24. 11. 11

Na Sempl po »štempl«

Uf, še čisto, čisto malo in znova bomo odšli po nove navdihe na tokrat že 13. seminar medijskih trendov SEMPL. Ja, tudi »štemple« bodo delili, a tiste metaforične, ki jih bo vesela predvsem naša kreativna domišljija. Rdeča nit letošnjega dogodka je zvestoba. In to na več načinov …

Svoje poglede, razmišljanja in seveda znanje o tem, kako doseči zvestobo uporabnikov s pomočjo družbenih medijev, bosta delila tudi naša Urška in Andraž.

Med drugim bosta poskusila odgovoriti na vprašanja, kako v okolju, kjer se potrošniki dnevno srečujejo z na tisoče sporočili in blagovnimi znamkami, kjer cenovna politika vedno bolj narekuje izbiro izdelkov in kjer prave čustvene relacije postajajo prava redkost, doseči zvestobo uporabnikov? Družbeni mediji po eni strani predstavljajo velik bazen blagovnih znamk, ki se vse borijo za pozornost uporabnika, po drugi strani pa nam nudijo orodja in prijeme, s katerimi lahko zgradimo bazo izredno zvestih uporabnikov.

Pridružite se jima na četrtkovi delavnici v sklopu vzporednega programa, izvedite, kakšni so prijemi in prakse, kaj deluje in kaj ne, kaj je pravzaprav bistvo družbenih medijev ter pridobite tudi Red Orbit »štempl«! :))

Več člankov

Razširite svoje znanje

Ste pripravljeni na še več digitalnega znanja? Razširite svoje razumevanje digitalnega marketinga s svežimi vpogledi, strategijami in najboljšimi praksami. Odkrijte sorodne članke, prebrskajte nove ideje in praktične trike, ki vam bodo pomagali doseči še boljše rezultate.

Kontakt

Pogovorimo se o vaših projektih

Pri nas smo veseli vsakega obiska. Če potrebujete našo pomoč ali nasvet, ste še posebej dobrodošli. Stopite v stik z nami za prijeten klepet ob kavi. Ob tej priložnosti se lahko pogovorimo o možnostih sodelovanja in vaših potrebah.