Optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani je proces, s katerim izboljšamo vidnost spletnega mesta v iskalnikih. Z vključitvijo ustreznih vsebin, tehničnih izboljšav in strateškega povezovanja poskrbimo, da uporabniki lažje najdejo tvoj produkt, storitev ali vsebino.

V času, ko konkurenca v iskalnikih narašča iz dneva v dan, SEO optimizacija ni več izbira, amp...

Edge SEO

Edge SEO je nova praksa v svetu optimizacije spletnih strani. Kaj pomeni, kako se izvaja, za koga je primerna in kako vam lahko ko...

Gola uporaba ključnih besed že dolgo ni več dovolj za uspešno SEO strategijo, slednja temelji na pomenu in dodani vrednosti, k...

Se vam je že kdaj zgodilo, da ste v iskalnik vpisali poizvedbo in po kliku enega od rezultatov pristali na popolnoma neuporabni s...

6-temeljev-tehnicne-optimizacije-spletne-strani

Tehnična optimizacija spletne strani je verjetno eden izmed najkompleksnejših procesov v optimizaciji spletnih strani za iskalni...

Image SEO

Preberite naš blog zapis in odkrijte, kako optimizirati slike za boljši SEO in izboljšati uporabniško izkušnjo na vaši splet...

SEO vodič za mobile-first indeksiranje Red Orbit blog

Če pa to ni dovolj velik razlog, da bi stran resnično prilagodili mobilnim uporabnikom, naj vam omenim še, da je Google že pre...

SEO optimizacija spletnih strani je obširen in zahteven proces, ki ga je skoraj nemogoče učinkovito izvajati brez ustreznih SEO...

Številke vašega poslovnega uspeha rastejo in vi že iščete nove priložnosti, ki bi lahko še bolj izboljšale vaš posel. Poz...

Ko govorimo o optimizaciji spletne strani za iskalnike, je eden izmed temeljnih ciljev optimizacije vsekakor zasedanje čim boljš...

Ali investirati v celovito prenovo spletne strani ali iskati alternative, ki so učinkovite in cenejše od prenove spletnega mesta...

Opuščene spletne strani, slopi in drugi digitalni zombiji ne kvarijo le uporabniške izkušnje, ampak tudi vašo uvrstitev na sp...

Če ste podjetje, ki svoje storitve ali izdelke prodaja drugim podjetjem, ste se zagotovo že srečali z vprašanjem, ali se vam s...

Če se ukvarjate z optimizacijo spletnih strani ali vsaj spremljate svoje pozicije na Googlu, potem ste zagotovo že opazili, da s...

Želite na svojo spletno stran pridobiti več obiskovalcev, ne da bi morali vlagati veliko sredstev v oglaševanje? Želite na svo...

46 % vseh iskanj na Googlu je lokalnih. To pomeni, da uporabniki iščejo informacije, povezane s točno določeno lokacijo. 88 % ...

Kaj ste v zadnjih treh tednih vpisali v Googlov iskalnik? Moja zgodovina iskanj je praktično čez noč poskočila iz “apartma B...

Vsebine so eden najpomembnejših, če ne celo glavni vidik optimizacije spletnih strani, saj niti tehnično popolno optimizirana s...

Vaša spletna stran je postavljena, nekaj obiska z Googla sicer že dobivate, vendar pa ste še vedno močno odvisni od svojih ogl...

Lansko leto si bomo najbrž zelo dobro zapomnili po veliki Googlovi novici, ki je naznanila novo obdobje vidljivosti spletnih stra...

Ustvarili ste sijajno oblikovano spletno trgovino, na katero ste izjemno ponosni. Na njej ponujate fantastične izdelke, ki so bol...

V trgovini izberete blagajno, kjer pred vami v vrsti stoji ena oseba, in si mislite: »Tukaj bom hitro opravil, hitreje kot na dru...

Želite izboljšati prisotnost vašega podjetja na spletu, vendar vas konkurenca prehiteva po levi strani? Redno objavljate vsebin...

Imate spletno stran, veliko se ukvarjate z njo, vendar nikakor ne morete doseči dobrih pozicij na iskalnikih. Morda je to zaradi ...

Cosmin Negrescu prihaja iz Romunije in vodi agencijo, ki se večinoma ukvarja z optimizacijo spletnih strani. Njegovo podjetje je ...

Strukturirani podatki, t. i. rich snippets, so bili prvič predstavljeni že pred 8 leti, a jih kljub temu veliko slovenskih splet...

Google spreminja svoje algoritme za razvrščanje organskih zadetkov v svojem iskalniku v strojno učljive. In kako strojno učenj...

Morda veste, kaj je strojno učenje in kaj nam prinaša? Ste že kdaj uporabljali strojno učenje pri reševanju svojih nalog ali ...

Kako naj oblikujem vsebino, da me bo imel Google imel rad? Vprašanje, ki si ga je postavil že marsikdo, ko se je lotil pisanja ...

Digitalni svet se hitro spreminja, z njim pa tudi navade potrošnikov. Še pred leti smo medmrežje raziskovali predvsem s pomočj...

13. septembra 2013 je Google objavil novico, s katero se je začelo prav posebno obdobje na področju optimizacije spletnih strani...

Prodajajte na spletu kot branjevka na tržnici

Najboljše prakse in življenjski nasveti so tisti, ki se ne spreminjajo in veljajo ne glede na časovne, kulturne ali tehnološke...

V (dobrih) starih časih, ko za snemanje TV-serij in filmov ni bilo treba uporabiti veliko posebnih učinkov, je eden izmed (najve...

Preživeli smo polovico leta 2014 in Facebook ni propadel, Google ni nehal obstajati, tudi čebele še živijo (komajda). Kar ne p...

S 1. januarjem 2017 se bo v brskalniku Chrome na določenih spletnih straneh, ki ne komunicirajo prek HTTPS protokola, začel prik...

Medtem ko se je večina sodelavk in sodelavcev gnetla okoli big screena v sejni in računalniškega zaslona v pisarni, smo tisti, ...

Vir: www.nigeltemple.com Branding, priklic blagovne znamke, top-of-the-head so ključne besede, ki so v klasičnem marketingu naš...

Naročite se na podcast v iTunes Pojem uporabniške izkušnje malokdo prav zares razume. Še manj posameznikov zna dobro uporabni...

Za vsakega strokovnjaka se spodobi, da gre vsake toliko časa v svet, da pridobi in deli novo znanje. Tako sva s Petrom pred dvema...

Naročite se na podcast v iTunes Nadgradnja spletnega nastopa ene izmed največjih in najbolj poznanih blagovnih znamk, ki tekmuje...

Šele v zadnjih letih dozoreva ugotovitev, da pri slovenskem turizmu ni bistvena zgolj globalna prepoznavnost, temveč predvsem nj...

Kako premagati TripAdvisor in biti najboljša turistična agencija na spletu?

Prispevki o optimizaciji in spletnem marketingu so pogosto izredno splošni, čeprav vemo, da so podjetja unikatna, vsaka branža ...

Sprememb v iskalnikih, spletnih straneh in načinih, kako delamo SEO, je vedno veliko, od tistih dnevnih do tistih velikih, zaradi...

Tehnična optimizacija je osnova ali higienski minimum, s katerim se proces optimizacije začne. Vsaka spletna stran mora imeti pr...

Do sedaj smo si lahko prebrali opise vtičnikov za Joomlo in opise vtičnikov za WordPress. Danes pa dodajam še opis vtičnikov z...

Iskalnik Google se ves čas spreminja. Poleg tega, da se spreminjajo načini, kako Google ocenjuje, katere spletne strani naj se p...

V prejšnjem delu sem opisal vtičnike za WordPress platformo, danes pa si bomo ogledali vtičnike za Joomla platformo. Pravzaprav...

Tri kratka dejstva o vaši spletni strani in vaši optimizaciji za iskalnike, ki bodo olajšala doseganje ciljev v letošnjem letu...

CMS (»Content Management System«) platforme so v osnovi nastale zaradi potrebe po čim bolj preprostem urejanju spletnih strani ...

Živimo v času, v katerem se človek na dnevni ravni zateka k naravi. Hrepeni po njej. Zakaj? Ker je je čedalje manj. Življenje...

5 najpogostejših napak slovenskih spletnih trgovin

Red Orbit je tudi letos sodeloval pri projektu Spletni trgovec leta. V sklopu projekta smo pregledali vse prijavljene spletne trgo...

Vsi, ki svojega podjetja in storitev, ki jih ponujate, še niste oglaševali na Googlu, imate v prihajajočih decembrskih dneh enk...

Nakupovanje ni enostavna reč. Obiskovalec gre skozi številne faze nakupnega procesa, še preden se sploh odloči, ali bo nakup o...

Pretekli teden je v Dublinu na Irskem potekal dogodek, ki je pod svojo streho združil pomembnejše digitalne agencije iz 7 držav...

Pred kratkim je bil predstavljen nov kriterij, ki bo odslej vplival na dobljene rezultate v iskalniku. RankBrain je revolucionaren...

Mnogim se bo zdel zgornji naslov precej nenavaden, ampak Google ima v zadnjem obdobju zelo rad živali. 🙂 Med njimi še posebej...

Zaposlitveni portal MojaZaposlitev.si je bil lansiran maja 2010, in sicer z namenom olajšati iskanje zaposlitve brezposelnim oz. ...

Ali imate na strani dovolj organskega obiska? Ali vam organski obisk prinaša dovolj profita? Pogost problem je, da lastniki splet...

Cilj optimizacije je, da naročnika in njegovo spletno stran pripeljemo na vrh iskalnih rezultatov. Čeprav gre za frazo, ki je v ...

Študija primera: Kako je S.K.I.F.U.N. povečal organski obisk za 136 %

S.K.I.F.U.N., vodilni ponudnik smučarskih izletov in dopustov na slovenskem trgu, je v enem letu povečal organski obisk na svoji...

Mobilegeddon je za nami (kaj točno se je zgodilo in kaj nam je Mobilegeddon prinesel, si lahko prebereš tukaj). Kljub temu, da n...

V glavi si zdaj najprej zamislite glasbo, ki spremlja vse velike in grozljive napovedi. Google je končal s svojo nadgradnjo algor...

Že od konca februarja cel internet čivka, »lajka« in »dislajka« napovedane spremembe v Googlovem algoritmu za rangiranje spl...

7 ključnih faktorjev uspeha spletnih trgovin

Kar precej smo že napisali o vplivu iskalnikov na spletne nakupe in postavitvi efektivne metrike za merjenje uspešnosti trženjs...

V prejšnji objavi smo raziskovali vpliv iskalnikov na spletne nakupe. Odkrili smo, da skozi nakupni proces uporabniki uporabljamo...

Pripravljeni, pozor, išči Predstavljajte si, da ob obisku zdravnika nenadoma izveste, da imate zvišan holesterol. Za izboljšan...

Če ste bili že kdaj na katerem od naših predavanj, se udeležili naših brezplačnih delavnic, ali pa smo vam predstavljali kak...

Še več znanja za vaš digitalni uspeh

Vsaka dobra ideja se začne z novim vpogledom. Razširite obzorja, odkrijte sveže pristope in pridobite znanje, ki vam bo pomagalo doseči še boljše rezultate. Prebrskajte vsebine, ki vas bodo navdihnile in usmerile k uspehu!