Torek, 21. maj 2019 • Ljubljana
Digitalna realnost za B2B izvoznike
Katere aktivnosti so potrebne pri vstopu na tuj trg? Kako uspeti na globalnih trgih? Kako bolje izkoristiti digitalna orodja in kanale za analizo trga?
Digitalna okolja omogočajo hitrejšo in ugodnejšo širitev v tujino, hkrati pa tudi hitro prilagodljivost. Kako izkoristiti potencial, ki ga nudi splet? Spirit Slovenija v izvedbi agencije Red Orbit organizira dogodek z namenom približati digitalno okolje B2B izvoznikom in jim tako pomagati pri internacionalizaciji.

Fernando Angulo je vodja mednarodnih partnerstev pri podjetju SEMrush ter priznani govorec. Z digitalnega marketingom se ukvarja že več kot deset let, v tem času pa je gostoval na številnih priznanih konferencah po svetu.
Sabina Bevc je vodja vsebinskega marketinga v digitalni agenciji Red Orbit. Trenutno se posveča predvsem ustvarjanju najboljših kombinacij vsebinske strategije in optimizacije spletne strani za doseganje želenih rezultatov naročnikov, izziv pa ji predstavlja iskanje dodatnih možnosti za uspeh. Je diplomirana družboslovna informatičarka, svoja znanja in izkušnje pa je nabirala v podjetju Nielsen, na GoOptiju in v časopisni hiši Finance. Močno ozadje iz medijev in tržnih raziskav ji daje dodaten vpogled v razmišljanje uporabnika, ki je ključno za grajenje učinkovite vsebinske strategije.
Rob is a co-founder of Coffee Cup Consulting, set up in 2018 to assist Slovenian SME’s expand their international business. He has over 30 years experience in sales, marketing and business development for leading companies both in Slovenia and abroad. Rob has “been there, done that” with companies such as Spica, Fotona and OpenAd, WIKA, Kistler and Eurotherm Controls (now Schneider Electric).
Marko Perme je soustanovitelj in izvršni direktor podjetja Agilcon, ki je največji uvajalec CRM-sistemov v Sloveniji ter avtor najhitreje rastoče HRM-rešitve v Sloveniji – Gecko HRM.
Črt je vodja strateškega oddelka v Red Orbitu. V preteklosti je kot vodja performance projektov skrbel za digitalno oglaševanje in spletno prodajno strategijo naročnikov v agenciji Renderspace ter kot vodja projektov v mednarodnem digitalnem oddelku podjetja Studio Moderna, sodeloval pri razvoju in nadgradnji prodajnih spletnih strani in sistemov na 21 trgih regije Srednje in Vzhodne Evrope. Spoznal je, da ni čudežne formule uspeha, da so dobri rezultati največkrat rezultat trdega dela in vloženih ur truda.
Anja Rus zadnjih šest let deluje na agencijski strani, pri čemer je sodelovala s srednje velikimi in velikimi naročniki iz različnih panog v Srednji in Vzhodni Evropi. Potem ko je tri leta ustvarjala kreativne koncepte za celostne oglaševalske akcije, televizijske in radijske oglase, upravljala družbene medije in skrbela za promocijske aktivnosti, se je zaposlila v digitalni marketinški agenciji, kjer se je specializirala za digitalni marketing in se še posebej osredotočila na marketing uspešnosti (performance marketing).
O dogodku
Kaj bomo počeli?
Digitalna prisotnost je danes nujna tudi za B2B podjetja. Zanje glavni del trženjske strategije še vedno predstavlja predvsem prisotnost na sejmih, kjer se gradi odnos z obstoječimi in potencialnimi partnerji. Vendar gre v teh primerih zgolj za periodično pojavnost. V času, ko podjetje ni prisotno na sejmu, obstoječi in bodoči partnerji informacije iščejo na spletu. Tu pa je podjetje lahko stalno prisotno in ima možnost te odnose še dodatno utrditi.
Z namenom približati digitalno okolje malim in srednje velikim slovenskim izvoznim podjetjem in jim s tem pomagati pri internacionalizaciji, SPIRIT Slovenija organizira izobraževalni program na temo digitalnega marketinga. Udeleženci se prijavijo na uvodnem dogodku - konferenci, namenjeni predstavitvi splošnih tematik digitalnega marketinga.
Po konferenci bodo sledile delavnice s praktičnim usposabljanjem, ki bodo pokrivale teme:
- Strategija digitalnega marketinga - termin izvedbe junij
- Taktike za generiranje kontaktov in uporaba marketinške avtomatizacije - termin izvedbe september
- Strategija vsebinskega marketinga in optimizacija spletnih strani - termin izvedbe september
- Nastop in trženje na LinkedIn-u - termin izvedbe oktober
- Plačljivo oglaševanje (Google in Facebook) - termin izvedbe oktober
- Optimizacija digitalnega nastopa in konverzijske stopnje - termin izvedbe november
- Usklajevanje marketinga in prodaje - termin izvedbe november
Prijava na delavnice bo mogoča na konferenci ali preko spletne strani Izvozno okno
B2B podjetja se pri digitalnem oglaševanju soočajo s specifičnimi izzivi - ciljne skupine so pogosto zelo specifične, zahtevajo izjemno natančno ciljanje, posebno obliko komuniciranja, uspeh pa je počasen in težko merljiv. Obenem pa imajo B2B podjetja, v primerjavi z vsemi ostalimi tudi veliko priložnosti, ravno zaradi svoje specifičnosti. Če ozka ciljna skupina predstavlja izziv, lahko ta izziv, s pravo izbiro strategije in digitalnih kanalov, spremenite v priložnost. Izvedeli boste, katere so najboljše taktike za bolj učinkovito nagovarjaje izbrane ciljne skupine.
Na konferenci bomo govorili o tem, kako pomembno je, da se podučite o konkurenci na trgih, kamor vstopate in se temu primerno tudi pripravite.
Predstavili bomo pomembnost vsebinskega marketinga v B2B panogi ter kako pripraviti vsebino, ki bo zanimiva za vašo ciljno skupino.
Pogledali si bomo tudi, zakaj morate za povečanje prodaje zbirati kontakte in kako to najbolj učinkovito naredite na treh oglaševalskih platformah (Facebook, YouTube, LinkedIn). Spoznali boste, kateri tip kampanje izbrati ter kakšne možnosti ciljanja relevantnih B2B občinstev vam te platforme nudijo.
Kako je lahko povezovanje med oddelkoma marketinga in prodaje učinkovit proces z merljivimi rezultati?
Srečanje bomo zaključili z okroglo mizo, kjer bodo gosti predstavili njihove izkušnje in izzive, s katerimi se srečujejo pri vstopu na tuje trge.
O seminarju
Kaj vse boste izvedeli?
- Katere aktivnosti so potrebne pri vstopu na tuj trg?
- Kako bolje izkoristiti digitalna orodja in kanale za analizo trga in spoznavanje ciljnih skupin?
- Kako pripraviti strategijo za vstop na trg ter na kaj je potrebno paziti?
- Kako lahko B2B podjetja bolj učinkovito nagovarjajo svoje ciljne skupine?
- Kaj vse moramo vedeti o konkurenci na tujih trgih?
- Kako obdržati obstoječe kupce in pridobiti nove?
- Kako se pozicionirati, da ostanete relevantni na dolgi rok?
- Kakšne so najboljše taktike za kreiranje zmagovalne vsebinske strategije?
- Zakaj morate za povečanje prodaje zbirati kontakte potencialnih kupcev in kako lahko to najbolj učinkovito naredite na treh oglaševalskih platformah (Facebook, YouTube ter LinkedIn)?
- Kateri tip kampanje izbrati in kakšne možnosti ciljanja relevantnih B2B občinstev vam te platforme nudijo?
- Kako je lahko povezovanje med oddelkoma marketinga in prodaje učinkovit proces z merljivimi rezultati?
Kje in kdaj
Maj , Ljubljana
21. maj 2019, 00:00 - 00:00
21. maj 2019, Kristalna palača, BTC, Ameriška 8, 1000 Ljubljana, Slovenia
Agenda
9:00 – 9:30 | Registracija udeležencev |
9:30 – 9:45 | Uvod |
9:45 – 10:15 | Najboljši prijemi in taktike za bolj učinkovit nagovor ciljne skupine in zasledovanje poslovnih ciljev B2B usmerjenih podjetij, Črt Podlogar, Red Orbit |
10:15 – 10:45 | Business Intelligence for B2B - How to embrace your competitors, Fernando Angulo, SEMrush (predavanje bo potekalo v angleščini) |
10:45 – 11:00 | Odmor |
11:00 – 11:30 | Kako v B2B zmagati z vsebino? Sabina Bevc, Red Orbit |
11:30 – 12:00 | 3 načini za učinkovito zbiranje kontaktov, Anja Rus, Red Orbit |
12:00 – 12:30 | Hello From The Other (Sales) Side, Marko Perme, Agilcon |
12:30 – 12:45 | Odmor |
12:45 – 13:05 | Checklist for Exporters - Step out, don't trip up, Rob Howland, Coffee Cup Consulting (predavanje bo potekalo v angleščini) |
13:05 – 13:45 | Okrogla miza: Vstop na tuje trge - izzivi in izkušnje z gosti iz industrije (predavanje bo potekalo v angleščini) |
13:45 – | Networking |
Lokacija dogodka
Sredstva za pripravo in izvedbo izobraževalnega programa digitalnega marketinga za slovenska MSP izvozno usmerjena podjetja zagotavljata Republika Slovenija in Evropska unija – Evropski sklad za regionalni razvoj (www.eu-skladi.si).


