Sreda, 4. december 2019 • Ljubljana
Seminar Facebook oglaševanja
Bi radi oglaševali na Facebooku, pa ne veste kako začeti ali nemara že oglašujete, pa bi radi optimizirali svoje kampanje in dosegli še boljše rezultate?
Facebook je s svojim revolucionarnim oglaševalskim modelom, ki omogoča zelo natančno targetiranje, integracijo družbenih informacij prijateljev v oglase in možnost takojšnje interakcije uporabnika z blagovno znamko, povzročil pravo revolucijo. S pomočjo natančnega segmentiranja lahko oglase na Facebooku prikažemo točno tistim ciljnim skupinam, ki so za nas relevantne in nam pomagajo pri uresničevanju zastavljenih ciljev.

Anja Rus zadnjih šest let deluje na agencijski strani, pri čemer je sodelovala s srednje velikimi in velikimi naročniki iz različnih panog v Srednji in Vzhodni Evropi. Potem ko je tri leta ustvarjala kreativne koncepte za celostne oglaševalske akcije, televizijske in radijske oglase, upravljala družbene medije in skrbela za promocijske aktivnosti, se je zaposlila v digitalni marketinški agenciji, kjer se je specializirala za digitalni marketing in se še posebej osredotočila na marketing uspešnosti (performance marketing).
O dogodku
Kaj bomo počeli?
Kako se lotiti Facebook oglaševanja na strateški način, kakšna pravila je potrebno upoštevati pri pripravi oglasov, kakšen je recept za pripravo privlačnih oglasov, kje in komu se splača prikazati oglase, kako optimizirati oglaševanje in doseči najboljše rezultate ter ne nazadnje, kako meriti uspešnost celotne kampanje?
Na ta in še marsikatera vprašanja, vam bodo odgovorili strokovnjaki za Facebook iz digitalne agencije Red Orbit, ki imajo večletne izkušnje z vodenjem različnih oglaševalskih kampanj na Facebooku, poleg tega pa tudi na dnevni ravni sledijo vsem trendom na Facebooku.
O seminarju
Kaj vse boste izvedeli?
- Katere cilje lahko blagovna znamka doseže s pomočjo Facebook oglaševanja
- Kakšna je povezava med potrošnikovim odločevalskim procesom in Facebook oglasi?
- Kako oblikujemo strategijo za Facebook oglaševanje?
- Kakšna je struktura računa pri Facebook oglaševanju?
- Kakšni tipi kampanj so na voljo in katere oblike oglasov nam Facebook ponuja?
- Kakšne omejitve moremo upoštevati pri oblikovanju Facebook oglasov?
- Kakšne možnosti ciljanja nam ponuja Facebook oglaševanje?
- Kako merimo uspešnost Facebook oglaševanja?
Kje in kdaj
December , Ljubljana
4. december 2019, 00:00 - 00:00
Tehnološki park Ljubljana, stavba B, Tehnološki park 19, 1000 Ljubljana, Slovenia
Agenda
Delavnica bo potekala 3 ure, od 13:00 do 16:00.
- Zakaj Facebook oglaševanje?
- Kako oglaševanje na Facebooku NE deluje?
- ako oglaševanje na Facebooku deluje?
- CDJ (Consumer Decision Journey) ali odločevalski proces potrošnika
- Facebook Business Manager
- Možnosti ciljanja občinstev
- Kako določiti budget?
- Formati Facebook oglasov
- Facebook Pixel in konverzije
- Spremljanje rezultatov in optimizacija
- Dobre prakse