MountVacation: SkiBook
S povezavo različnih platform nam je uspelo narediti edinstveno aplikacijo, ki v sebi več kot odlično skriva koncept »brand butlerja«.
Za Mountvacation.com, vodilni evropski portal, specializiran za počitnice v gorah, smo v želji po boljši povezavi z njihovimi uporabniki in večji integriranosti družbenih omrežij v njihove trženjske aktivnosti razvili eno izmed prvih »social« Facebook aplikacij v Sloveniji.
Cilji projekta
Kaj smo želeli doseči?
Glavni cilj aplikacije je bil omogočiti uporabnikom boljši dostop do informacij, ocen in komentarjev smučišč ter s tem lažjo izbiro primernega smučišča za njihov smučarski oddih. Želeli smo ustvariti čim bolj interaktivno aplikacijo, ki bi omogočala popolno uporabniško izkušnjo na vseh digitalnih kanalih. Hkrati smo s pomočjo aplikacije uporabnikom dali možnost, da svoje izkušnje delijo s prijatelji in s tem pomagajo zgraditi resnično uporabno zbirko podatkov o smučiščih, temelječo na mnenjih in izkušnjah dejanskih obiskovalcev.
Rešitev
Kaj smo naredili?
Filozofija, s katero smo se lotili izdelave aplikacije SkiBook, je bila od vsega začetka ustvarjanje vsebine in dodane vrednosti za uporabnike. Aplikacija je del širše strategije – je člen, ki združuje družbeno omrežje Facebook in spletno stran naročnika. Z zbiranjem podatkov o priljubljenih smučarskih aktivnostih uporabnikov s pomočjo njihovih Facebook profilov smo dosegli prikaz prilagojene in kvalitetnejše vsebine na sami spletni strani. Od uporabnikov smo tako prek Facebooka pridobili podrobne informacije ter posledično podatke o njihovih najljubših smučiščih ter tistih, ki bi jih radi preizkusili v prihodnje.
Z aplikacijo nam je tako uspelo povezati ne le različne komunikacijske kanale, ampak tudi uporabnike, jih s tem spodbuditi k soustvarjanju ter k večjemu vključevanju v blagovno znamko. Piko na »i« celotnega procesa pa predstavlja pridobljena vsebina, saj omogoča dolgoročno gradnjo pozitivne podobe blagovne znamke.