Digitalna realnost • Napredni

četrtek, 10. oktober 2019 • Ljubljana

Digitalna realnost za e-commerce

Kako ohraniti prednost na trgu in doseči, da se v poplavi novosti ne izgubite? Ste pripravljeni na spremembe, ki prihajajo?

Digitalni svet dnevno preplavljajo spremembe, ki se odvijajo z vse večjo hitrostjo. Pojavljajo se novi pristopi, kanali, metrike in nova orodja. Velike spremembe se dogajajo tudi na področju spletnih trgovin. Prilagajanje celotne uporabniške izkušnje posameznemu segmentu je danes nuja. Katere bodo glavne spremembe na področju spletnih trgovin, na katere se morate pripraviti?


Digitalna realnost za e-commerce
Dogodek je potekal 10. 10. 2019.

O dogodku

Kaj bomo počeli?

Vse večji pomen novih digitalnih kanalov in različni pristopi, tako pri komunikaciji s potrošniki kot tudi pri prodaji, narekujejo spremembe v svetu spletnih trgovin. Kako se prilagoditi novi digitalni realnosti?

Govorili bomo, kako združiti moč Google iskalnika z drugimi kanali: predvsem video oglaševanjem na YouTubu. Predstavili vam bomo, kakšno vlogo imajo popularna družbena omrežja (zlasti Instagram) pri promociji in prodaji spletnih trgovin ter si ogledali, kako večne so današnje glavne oglaševalske platforme.

Pravila igre v digitalu korenito spreminja zlasti strojno učenje. Spregovorili bomo tudi o prednostih in slabostih uporabe strojnega učenja v oglaševalskih kampanjah. 

Alternativni digitalni načini prodaje so danes v vse večjem porastu. Video vsebina je postala ključen format komunikacije in prodaje. Zakaj je video tako učinkovit? Kakšna sta ideja in psihološki vpliv, ki se skrivata za njim? Predstavili vam bomo še nekaj praktičnih nasvetov za pripravo video vsebin.

Dotaknili se bomo tudi naprednih strategij upravljanja spletnih trgovin ter pomena program lojalnosti. Katere kazalnike uspešnosti spremljati in kako se oddaljiti od “last-click” atribucije. 

Dostikrat se zgodi, da se osredotočamo na pridobivanje novih kupcev, med tem ko stare zanemarjamo. Zavedati se moramo, da ima vračajoči kupec 60 - 70 odstotno verjetnost ponovne konverzije. Torej več kot boste imeli vračajočih kupcev, manj denarja boste porabili za konverzijske taktike, kot so zapuščena košarica in podobno. Kako lahko zadovoljimo obstoječe kupce? 

Dogodek bomo zaključili z okroglo mizo, pri kateri se nam bodo pridružili gostje iz industrije. Z njihovo pomočjo se bomo poglobili v prednosti in slabosti nakupovalne izkušnje pred in po nakupu. 

O seminarju

Kaj vse boste izvedeli?

  • Kaj naš čaka v bližnji prihodnosti?
  • Kakšni so trendi?
  • Kakšne so tipične pasti, s katerimi se srečujemo?
  • Kako pomembno je ločevanje med različnimi segmenti uporabnikov, kako jih nagovoriti, pripraviti boljše oglase in načrtovati boljšo izkušnjo na spletni strani (po kliku na oglas)?
  • Kako evalvirati svoje spletne aktivnosti?
  • Kakšna je vloga popularnih družbenih omrežij pri promociji in prodaji spletnih trgovin?
  • Kako na delo oglaševalcev in oglaševalske kampanje vpliva strojno učenje?
  • Kakšen pomen imajo v sodobnem svetu video vsebine?
  • Zakaj so te tako učinkovite?
  • Katere kazalnike uspešnosti spremljati in kako se oddaljiti od “last-click” atribucije?
  • Katere so prednosti in slabosti nakupovalne izkušnje pred in po nakupu?
  • Zakaj je dostava ključnega pomena?
  • Kako se pametno lotiti remarketinga?
  • Metode plačil so namenjene kupcu, ne pa bankam. 
  • CRM in programi lojalnosti - kako močno si želite, da bi jih imeli?

Kje in kdaj

Oktober , Ljubljana

10. oktober 2019, 00:00 - 00:00
Four Points by Sheraton Ljubljana Mons, Pot za Brdom 4, 1000 Ljubljana, Slovenia

Agenda

 

  8:00 – 9:00 Registration
  9:00 – 9:30 4 Digital advertising trends to watch out for in 2020, Jure Veber, Red Orbit
  9:30 – 10:00

Od proizvajalca do hitro rastočega EU ecommerce igralca, Rok Hrastnik, Sensilab

10:00 – 10:30

Stop storytelling, start storyselling: Why should you include video in your marketing mix, Anja Rus, Red Orbit

10:30 – 11:00 Black Friday trends, Simon Herem, Red Orbit (predavanje bo potekalo v angleščini)
11:00 – 11:30 Coffee break
11:30 – 12:00 How to make your existing customers happier, Dino Oreški, Upping (predavanje bo potekalo v angleščini)
12:00 – 12:30 Leveraging advanced e-commerce strategies to stay ahead of the competition, Črt Podlogar, Red Orbit
12:30 – 13:10 Panel discussion: more than a physical product - pre & post-purchase experience
13:10 –  Networking

 

*Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa in govorcev.

Lokacija dogodka