smo želeli doseči?

Cilj optimizacije je bil izboljšati obisk spletne strani preko splošnih ključnih besed, ki so bile v tem primeru blagovne znamke in posamezni športi, ter seveda povečati samo prodajo. Poleg tega pa smo želeli povečati tudi število longtail ključnih besed, ki izhajajo iz optimiziranih ključnih besed, ter število direktnih obiskovalcev spletne strani, s čimer bi pridobili na prepoznavnosti.

Rešitev

Kaj smo naredili?

Z analizo spletnih iskalnikov smo identificirali in odpravili vse težave ter jim tako omogočili lažji dostop do vsebine. Sledila je natančna analiza ključnih besed, s pomočjo katere smo identificirali ključne pristajalne strani, jih optimizirali in prilagodili boljši konverziji. Optimizirali smo tudi interne povezave na spletni strani, v drugem delu optimizacije pa smo se posvetili predvsem off-site optimizaciji. S tem smo pridobili večje število ključnih besed, na katerih je spletna stran vidna.

Kaj lahko naredimo za vas?
Pridite na obisk in preverili bomo, kako vam lahko pomagamo.