četrtek, 28. november 2019
Napredne taktike ciljanja uporabnikov na digitalnih kanalih
Največja prednost spletnega oglaševanja je njegova natančnost in raznolike možnosti ciljanja uporabnikov, njihovih lastnosti in namena na različnih platformah. Pa jih resnično izkoriščate? Je vaše oglaševanje res usmerjeno v vaše idealne persone ali oglašujete preveč splošno?
Z nekaj enostavnimi prijemi in pametno uporabo informacij o vaših kupcih lahko presežete klasične, vnaprej definirane možnosti ciljanja, ki jih nudijo posamezne platforme in zgradite bolj natančne ciljne skupine za oglaševanje, ki bodo bolj relevantne za doseganje vaših poslovnih ciljev.

Črt je vodja strateškega oddelka v Red Orbitu. V preteklosti je kot vodja performance projektov skrbel za digitalno oglaševanje in spletno prodajno strategijo naročnikov v agenciji Renderspace ter kot vodja projektov v mednarodnem digitalnem oddelku podjetja Studio Moderna, sodeloval pri razvoju in nadgradnji prodajnih spletnih strani in sistemov na 21 trgih regije Srednje in Vzhodne Evrope. Spoznal je, da ni čudežne formule uspeha, da so dobri rezultati največkrat rezultat trdega dela in vloženih ur truda.
O dogodku
Kaj bomo počeli?
Dogodek je namenjen vsem, ki se ukvarjate z digitalnim oglaševanjem na platformah Facebook, LinkedIn, Google Ads ali načrtujete oglaševalske zakupe in strategije. Namenjen je tako specialistom, ki aktivno upravljajo oglaševalske platforme kot tudi vodjam marketinga in oddelkov za digitalni marketing, ki so zadolženi za doseganje rezultatov na teh platformah.
Webinar bo v angleškem jeziku.
O seminarju
Kaj vse boste izvedeli?
Kako definirati svojega idealnega kupca s pomočjo podatkov?
Katere osnovne podatke o vaših kupcih bi morali zbirati?
Kateri podatki o vaših kupcih so dejansko uporabni na spletu in zakaj klasične persone niso dovolj.
Napredne taktike ciljanja persone na Google prikaznem omrežju (Google Display Network).
Napredne taktike ciljanja persone na YouTube.
Napredne taktike ciljanja person na Facebook.
Napredne taktike ciljanja person na LinkedIn.
Kako strateško uporabljati funkcionalnost »Lookalike/Similar audiences« za iskanje kupcev z največ potenciala?
Kako lahko konkurenco izkoristite za oglaševanje kupcem z visokim potencialom?
Kako lahko gradite zavedanje o vaši blagovni znamki na YouTube znotraj omejene persone?
Kako lahko na Google prikaznem omrežju zgradite in definirate svoje lastne unikatne persone za oglaševanje?
Kje in kdaj
November
28. november 2019, 00:00 - 00:00
Online
Agenda
Posnetek webinarja bo kmalu na voljo.