
Optimizacija uporabniške izkušnje
Optimizacija uporabniške izkušnje je proces, s katerim izboljšujemo učinkovitost spletnih mest in aplikacij – z jasnim ciljem: več konverzij, več zadovoljnih uporabnikov in boljše digitalne izkušnje. Z majhnimi spremembami lahko dosežemo velike učinke, če temeljijo na podatkih, ne na občutku.
CRO (Conversion Rate Optimization) vključuje razu...

Kako napisati vsebino, ki jo bodo vaši bralci razumeli in ki bo dosegla svoj namen? Česa se izogibati pri pisanju? In katere pra...

Preberite, kako vam lahko growth hacking proces pomaga z manj vložka v oglaševanje izboljšati prodajne rezultate na spletni str...

Google vedno bolj v ospredje postavlja uporabnika in mu pri iskanju tistega kar išče, želi kar najbolje ustreči. Zato tudi SEO...

Ton Wesseling je ustanovitelj podjetja Online Dialogue in direktor podjetja Testing.Agency, kar že z imenom pove, da ima Ton ogro...

Marie Pollie živi in diha za optimizacijo spletnih strani. Prihaja iz podjetja ConversionXL, kjer je glavni strateg optimizacije ...

Sodobna, agilna tehnološka podjetja, ki se osredotočajo na uporabnika in na njegovo izkušnjo z izdelkom ali storitvijo, najemaj...