Petek, 22. maj 2020 • Online
Webinar: Digitalizacija B2B poslovanja
Kako svoje prodajne in marketinške aktivnosti preseliti na splet? Kako na spletu generirati prodajne kontakte? Kako nadomestiti udeležbo na sejmih in konferencah?
B2B poslovanje predstavlja zajeten delež slovenskega BDP-ja in dobršen del tega je odvisen od izvoza. Medtem, ko se epidemija v Sloveniji počasi umirja, nihče zares ne ve, kakšen bo njen vpliv na mednarodno poslovanje. Poslovne poti v tujino, od sejmov in konferenc, pa do poslovnih sestankov, so bile v preteklosti gradnik uspešno izpeljanih trženjskih in prodajnih aktivnosti B2B podjetij. Z omejitvijo potovanj v tujino se vse to spreminja in tako marketinške kot tudi prodajne aktivnosti in procesi se selijo na splet. Digitalizacija (vsaj) tega dela poslovanja je nujna za preživetje večine B2B podjetij. Kako postaviti prodajne procese na spletu? Kateri kanali so najbolj učinkoviti? Kakšne rezultate pričakovati? Kakšne kompetence potrebujemo v ekipi? Kaj deluje in kaj ne?

Jaka Kladnik je več kot deset let delal kot direktor prodaje v različnih mednarodnih IT podjetjih. V tej vlogi se je pridružil tudi eni najbolj agilnih agencij za digitalni marketing, kjer je svetoval priznanim evropskih podjetjem, nato pa je svoje znanje in kompetence usmeril v marketing. Njegova strast so poslovni modeli, growth hacking in digitalni marketing na splošno, zlasti v kombinaciji z agilnimi pristopi.
O dogodku
Kaj bomo počeli?
O prihodnosti marketinga in prodaje v B2B industriji ter selitvi na digitalne kanale se bomo pogovarjali z Jako Kladnikom iz podjetja Better. Jaka že vrsto let deluje na različnih področjih marketinga v B2B industriji in je eden od pionirjev agilnega marketinga v Sloveniji. Je redni predavatelj na slovenskih marketinških konferencah, kjer z zanimivimi primeri in skritimi podrobnostmi iz ozadja vedno navdušuje občinstvo, ki njegovih predavanj nikoli ne zapusti brez kupa novih idej za svoja podjetja.
O seminarju
Kaj vse boste izvedeli?
- Kaj na spletu deluje in kaj ne?
- Kateri kanali so najbolj učinkoviti?
- Kakšne rezultate pričakovati?
- Kako uvesti digitalni marketing v tradicionalna B2B podjetja?
- Kako pomemben je vsebinski marketing?
- Kako postaviti interne procese digitalnega marketinga?
Kje in kdaj
Maj
22. maj 2020, 10:00 - 10:45
Online, 10:00 - 10:45
Agenda
Webinar je potekal v petek, 22. 5. 2020 od 10:00 do 10:45.
Prijave na webinar so brezplačne.
V Red Orbitu smo vedno verjeli, da kolektivno znanje premika gore. V danem položaju je še toliko bolj pomembno, da kot (digitalna) skupnost stopimo skupaj in začnemo to znanje deliti. S tem namenom v Red Orbitu začenjamo s serijo blogov in spletnih seminarjev, s katerimi želimo vsem nam pomagati pri soočanju z dramatičnimi spremembami in se pripraviti na svet po trenutni krizi.