Gorenjska banka
Pozicije na spletnih iskalnikih Google.si in Najdi.si so se občutno izboljšale, na kar kaže tudi povečanje indeksa SEPI 30 za kar 620,32 %.
Spletna stran Gorenjske banke je bila solidno obiskana, vendar je največ obiska prejela preko brandiranih ključnih besed, veliko manj obiska pa preko nebrandiranih splošnih ključnih besed.
Cilji projekta
Kaj smo želeli doseči?
SEPI 30 indeks, ki prikazuje povprečno pozicioniranje spletne strani na spletnih iskalnikih, pri čemer upošteva vedenjski vzorec uporabnikov v spletnih iskalnikih, je pokazal slabše pozicioniranje na splošnih ključnih besedah.
Cilj optimizacije spletne strani je bil tako doseči čim boljše položaje na vseh splošnih ključnih besedah, povezanih z banko in bančnimi storitvami
Rešitev
Kaj smo naredili?
Glede na to, da gre za spletno stran, ki nudi zelo velik nabor bančnih storitev, je bil naš prvi cilj optimizirati vsebino spletne strani in izboljšati indeksacijo. Natančna analiza ključnih besed nam je omogočila, da smo identificirali ključne pristajalne strani, jih optimizirali in prilagodili boljši konverziji. Optimizirali smo tudi interne povezave na spletni strani. V drugem delu optimizacije spletne strani smo se posvetili predvsem izgradnji vhodnih povezav. S tem smo povečali število število ključnih besed, na katerih je spletna stran vidna.