četrtek, 11. oktober 2018 • Ljubljana
Digitalna realnost za e-commerce
Kaj nas čaka v bližnji prihodnosti? Kakšni so trendi? Kakšne so tipične pasti s katerimi se srečujemo?
Digitalni trendi in spremenjeno vedenje potrošnikov nam narekujejo vse hitrejši tempo sprememb na področju spletnih trgovin. Kaj je treba spremeniti in zakaj je nujno, da celotno uporabniško izkušnjo na spletu prilagodimo posameznemu segmentu? Kako izkoristiti hitre spremembe sebi in svojemu poslu v prid?

Boštjan je soustanovitelj podjetja Red Orbit, ki je vodilna performance agencija v regiji. S spletno analitiko se ukvarja že od leta 2005, skozi mešanico različnih projektov pa je pridobil neprecenljive izkušnje s tega področja. Velja za enega izmed vodilnih strokovnjakov in poznavalcev spletne analitike v regiji. Z njenim razumevanjem pomaga podjetjem do učinkovitejših marketinških kampanj in predvsem do boljših poslovnih odločitev.
Odgovoren za razvoj digitalnih aktivnosti marketinga, njihovo učinkovitost ter podporo blagovnim znamkam in poslovnim enotam v skladu z digitalno strategijo. Vodja projekta za razvoj digitalnih storitev za povezljive in nepovezljive aparate ter vodja projekta za razvoj nove digitalne platforme.
Črt je vodja strateškega oddelka v Red Orbitu. V preteklosti je kot vodja performance projektov skrbel za digitalno oglaševanje in spletno prodajno strategijo naročnikov v agenciji Renderspace ter kot vodja projektov v mednarodnem digitalnem oddelku podjetja Studio Moderna, sodeloval pri razvoju in nadgradnji prodajnih spletnih strani in sistemov na 21 trgih regije Srednje in Vzhodne Evrope. Spoznal je, da ni čudežne formule uspeha, da so dobri rezultati največkrat rezultat trdega dela in vloženih ur truda.
Anja je specialistka za oglaševanje na dveh največjih platformah, Google AdWords in Facebook. A kot sama priznava, je njeno srce rezervirano za Facebook, ki je dnevno poln presenečenj. Rada posluša, še raje pa govori, zato že komaj čaka na vaša vprašanja!
Andraž je direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit, certificiran Google trener, na področju digitalnega marketinga aktiven že od leta 2001. Je redni govornik na različnih domačih in tujih dogodkih (SOF, SEMPL, SMK, Google CEE Varšava, Google Engage Beograd, Fanfara, SKIM, seminarji Akademije Finance in Gospodarske zbornice Slovenije), svetovalec številnim znanim slovenskim in tujim podjetjem, med katerimi so Big Bang, Vzajemna, Abanka, Gorenje, Mobitel, Danone, Unilever, DrogaKolinska, Gorenjska banka in druga. Je avtor več kot 100 člankov s področja digitalnega marketinga. Je diplomant Fakulteta za računalništvo in informatiko (2006). Je tudi dobitnik priznanja Najpodjetniška ideja leta 2009 in priznanja Start-up Slovenije 2010.
Matija je fokusiran v razvoj poslovnih modelov v trgovini, razvoj večkanalnega nastopa na trgu, izkoriščanje spleta kot generatorja rasti poslovanja na podlagi uporabe podatkov in njihovo analiziranje s pomočjo procesa Growth Hack. Z agilnimi pristopi pomaga kot svetovalec start-upom pri vpeljavi novih tehnologij in inovacij v nove poslovne modele. Kot podjetnik je ustanovitelj in direktor Digital School, kjer otroke in mladostnike od 7. leta naprej z otrokom prilagojenim programom učijo računalniškega programiranja ter reševanja problemov z uporabo računalniških znanj.
O dogodku
Kaj bomo počeli?
Vse hitrejši tempo na področju maloprodaje in vse večja pomembnost digitalnih kanalov, tako pri komunikaciji s potrošniki kot tudi pri prodaji, tudi trgovcem narekujeta korenite spremembe v njihovi dejavnosti. Izvedeli boste, kako se prilagoditi novi realnosti.
Vse prepogosto opažamo, da naročniki pripravijo za vse ciljne skupine enake oglase in pristajalne strani. Na seminarju bomo govorili o tem, kako pomembno je ločevanje med različnimi segmenti uporabnikov.
Dotaknili se bomo tudi povezave med spletnimi in klasičnimi kanali, ki nikoli ni bila pomembnejša kot zdaj. Število uporabnikov, ki se o svojem nakupu informirajo in odločajo na spletu, nakup pa opravijo v fizični trgovini, iz leto v leto narašča. Pogledali si bomo, kako pravilno oceniti uspešnost aktivnosti, ki jih izvajamo na spletu.
Predstavili bomo tudi "chatbote", za katere pričakujemo, da bodo v prihodnjih letih postali ena glavnih smernic na področju e-commerca.
Končali bomo z okroglo mizo z gosti, katere tema bodo izzivi in težave pri gradnji in širitvi uspešne spletne trgovine.
O seminarju
Kaj vse boste izvedeli?
- Kaj naš čaka v bližnji prihodnosti?
- Kakšni so trendi?
- Kakšne so tipične pasti, s katerimi se srečujemo?
- Kako pomembno je ločevanje med različnimi segmenti uporabnikov, kako jih nagovoriti, pripraviti boljše oglase in načrtovati boljšo izkušnjo na spletni strani (po kliku na oglas)?
- Kako evalvirati svoje spletne aktivnosti?
- Kako meriti ROPO?
- Kako se lahko trgovci prilagodijo novi realnosti in s spremenjeno strukturo in načinom dela stopijo v smer digitalne transformacije?
- Kako delujejo "chatboti" in kaj lahko od njih pričakujemo?
- Kakšni so izzivi in težave pri gradnji in širitvi spletne trgovine? Kje se tipično zalomi/ustavi? Katere so kritične točke uspeha ter kako so te težave reševali drugi?
Kje in kdaj
Oktober , Ljubljana
11. oktober 2018, 00:00 - 00:00
Tehnološki park Ljubljana, stavba B, Tehnološki park 19, 1000 Ljubljana, Slovenia
Agenda
8:30 – 9:00 | Registration |
9:00 – 9:20 | The shift, Andraž Štalec, Red Orbit |
9:20 – 10:00 | 3 Imperatives to win in a changing World of Retail, Nicole Bargmann, Google (predavanje bo potekalo v angleščini) |
10:00 – 10:35 | Building an optimized post-click experience, Anja Rus, Red Orbit |
10:35 – 11:10 | ROPO: the new measure of a retailer's digital success, Črt Podlogar, Red Orbit |
11:10 – 11:40 | Coffee break |
11:40 – 12:20 | The Digital Transformation of Traditional Retail Organizations, Matija Torlak, Digital School |
12:20 – 12:50 | Enhancing the Customer Experience with Chatbots, Boštjan Hozjan, Red Orbit |
12:50 – 13:30 | Panel discussion: how to scale your e-commerce? |
13:30 – | Networking |