četrtek, 10. oktober 2019 • Ljubljana
Digitalna realnost za e-commerce
Kako ohraniti prednost na trgu in doseči, da se v poplavi novosti ne izgubite? Ste pripravljeni na spremembe, ki prihajajo?
Digitalni svet dnevno preplavljajo spremembe, ki se odvijajo z vse večjo hitrostjo. Pojavljajo se novi pristopi, kanali, metrike in nova orodja. Velike spremembe se dogajajo tudi na področju spletnih trgovin. Prilagajanje celotne uporabniške izkušnje posameznemu segmentu je danes nuja. Katere bodo glavne spremembe na področju spletnih trgovin, na katere se morate pripraviti?

Simon Herem kot strokovnjak za digitalno oglaševanje že več let deluje v agencijskem okolju. V Red Orbit je analitik in strateg, odgovoren za kompleksne analize in razvoj strategij oglaševanja naročnikov. Pri svojem delu rad preizkuša alternative in išče nove načine za doseganje rezultatov.
Rok je znan kot eden vodilnih strokovnjakov za neposredno trženje na internetu, v svoji karieri pa se že od začetka osredotoča na neposredno ustvarjanje prodajnih rezultatov s pomočjo prodajne moči interneta. Hkrati ga v ZDA poznajo kot največjega svetovnega strokovnjaka za trženje z uporabo RSS, o čemer je napisal in izdal tudi knjigo, ki je izšla v ZDA in na Japonskem. Je vsakoletni predavatelj na največjih svetovnih konferencah direktnega marketinga, kot sta letni konferenci ACCM in DMA v ZDA, na nemških konferencah direktnega marketinga (Direct Mail World, Teleshopping World ...) in še drugih po svetu in tudi v Sloveniji.
Dino started his career at Neckermann 15 years ago and his first job after graduation was to move the (print) catalog to a webshop. Afterwards, he became Head of the eCommerce department in Quelle, where he was responsible for leading the team and at that time the largest webshop in Croatia. After that he moved to KG Media, an agency specializing in promoting Croatian tourism, where he was running online advertising campaigns based on ROI. The next stop was Inventa, as Web & eCommerce manager he was project manager for various webshops. He returned to the hospitality industry, as Digital marketing manager at Dubrovnik Sun Gardens from where he switched to IT industry, heading the Digital marketing at Span, Croatians largest system integrator. Today he is Digital strategist and Digital marketing consultant, as well as a consultant at the eCommerce Croatia Association. He loves challenges and believes that there is a solution to every problem. Loves breaking the boundaries by successfully combining technology and marketing. For additional inspiration, he often peeks at various books, blogs, podcasts, and thematic articles.
Črt je vodja strateškega oddelka v Red Orbitu. V preteklosti je kot vodja performance projektov skrbel za digitalno oglaševanje in spletno prodajno strategijo naročnikov v agenciji ter sodeloval pri razvoju in nadgradnji prodajnih spletnih strani in sistemov na 21 trgih regije Srednje in Vzhodne Evrope. Spoznal je, da ni čudežne formule uspeha, da so dobri rezultati največkrat rezultat trdega dela in vloženih ur truda.
Anja je specialistka za oglaševanje na dveh največjih platformah, Google AdWords in Facebook. A kot sama priznava, je njeno srce rezervirano za Facebook, ki je dnevno poln presenečenj. Rada posluša, še raje pa govori, zato že komaj čaka na vaša vprašanja!
Jure Veber je specialist za oglaševanje na različnih oglaševalskih platformah. Po pridobivanju večletnih izkušenj na področju marketinga, se je pridružil Red Orbitu, kjer je že dlje časa del stalne ekipe.
O dogodku
Kaj bomo počeli?
Vse večji pomen novih digitalnih kanalov in različni pristopi, tako pri komunikaciji s potrošniki kot tudi pri prodaji, narekujejo spremembe v svetu spletnih trgovin. Kako se prilagoditi novi digitalni realnosti?
Govorili bomo, kako združiti moč Google iskalnika z drugimi kanali: predvsem video oglaševanjem na YouTubu. Predstavili vam bomo, kakšno vlogo imajo popularna družbena omrežja (zlasti Instagram) pri promociji in prodaji spletnih trgovin ter si ogledali, kako večne so današnje glavne oglaševalske platforme.
Pravila igre v digitalu korenito spreminja zlasti strojno učenje. Spregovorili bomo tudi o prednostih in slabostih uporabe strojnega učenja v oglaševalskih kampanjah.
Alternativni digitalni načini prodaje so danes v vse večjem porastu. Video vsebina je postala ključen format komunikacije in prodaje. Zakaj je video tako učinkovit? Kakšna sta ideja in psihološki vpliv, ki se skrivata za njim? Predstavili vam bomo še nekaj praktičnih nasvetov za pripravo video vsebin.
Dotaknili se bomo tudi naprednih strategij upravljanja spletnih trgovin ter pomena program lojalnosti. Katere kazalnike uspešnosti spremljati in kako se oddaljiti od “last-click” atribucije.
Dostikrat se zgodi, da se osredotočamo na pridobivanje novih kupcev, med tem ko stare zanemarjamo. Zavedati se moramo, da ima vračajoči kupec 60 - 70 odstotno verjetnost ponovne konverzije. Torej več kot boste imeli vračajočih kupcev, manj denarja boste porabili za konverzijske taktike, kot so zapuščena košarica in podobno. Kako lahko zadovoljimo obstoječe kupce?
Dogodek bomo zaključili z okroglo mizo, pri kateri se nam bodo pridružili gostje iz industrije. Z njihovo pomočjo se bomo poglobili v prednosti in slabosti nakupovalne izkušnje pred in po nakupu.
O seminarju
Kaj vse boste izvedeli?
- Kaj naš čaka v bližnji prihodnosti?
- Kakšni so trendi?
- Kakšne so tipične pasti, s katerimi se srečujemo?
- Kako pomembno je ločevanje med različnimi segmenti uporabnikov, kako jih nagovoriti, pripraviti boljše oglase in načrtovati boljšo izkušnjo na spletni strani (po kliku na oglas)?
- Kako evalvirati svoje spletne aktivnosti?
- Kakšna je vloga popularnih družbenih omrežij pri promociji in prodaji spletnih trgovin?
- Kako na delo oglaševalcev in oglaševalske kampanje vpliva strojno učenje?
- Kakšen pomen imajo v sodobnem svetu video vsebine?
- Zakaj so te tako učinkovite?
- Katere kazalnike uspešnosti spremljati in kako se oddaljiti od “last-click” atribucije?
- Katere so prednosti in slabosti nakupovalne izkušnje pred in po nakupu?
- Zakaj je dostava ključnega pomena?
- Kako se pametno lotiti remarketinga?
- Metode plačil so namenjene kupcu, ne pa bankam.
- CRM in programi lojalnosti - kako močno si želite, da bi jih imeli?
Kje in kdaj
Oktober , Ljubljana
10. oktober 2019, 00:00 - 00:00
Four Points by Sheraton Ljubljana Mons, Pot za Brdom 4, 1000 Ljubljana, Slovenia
Agenda
8:00 – 9:00 | Registration |
9:00 – 9:30 | 4 Digital advertising trends to watch out for in 2020, Jure Veber, Red Orbit |
9:30 – 10:00 |
Od proizvajalca do hitro rastočega EU ecommerce igralca, Rok Hrastnik, Sensilab |
10:00 – 10:30 |
Stop storytelling, start storyselling: Why should you include video in your marketing mix, Anja Rus, Red Orbit |
10:30 – 11:00 | Black Friday trends, Simon Herem, Red Orbit (predavanje bo potekalo v angleščini) |
11:00 – 11:30 | Coffee break |
11:30 – 12:00 | How to make your existing customers happier, Dino Oreški, Upping (predavanje bo potekalo v angleščini) |
12:00 – 12:30 | Leveraging advanced e-commerce strategies to stay ahead of the competition, Črt Podlogar, Red Orbit |
12:30 – 13:10 | Panel discussion: more than a physical product - pre & post-purchase experience |
13:10 – | Networking |
*Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa in govorcev.