Sreda, 5. december 2018 • Ljubljana
SEMrush & Red Orbit meet up: Osnove digitalnega marketinga
Imate spletno stran in želite izboljšati vaš spletni nastop? Kako postaviti strategijo? Katere so osnove, pri katerih je potrebno začeti?
Na seminarju si bomo ogledali nekatere temelje digitalnega marketinga, kako pripraviti strategijo spletnega nastopa, začenši pri osnovah. Posvetili se bomo aktualnim trendom in novim strategijam, ki se pri tem uporabljajo.

Fernando is the Head of International Partnerships at SEMrush with over five years of practical experience in online marketing within our team. He has represented the company at numerous industry conferences and events globally like, SaScon UK, SMX PAris, Prestashop Day Spain, PPC Masters Germany, Baltic Ecommerce Poland, and he was an outstanding moderator of the prestigious Brighton SEO. As an active member of the SEMrush marketing team, Fernando specialises in B2B search marketing, e-commerce, competitive intelligence and influencer marketing. During his sessions and workshops he immediately engages audience with his energy, sense of humour and a lot of practical examples and real cases.
Andraž je direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit, certificiran Google trener, na področju digitalnega marketinga aktiven že od leta 2001. Je redni govornik na različnih domačih in tujih dogodkih (SOF, SEMPL, SMK, Google CEE Varšava, Google Engage Beograd, Fanfara, SKIM, seminarji Akademije Finance in Gospodarske zbornice Slovenije), svetovalec številnim znanim slovenskim in tujim podjetjem, med katerimi so Big Bang, Vzajemna, Abanka, Gorenje, Mobitel, Danone, Unilever, DrogaKolinska, Gorenjska banka in druga. Je avtor več kot 100 člankov s področja digitalnega marketinga. Je diplomant Fakulteta za računalništvo in informatiko (2006). Je tudi dobitnik priznanja Najpodjetniška ideja leta 2009 in priznanja Start-up Slovenije 2010.
O dogodku
Kaj bomo počeli?
Za dober pregled digitalnega nastopa moramo razumeti, kaj se dogaja z obiskovalci na spletni strani. Zato pogosto analiziramo vedenje na spletni strani in skušamo potegniti zaključke na podlagi podatkov. Ti zaključki včasih temeljijo na preteklem vedenju, včasih so podprti s podatki, pogosto pa gre za logično sklepanje. Kar se je večkrat izkazalo za napačno. Pogledali si bomo nekaj primerov.
V nadaljevanju pa se bomo poglobili v strategijo digitalnega marketinga in metodologije, ki bodo vaše kampanje dvignile nivo višje.
Izvedli bomo tudi "Website clinic". Gre za pregled vaše spletne strani, kjer boste izvedeli, kje je še prostor za izboljšave vašega spletnega nastopa.
O seminarju
Kaj vse boste izvedeli?
Na primerih si bomo ogledali, zakaj pri analizi spletnih obiskovalcev logično sklepanje ni vedno pravilno.
Kateri so najpomembnejši elementi strategije digitalnega marketinga?
Kaj je orodje SEMrush ter kakšno strategijo uporablja pri tehničnem pregledu strani?
Kako lahko še izboljšate vaš digitalni nastop?
Kje in kdaj
December , Ljubljana
5. december 2018, 00:00 - 00:00
ABC accelerator (dvorana 4, BTC), Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana, Slovenia
Agenda
17:30 - 18:00 Networking & Introduction
18:00 - 18:30 5 False Assumptions about Your Online Traffic, Andraž Štalec, Red Orbit
18:30 - 19:00 The fundamentals of Digital Marketing, Fernando Angulo, SEMrush (predavanje bo v angleščini)
19:00 - 19:15 Break
19:15 - 19:45 Panel Discussion with Andraž & Fernando
19:45 - 20:00 Website clinic
20:00 - 20:30 Networking