Superge.si
S pomočjo Google Ads oglaševanja do 60 % nižjih stroškov konverzije.
Z analizo spletnih nakupnih navad potrošnikov smo ugotovili, da so vir kar 70 % nakupov v spletni trgovini Superge.si prav spletni iskalniki. Glavni prodajni kanal je zato poleg optimizacije spletne strani in Facebook oglaševanja predstavljal prav zakup ključnih besed v sistemu Google Ads.
Cilji projekta
Kaj smo želeli doseči?
Prednost iskalnega marketinga je v tem, da potencialne kupce prestrežemo v trenutku, ko le-ti iščejo naše izdelke ali storitve. Naš cilj je bil tako poleg dodelane kampanje v prvi vrsti optimizacija zakupa ključnih besed, povečanje prodaje, znižanje stroškov konverzije in seveda pozicioniranje blagovne znamke med vodilne na področju prodaje športne opreme.
Rešitev
Kaj smo naredili?
Izvedli smo podrobno analizo vsebin na spletni strani in identificirati ključne pristajalne strani, nato pa redno spremljali učinkovitost ključnih besed in oglasov, jih sproti korigirali in po potrebi dodajali nove ključne besede. Konverzijam smo natančno sledili s pomočjo orodja Google Analytics s sistemom Ecommerce. Googlovima orodjema smo pridružili še Red Orbit SEMMS, namenjen združevanju omenjenih podatkov in primerjavi s celostnim nastopom spletne trgovine na iskalnikih, ter tako dobili zmagovalno kombinacijo za natančno merjenje in spremljanje rezultatov kampanje. Ključni pokazatelj uspeha je bil nedvomno strošek konverzije.