četrtek, 14. marec 2019 • Portorož
inOrbit 2019
Kako povečati obsega poslovanja na digitalnih kanalih, izboljšati dobičkonosnost ter pospešiti rasti podjetja? Prisluhnite svetovno priznanim mentorjem in govorcem, ki bodo delili nasvete in trike, kako izpopolniti svoj digitalni nastop, izboljšati poslovne rezultate in pospešiti rast podjetja.
Že peto leto zapored se bodo od 14. do 15. 3. v konferenčnem centeru Bernardin zbrali strokovnjaki digitalnega marketinga skupaj z digitalnimi navdušenci.Glavna tema konference bo rast in razvoj poslovanja na digitalnih kanalih.

O dogodku
Kaj bomo počeli?
inOrbit 2019 bo gostil več kot 50 uveljavljenih in uspešnih predavateljev s celega sveta, iz svetovno znanih podjetij, kot so Ikea, Facebook, Booking.com, TopRank Marketing, DeepCrawl, SEMrush, FedEx.
V svojih predstavitvah se bodo osredotočili na rast in razvoj podjetja, na spremembe v vedenju potrošnikov, kako povečati obsega poslovanja na digitalnih kanalih, izboljšati dobičkonosnost ter pospešiti rasti podjetja, kako se prilagoditi novostim v digitalnem svetu.
O seminarju
Kaj vse boste izvedeli?
Konferenca bo vsebinsko razdeljena na tri sklope.
V prvem sklopu predavanj »Strategy track« bodo predstavljene novosti, trendi in orodja, ki postajajo vodilna tehnologija na spletu. Udeleženci bodo pridobili znanje, ki je potrebno za strateške usmeritve podjetja. Glavne teme bodo vsebinski marketing, uporabniške izkušnje, mobilni in vplivnostni marketing ter glasovno iskanje; udeleženci pa se bodo naučili tudi organizirati digitalno ekipo znotraj podjetja.
Predavanja »Deep dive« bodo bolj specializirana, primerna za vse, ki že imajo nekaj predhodnega znanja. Glavne teme bodo Facebook in Google oglaševanje, optimizacija spletnih strani, optimizacija spletnih strani za lokalne rezultate, hitrost spletnih strani, Instagram avtomatizacija, videi »v živo«, digitalna analitka in optimizacija konverzijske stopnje ter vsebinski marketing.
Novost letošnje konference je nov sklop predavanj »E-commerce«, namenjen vsem, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Osrednje teme tega sklopa bodo odločevalski proces potrošnika, kako kupce zadržati, klepetalni roboti (chatboti), kako zapolniti vrzel, ki nastaja zaradi vse večje uporabe mobilnih naprav, optimizacija zaključka nakupa, Facebook dinamični remarketing, produktni oglasi ter kako prek spleta privabiti kupce v fizične trgovine idr.
Kje in kdaj
Marec , Portorož
14. marec 2019, 00:00 - 00:00
Kongresni center Bernadin, Obala 2, 6320 Portorož, Slovenija