Strategija

Strategija je osnova vsakega učinkovitega digitalnega nastopa. Brez jasnega cilja, razumevanja uporabnikov in povezane strukture aktivnosti digitalni marketing hitro postane skupek nepovezanih taktik. Dobra strategija poveže vse točke – od pozicioniranja in komunikacije do izbire pravih kanalov in merjenja uspešnosti.

V okolju, kjer se tehnologija hi...

Branding

Ni pomembno, kdo ste ali kaj počnete, blagovne znamke igrajo veliko vlogo v vseh naših življenjih. Dobre blagovne znamke imajo ...

Ste že slišali za izraz življenjska vrednost potrošnika? Verjetno bolj poredko, zato pa je tu angleški prevod, ki je, predvid...

rettention

V digitalni dobi, kjer je konkurenca le klik stran, se blagovne znamke soočajo s stalnim izzivom pridobivanja in zadrževanja poz...

Vsako podjetje mora za preživetje in uspeh ustvarjati dobiček. Dolga leta je bilo e-trgovanje nekakšno varno zatočišče, kjer...

Da bodo vašo spletno trgovino obiskali pravi potencialni kupci je pomembna primerna strategija oglaševanja. Pred tem pa ne smete...

V tem blogu si bomo ogledali, zakaj morate redno meriti prepoznavnost svoje blagovne znamke, in nekatere najbolj uporabne metrike,...

December. Čas obdarovanj, prednovoletnih zabav, gneče na stojnicah s kuhanim vinom in neskončno dolgih vrst pred trgovskimi cen...

Vaša edinstvena prodajna ponudba (USP) je tisto, kar vaše podjetje ali storitev loči od vseh ostalih v vaši panogi. To je tist...

Lucy Sinclair je direktorica oddelka za analize EMEA trgov na Googlu, ki z nami deli spremembe na področju vedenja potrošnikov. ...

Danes smo priča družbeni spremembi, kakršna se v vsej zgodovini še ni zgodila, ne moremo pa z gotovostjo vedeti, da se v priho...

Zagotovo lahko posledice globalnega delovanja COVID-.19 oz. koronavirusa na vsako industrijo čutimo preko medijev ter dejstva, da...

Verjetno si še pred nekaj meseci nihče od nas ni predstavljal položaja, v katerem smo se znašli skoraj čez noč. Covid-19 je ...

Svet, v katerem živimo danes, ni svet, v katerega smo se prebudili včeraj. Pandemija koronavirusa je dodobra pretresla naše ust...

V Red Orbitu smo pripravili raziskavo o vedenju uporabnikov v slovenskih spletnih trgovinah. Zanimalo nas je, kako se je vedenje ...

8 taktik za pospeševanje registracij uporabnikov v vaši spletni trgovini

Vsi se zavedamo, da več podatkov o uporabnikih omogoča natančnejše merjenje njihovega vedenja na spletni strani, lažjo segme...

Vračila so v svetu spletnih trgovin vse pogostejša. Ali je to slabo za vaše podjetje? Vsekakor. Vendar – ali vračila pomaga...

Ste vedeli, da prvi Black Friday ni obeleževal razprodaj, temveč je ime dobil po finančni krizi oziroma zlomu trga z zlatom v Z...

Avgusta je v Sloveniji število dostopov do spleta prek mobilnih telefonov prvič preseglo število dostopov prek namiznih računa...

Judith Lewis je kot prva govornica otvorila inOrbit17, sicer pa je na inOrbit konferenci predavala že drugič. Judith je ustanovi...

Ste kdaj brskali po svoji spletni strani prek mobilnega telefona? Ste se kdaj skušali vživeti v uporabnike vaše spletne strani ...

Medtem, ko medijska poraba doživlja drastične spremembe, postajajo mobilne naprave eden izmed ključnih medijev. Težko si je pr...

Red Orbit je že daleč naokoli poznan po infografiki Pregled spletnih sezonskih trendov in vsako leto smo zelo veseli vseh odzivo...

V Red Orbitu smo že tretjič pripravili pregled spletnih sezonskih trendov, ki prikazujejo vedenje obiskovalcev spletnih strani, ...

V Red Orbitu se vedno trudimo, da bi čim bolje razumeli dogajanje na spletu. Z namenom, da bi odkrili čim več receptov za uspeh...

Po tem, ko smo lani prvič pripravili infografiko spletnih sezonskih trendov, smo se tudi letos zakopali v podatke in iz njih izlu...

Spletni nakupovalni trendi na sončni strani Alp v letu 2015

V Red Orbitu smo pripravili raziskavo o vedenju uporabnikov na slovenskih spletnih trgovinah. Zanimalo nas je, kako se je vedenje...

Katere kazalnike moramo spremljati, če želimo dobro poslovanje, učinkovit marketing in uspešno prodajo? CLV, COCA, CPL, LTS, c...

Spletni iskalniki predstavljajo izredno pomemben vir obiskovalcev vsake spletne strani. Z dobro optimizacijo spletne strani si lah...

V Red Orbitu smo tudi letos pripravili raziskavo o vedenju potrošnikov, ki so na spletne strani prišli prek spletnih iskalnikov....

Recesija je priložnost za rast

Podjetja, ki bodo znala v času recesije prisluhniti porabnikom in pri njih poiskati odgovore, kaj je za njih res pomembno, bodo i...

Še več znanja za vaš digitalni uspeh

Vsaka dobra ideja se začne z novim vpogledom. Razširite obzorja, odkrijte sveže pristope in pridobite znanje, ki vam bo pomagalo doseči še boljše rezultate. Prebrskajte vsebine, ki vas bodo navdihnile in usmerile k uspehu!