Digitalna realnost • Napredni

Torek, 21. maj 2019 • Ljubljana

Digitalna realnost za B2B izvoznike

Katere aktivnosti so potrebne pri vstopu na tuj trg? Kako uspeti na globalnih trgih? Kako bolje izkoristiti digitalna orodja in kanale za analizo trga?

Digitalna okolja omogočajo hitrejšo in ugodnejšo širitev v tujino, hkrati pa tudi hitro prilagodljivost. Kako izkoristiti potencial, ki ga nudi splet? Spirit Slovenija v izvedbi agencije Red Orbit organizira dogodek z namenom približati digitalno okolje B2B izvoznikom in jim tako pomagati pri internacionalizaciji.


Digitalna realnost za B2B izvoznike
Dogodek je potekal 21. 05. 2019.

O dogodku

Kaj bomo počeli?

Digitalna prisotnost je danes nujna tudi za B2B podjetja. Zanje glavni del trženjske strategije še vedno predstavlja predvsem prisotnost na sejmih, kjer se gradi odnos z obstoječimi in potencialnimi partnerji. Vendar gre v teh primerih zgolj za periodično pojavnost. V času, ko podjetje ni prisotno na sejmu, obstoječi in bodoči partnerji informacije iščejo na spletu. Tu pa je podjetje lahko stalno prisotno in ima možnost te odnose še dodatno utrditi.

Z namenom približati digitalno okolje malim in srednje velikim slovenskim izvoznim podjetjem in jim s tem pomagati pri internacionalizaciji, SPIRIT Slovenija organizira izobraževalni program na temo digitalnega marketinga. Udeleženci se prijavijo na uvodnem dogodku - konferenci, namenjeni predstavitvi splošnih tematik digitalnega marketinga.

Po konferenci bodo sledile delavnice s praktičnim usposabljanjem, ki bodo pokrivale teme: 

  1. Strategija digitalnega marketinga - termin izvedbe junij
  2. Taktike za generiranje kontaktov in uporaba marketinške avtomatizacije - termin izvedbe september
  3. Strategija vsebinskega marketinga in optimizacija spletnih strani - termin izvedbe september
  4. Nastop in trženje na LinkedIn-u - termin izvedbe oktober
  5. Plačljivo oglaševanje (Google in Facebook) - termin izvedbe oktober
  6. Optimizacija digitalnega nastopa in konverzijske stopnje - termin izvedbe november
  7. Usklajevanje marketinga in prodaje - termin izvedbe november

Prijava na delavnice bo mogoča na konferenci ali preko spletne strani Izvozno okno

B2B podjetja se pri digitalnem oglaševanju soočajo s specifičnimi izzivi - ciljne skupine so pogosto zelo specifične, zahtevajo izjemno natančno ciljanje, posebno obliko komuniciranja, uspeh pa je počasen in težko merljiv. Obenem pa imajo B2B podjetja, v primerjavi z vsemi ostalimi tudi veliko priložnosti, ravno zaradi svoje specifičnosti. Če ozka ciljna skupina predstavlja izziv, lahko ta izziv, s pravo izbiro strategije in digitalnih kanalov, spremenite v priložnost. Izvedeli boste, katere so najboljše taktike za bolj učinkovito nagovarjaje izbrane ciljne skupine.

Na konferenci bomo govorili o tem, kako pomembno je, da se podučite o konkurenci na trgih, kamor vstopate in se temu primerno tudi pripravite.

Predstavili bomo pomembnost vsebinskega marketinga v B2B panogi ter kako pripraviti vsebino, ki bo zanimiva za vašo ciljno skupino.

Pogledali si bomo tudi, zakaj morate za povečanje prodaje zbirati kontakte in kako to najbolj učinkovito naredite na treh oglaševalskih platformah (Facebook, YouTube, LinkedIn). Spoznali boste, kateri tip kampanje izbrati ter kakšne možnosti ciljanja relevantnih B2B občinstev vam te platforme nudijo.

Kako je lahko povezovanje med oddelkoma marketinga in prodaje učinkovit proces z merljivimi rezultati?

Srečanje bomo zaključili z okroglo mizo, kjer bodo gosti predstavili njihove izkušnje in izzive, s katerimi se srečujejo pri vstopu na tuje trge.

O seminarju

Kaj vse boste izvedeli?

  • Katere aktivnosti so potrebne pri vstopu na tuj trg?
  • Kako bolje izkoristiti digitalna orodja in kanale za analizo trga in spoznavanje ciljnih skupin?
  • Kako pripraviti strategijo za vstop na trg ter na kaj je potrebno paziti?
  • Kako lahko B2B podjetja bolj učinkovito nagovarjajo svoje ciljne skupine?
  • Kaj vse moramo vedeti o konkurenci na tujih trgih?
  • Kako obdržati obstoječe kupce in pridobiti nove?
  • Kako se pozicionirati, da ostanete relevantni na dolgi rok?
  • Kakšne so najboljše taktike za kreiranje zmagovalne vsebinske strategije?
  • Zakaj morate za povečanje prodaje zbirati kontakte potencialnih kupcev in kako lahko to najbolj učinkovito naredite na treh oglaševalskih platformah (Facebook, YouTube ter LinkedIn)?
  • Kateri tip kampanje izbrati in kakšne možnosti ciljanja relevantnih B2B občinstev vam te platforme nudijo?
  • Kako je lahko povezovanje med oddelkoma marketinga in prodaje učinkovit proces z merljivimi rezultati?

Kje in kdaj

Maj , Ljubljana

21. maj 2019, 00:00 - 00:00
21. maj 2019, Kristalna palača, BTC, Ameriška 8, 1000 Ljubljana, Slovenia

Agenda

 

  9:00 – 9:30 Registracija udeležencev
  9:30 – 9:45 Uvod
  9:45 – 10:15 Najboljši prijemi in taktike za bolj učinkovit nagovor ciljne skupine in zasledovanje poslovnih ciljev B2B usmerjenih podjetij, Črt Podlogar, Red Orbit
10:15 – 10:45 Business Intelligence for B2B - How to embrace your competitors, Fernando Angulo, SEMrush (predavanje bo potekalo v angleščini)
10:45 – 11:00 Odmor
11:00 – 11:30 Kako v B2B zmagati z vsebino? Sabina Bevc, Red Orbit
11:30 – 12:00 3 načini za učinkovito zbiranje kontaktov, Anja Rus, Red Orbit
12:00 – 12:30 Hello From The Other (Sales) Side, Marko Perme, Agilcon
12:30 – 12:45 Odmor
12:45 – 13:05 Checklist for Exporters - Step out, don't trip up, Rob Howland, Coffee Cup Consulting (predavanje bo potekalo v angleščini)
13:05 – 13:45 Okrogla miza: Vstop na tuje trge - izzivi in izkušnje z gosti iz industrije (predavanje bo potekalo v angleščini) 
13:45 –  Networking

 

 

Lokacija dogodka