
Strategija
Strategija je osnova vsakega učinkovitega digitalnega nastopa. Brez jasnega cilja, razumevanja uporabnikov in povezane strukture aktivnosti digitalni marketing hitro postane skupek nepovezanih taktik. Dobra strategija poveže vse točke – od pozicioniranja in komunikacije do izbire pravih kanalov in merjenja uspešnosti.
V okolju, kjer se tehnologija hi...

Ni pomembno, kdo ste ali kaj počnete, blagovne znamke igrajo veliko vlogo v vseh naših življenjih. Dobre blagovne znamke imajo ...

Ste že slišali za izraz življenjska vrednost potrošnika? Verjetno bolj poredko, zato pa je tu angleški prevod, ki je, predvid...

V digitalni dobi, kjer je konkurenca le klik stran, se blagovne znamke soočajo s stalnim izzivom pridobivanja in zadrževanja poz...

Vsako podjetje mora za preživetje in uspeh ustvarjati dobiček. Dolga leta je bilo e-trgovanje nekakšno varno zatočišče, kjer...

Da bodo vašo spletno trgovino obiskali pravi potencialni kupci je pomembna primerna strategija oglaševanja. Pred tem pa ne smete...

V tem blogu si bomo ogledali, zakaj morate redno meriti prepoznavnost svoje blagovne znamke, in nekatere najbolj uporabne metrike,...