MojaZaposlitev.si
Z optimizacijo spletne strani se je obisk na spletni strani povečal za 554.975 obiskovalcev
MojaZaposlitev.si je bil lansiran maja 2010 s ciljem, olajšati pretok informacij na trgu dela ter pomagati pri čim lažjem iskanju tako delovne sile kot zaposlitve. Z namenom pridobiti večjo prepoznavnost in pripeljati na svojo spletno stran čim več novih uporabnikov so se odločili za celovito optimizacijo spletnega portala.
Cilji projekta
Kaj smo želeli doseči?
Analiza položajev spletne strani na spletnih iskalnikih je pokazala, da se spletna stran na nekaterih primarnih ključnih besedah že pozicionira na prvo stran rezultatov, vendar je potencial, ki ga ponuja iskalni marketing, kljub temu ogromen. Cilj optimizacije spletne strani mojazaposlitev.si je bil povečati obisk spletne strani preko spletnih iskalnikov in s tem postaviti spletno stran ob bok bolj znanim konkurentom.
Rešitev
Kaj smo naredili?
Primarni problem, na katerega smo naleteli ob začetku projekta, je bil, kako novo spletno stran pozicionirati ob bok močnim in prepoznavnim spletnim portalom, kot so mojedelo.si, mojazaposlitev.info in zaposlitev.net.
Poglobljeni tehnični optimizaciji je sledila natančna analiza ključnih besed, ki nam je omogočila, da smo identificirali ključne pristajalne strani, jih optimizirali in prilagodili boljši konverziji, z večmesečno obsežno offsite optimizacijo, ki je zagotovila odlične položaje na spletnih iskalnikih, pa smo drastično povečali obisk spletne strani.