Facebook oglaševanje
Oglašujete, vendar ne vidite učinkov svojih aktivnosti?
Si želite povečati število uporabnikov na strani?
Želite, da za vašo znamko izve čim več potencialnih kupcev?
Želite izboljšati spletno prodajo ali povečati število leadov?
Potrebujete hitre rezultate?
Z več kot 1 milijardo uporabnikov in več kot 23 milijardami minut, ki jih uporabniki preživijo na Facebooku vsak dan, je Facebook oglaševanje težko prezreti.
Kljub temu pa imajo mnogi o uporabi Facebooka kot oglaševalske platforme še vedno pomisleke ali ne poznajo prednosti, ki jih lahko prinese. Ravno zato želimo pokazati, da gre za enega ključnih oglaševalskih kanalov, s katerim lahko učinkovito dosežemo uporabnike v različnih fazah nakupnega procesa in na dolgi rok povečamo dobiček.
Glavna razlika med Facebookom in Googlom je v popolnoma drugačnem fokusu uporabnikov. Uporabniki na Facebooku namreč niso v fazi iskanja informacij, ampak objavljajo svoje misli, slike, ali spremljajo objave prijateljev. Tam se počutijo sproščene, zato je oglaševanje na tem kanalu odlično za ozaveščanje o znamki, vzbujanje interesa za izdelke ali storitve in na koncu tudi za prodajo na osnovi zanimanj uporabnikov.
Kaj bomo s pravilno zastavljenim Facebook in Instagram oglaševanjem pridobili?
Doseg ključnih ciljnih skupin
Pri oglaševanju na Facebooku je pomembno, da ciljate relevantno občinstvo, ki ga vaši izdelki in storitve zanimajo. Privzeto targetiranje je preobširno – z njim dosežemo veliko ljudi, a z malo dejanskega učinka. Iz tega razloga je ključno dobro poznavanje ciljnih skupin in pravilno targetiranje. Ti uporabniki bodo bolj pripravljeni obiskati spletno stran, oddati svoje podatke ali izvesti nakup.
Retargetiranje uporabnikov, ki so že obiskali vašo spletno stran
S klasičnim ciljanjem na osnovi demografskih značilnosti in interesov ustvarjamo boljšo prepoznavnost znamke. S ponovnim ciljanjem uporabnikov, ki so že obiskali vašo spletno stran, pa zajamemo tiste, ki so se že srečali z vami in vašo ponudbo. Takšne uporabnike je treba le opomniti na vas, saj so bližje faze nakupa in posledično obstaja večja verjetnost, da sežejo v žep.
Dinamično retargetiranje uporabnikov, ki so si že ogledali izdelke
S ponovnim ciljanjem se osredotočamo na uporabnike, ki so vašo spletno stran že obiskali, z dinamičnim retargetiranjem pa gremo še korak dlje in uporabniku sledimo do izbranih artiklov ter mu prav te prikazujemo v oglasih. Če uporabnika večkrat spomnimo na artikle, ki so mu bili všeč, povečamo možnost za nakup. Dinamično retargetiranje je izredno pomembno za velike e-commerce strani, ki s splošnim oglaševanjem ne dosegajo želenih rezultatov.
Izbira pravih ciljev in enostavna analiza rezultatov
S skrbno pripravljeno SEO vsebinsko strategijo bomo poskrbeli, da bodo vaše stranke pri vas dobile vse informacije, ki jih potrebujejo od začetnega poizvedovanja, do nakupa in tudi po nakupu. Na tak način se poleg spletne strani in trgovine gradi tudi avtoriteta vaše znamke in zaupanje uporabnikov, kar poskrbi za resnično dolgoročne učinke in gradnjo odnosa z vašimi kupci.
Facebook oglaševanje lahko pomembno prispeva k dvigu prodaje ali številu leadov za vaše podjetje.
Vaš cilj mora biti obveščanje in informiranje potrošnikov o uporabi in koristi vaših produktov. Izpostavljanje produkta ali blagovne znamke lahko ustvari prepoznavnost in uporabnike pri tem privede na ciljno stran, ki je prilagojena njihovim potrebam, s čimer pospešujete gradnjo preference.
“V sodelovanju z agencijo Red Orbit že več let uspešno seznanjamo potencialne kandidate o možnostih sodelovanja s Slovensko vojsko. Z rezultati oglaševalskih akcij smo izredno zadovoljni.“
Zakaj izbrati Red Orbit za spletno oglaševanje?

Najboljši strokovnjaki v oglaševanju
Naši PPC strokovnjaki so specializirani za svoje področje in se temu resnično posvetijo, obenem pa redno spremljajo novosti in testirajo najboljše možnosti.

Celostna ponudba
Če še nimate oglaševalskega računa, vam ga ustvarimo in povežemo s spletno stranjo. Če ga imate, poskrbimo za pregled ter postavitev in povezavo oglaševalskih kampanj z vašimi ključnimi marketinškimi cilj.

Dolgoletne izkušnje v oglaševanju
Red Orbit je ena prvih marketinških agencij v Sloveniji, ki se je ukvarjala z oglaševanjem na Facebooku in drugih družbenih omrežjih, ter redno sledi najnovejšim trendom.

Projektna in mesečna poročila
Naši naročniki ob koncu vsake oglaševalske kampanje dobijo redna poročila. Redni naročniki pa dobijo tudi mesečno analizo rezultatov, s priporočili, ki izboljšajo nadaljnje delo.

Celostna analiza podjetja
Poleg naprednega oglaševanja na Facebooku, Instagramu in drugih družbenih omrežjih, pa vam v Red Orbitu nudimo tudi možnost celostnega digitalnega svetovanja. Na tak način poskrbimo, da se vse vaše aktivnosti povežejo v smiselno celoto, ki zagotovi najboljše možne rezultate.

Izobraževanja v oglaševanju
Izobraževanja so stalnica v Red Orbitu. Skrbimo tako za aktualno znanje svojih zaposlenih strokovnjakov, nudimo pa tudi redna izobraževanja za svoje naročnike in njihovo interno ekipo, kot tudi za občo javnost, s čimer skrbimo za razvoj oglaševanja v Sloveniji in širše.
Ob upoštevanju vsega naštetega, Facebook in Instagram oglaševanja ne smemo jemati kot nekaj preprostega. Vsak korak kampanje mora biti tesno usklajen s procesom odločanja potrošnikov (CDJ) in povezan z ustreznimi ključnimi kazalniki uspeha (KPI).
Naša Facebook in Instagram oglaševalska storitev zajema:
- analizo obstoječih aktivnosti in analizo konkurence,
- svetovanje pri postavitvi novih oglaševalskih kampanj,
- raziskavo ciljnega občinstva ter
- postavitev, analizo in optimizacijo oglaševalskih kampanj.
Uspeh zagotavljamo z:
- napredno analitiko,
- preizkušanjem novosti in
- rednim prilagajanjem posameznih kampanj glede na sprotne rezultate.
Pogosta vprašanja
Kako delujeta Facebook in Instagram oglaševanje?
Ključ dobrega Facebook in Instagram oglaševanja je povezava z vašo spletno stranjo in napredno analitiko.
Facebook in Instagram oglaševanje delujeta preko interne platforme, preko katere poskrbimo za ciljanje prave publike, za klasično in dinamično retargetiranje uporabnikov, nadzor nad stroški ter sprotno spremljanje in optimizacijo oglaševalskih kampanj. Bistvenega pomena je, da je račun pravilno povezan z vašo spletno stranjo in tako daje najbolj relevantne podatke za uspeh.
Kateri so glavni kazalniki uspeha pri Facebook in Instagram oglaševanju?
Kazalniki uspeha (KPI) so v oglaševanju močno odvisni od vrste kampanje.
Dobra novica je, da lahko kazalnike uspeha v digitalnem oglaševanju zelo jasno merimo in določimo glede na vaše želje, potrebe in vrsto kampanje. Cilj pa je, da uporabniku sledimo skozi njegov celoten proces odločanja. Najpomembnejši KPI-ji, ki bi jih izpostavili so:
- Za awareness kampanje, s katerimi skrbimo za vaš prvi stik z uporabniki:
- Reach oziroma cena na doseg 1000 uporabnikov.
- Za consideration kampanje, s katerimi ciljamo na uporabnike v fazi odločanja:
- število uporabnikov na spletni strani,
- engagement,
- število leadov ali
- število prenosov aplikacije.
- Za conversion kampanje, ki so popolnoma prodajno usmerjene:
- konverzije v nakupnem procesu, kot sta na primer število dodanih izdelkov v nakupovalno košarico ali število nakupov na e-commerce strani ali
- število točno določenih eventov, kot so uspešna oddaja obrazca, prijava na webinar, klik na izbrani gumb na strani in drugi.
Kdaj bodo vidni prvi rezultati Facebook in Instagram oglaševanja?
Rezultati dobro zastavljene oglaševalske kampanje so lahko dolgoročni, prvi rezultati pa so vidni takoj po implementaciji.
Dobra stvar oglaševanja je, da so rezultati vidni takoj. Če ti niso taki, kot bi si želeli, se lahko v oglaševanju hitro odreagira ter vsebino prilagodi in preizkuša, dokler rezultati niso kar se da optimalni. Oglaševanje je zelo živa aktivnost digitalnega marketinga, ki se močno opira na rezultate in neposredno iz njih tudi črpa izboljšave.
Zakaj bi najel marketinško agencijo namesto interne ekipe?
Strokovnjaki v marketinški agenciji imajo specializirano in najnovejše znanje.
Vi ste najboljši strokovnjaki na svojem področju, mi pa na svojem. Z našo pomočjo vam je zagotovljeno, da je vaše strokovno delo resnično vidno pravim uporabnikom z največ potenciala. Hkrati pa poskrbimo, da je vaša interna marketinška ekipa, ki enostavno ne more biti strokovnjak za čisto vse, razbremenjena in skrbi za koordinacijo najrazličnejših dejavnikov, ki vplivajo ne zgolj na uspešno oglaševanje, ampak na celotno digitalno sliko vašega podjetja. Mi pa poskrbimo, da so ves čas tudi na tekočem z vsemi novostmi. Najboljša marketinška agencija ne bo nikoli ničesar delala povsem samostojno. Za nas je odnos z naročnikom izrednega pomena in ključ do neprimerljivo uspešnih kampanj.
Kaj pa oglaševanja na drugih družbenih omrežjih?
Oglašujte tudi na Linkedinu, Twitterju in ostalih družbenih omrežjih.
Facebook in Instagram sta najbolj priljubljeni družbeni omrežji za oglaševanje, nista pa edini. Skladno z vašo digitalno oglaševalsko strategijo testiramo različne oglaševalske platforme (Criteo, Byyd, Quora, Reddit, Twitter, Facebook, Linkedin, Google Ads, itd.) in s tem zagotavljamo najvišji izkoristek vašega oglaševalskega potenciala.
Ali je kakovostno oglaševanje na družbenih omrežjih dovolj za uspeh blagovne znamke?
Oglaševanje na družbenih omrežjih je le del digitalne strategije.
Na digitalni marketing je treba gledati kot na celoto. Vsak del sam zase nikoli ne bo imel istega učinka kot sinhrono, natančno planirano delovanje vseh elementov naenkrat. Le z uporabo vseh možnosti boste lahko do kupca prišli v vseh njegovih nakupnih fazah in ga na ta način resnično prepričali, da ste najboljši.
Glavni elementi, na katere morate paziti za uspešno digitalno strategijo so:
- Napredna in uporabna spletna analitika.
- Spletna optimizacija (tako splošen SEO kot lokalni SEO za spletna mesta s fizično lokacijo).
- Spletno oglaševanje (pa naj bo to na Googlu ali Facebooku in Instagramu).
Vse to pa mora delovati sinhrono s celotno strategijo posameznega podjetja.