S.K.I.F.U.N.
Z optimizacijo spletne strani se je organski obisk na spletni strani povečal za 136 %
S.K.I.F.U.N. je vodilni ponudnik smučarskih izletov in dopustov na slovenskem trgu. V želji po večji prepoznavnosti spletne strani na spletnih iskalnikih in s tem večjega števila relevantnih obiskovalcev, so se odločili za celovito optimizacijo spletne strani.
Cilji projekta
Kaj smo želeli doseči?
Spletna stran ni bila narejena v skladu s spletnimi standardi, zato se na iskalnikih pogosto ni pojavila med rezultati na prvi strani. Cilj optimizacije spletne strani je bil povečati prepoznavnost spletne strani na spletnih iskalnikih in s tem na spletno stran privabiti čim večje število relevantnih uporabnikov. S strateškim pozicioniranjem na spletnih iskalnikih smo želeli uporabnikom ponuditi najboljšo uporabniško izkušnjo skozi celotni odločevalski proces in s tem posledično tudi povečati število rezervacij preko spletne strani.
Rešitev
Kaj smo naredili?
Najprej je bilo treba urediti tehnični del spletne strani. S tem smo zagotovili, da lahko Google in tudi drugi iskalniki pregledajo in pravilno razumejo strukturo in vsebino spletne strani. Zatem smo se osredotočili na vsebino na spletni stani, ki je še posebej pomembna za uporabnika. Sledila je prenova predstavitve izdelkov (smučarski paketi), kasneje pa še plan vzpostavitve informacijskega središča z uporabnimi vsebinami. V zadnjem delu projekta smo pripravili dolgoročno strategijo za uspešno offsite optimizacijo, ki bo zagotavljala kakovostne omembe spletne strani tudi v prihodnosti.