Sreda, 23. marec 2022 • Online
Kako v času negotovosti prilagoditi strategijo digitalnega marketinga
Kako prilagoditi svojo strategijo? Kako sploh načrtovati kampanjo v obdobju, ko se vse spreminja? Kako se je spremenilo vedenje potrošnikov? Kako bi morala podjetja prilagoditi svoj marketinški splet?
Nenehne spremembe v okolju močno vplivajo na vedenje potrošnikov. Iz ene krizne situacije smo prešli v drugo, kar vsekakor močno vpliva na zaupanje potrošnikov, nabavne verige in strategije podjetij. Trenutna situacija podjetja sili v spremembo marketinških strategij. Kako bodo vse te spremembe vplivale na vedenje potrošnikov? Kako bodo vplivale na digitalni marketing? Kako prilagoditi svojo strategijo? Kako sploh načrtovati kampanjo v obdobju, ko se vse spreminja? Kako postati bolj agilen?

Črt Podlogar ima več kot 10 let izkušenj iz digitalnega oglaševanja in spletne prodaje. V svoji karieri je skrbel za več kot 100 spletnih trgovin, bil oglaševalski strateg v Renderspace in strateški direktor v Red Orbitu. Trenutno kot direktor marketinga skrbi za razvoj in učinkovitost oglaševanja v podjetju Sensilab.
O dogodku
Kaj bomo počeli?
Na tokratnem srečanju se bomo v luči aktualnega dogajanja posvetili spremembam digitalnih strategij.
Že dve leti govorimo o spremembah vedenja potrošnika, zaradi korenitih sprememb v svetu. Tem je morala slediti korenita sprememba v digitalni strategiji, če smo želeli ostati uspešni na spletu. In če sprememba o kateri poslušamo dve leti, zveni manj nujna in pereča, smo po eni krizni situaciji padli v drugo, ki ponovno močno vpliva na poslovni svet. Zdi se, da je definicija marketinške strategije predvsem agilnost. Pa veste, kako se hitro odzvati, da bo reakcija učinkovita in strategija uspešna?
Zagate digitalnih strategij bosta reševala Črt Podlogar, dolgoletni digitalni strateg v Red Orbitu, sedaj pa ecommerce direktor v Sensilabu in Andraž Štalec, direktor in so-ustanovitelj Red Orbita.
O seminarju
Kaj vse boste izvedeli?
Kako se je spremenilo vedenje potrošnikov?
Kako bi podjetja morala spremeniti svojo digitalno strategijo?
Kako optimizirati svoj digitalni marketing?
Kako bi morala podjetja prilagoditi svoj marketinški splet?
Kako trenutna situacija vpliva na prodajo?
Kje in kdaj
Marec
23. marec 2022, 11:00 - 12:00
Online
Agenda
Dogodek se izvaja v okviru Red Orbit Akademije in bo potekal 23. marca, ob 11. uri.
Predavanje je za člane akademije brezplačno, prav tako je brezplačen prvi mesec na akademiji.
Kotizacija za nečlane, ki so že izkoristili prvi brezplačni mesec, znaša 89 EUR (+ DDV).
Prijavite se na Red Orbit Akademijo in poleg tega srečanja v marcu izkoristite dostop do posnetkov februarskih e-commerce srečanj in marčevskega CRO srečanja z Ricardom Tayar Lopezom. Poleg tega v sklopu akademije dobite še možnost individualnih svetovanj s specialisti, spletni kampus za mreženje in dodatne ugodnosti za člane akademije.
Vabljeni, da se nam pridružite.