Oglaševanje

Oglaševanje je eno najmočnejših orodij za doseganje pravih ljudi ob pravem času – še posebej, ko govorimo o spletnem oglaševanju. Z natančnim ciljanjem, kreativnimi pristopi in podatkovno podprto optimizacijo omogoča hitro testiranje, merjenje rezultatov in skaliranje uspešnih kampanj.

V času, ko...

TikTok je ena najhitreje rastočih družbenih platform na svetu, ki z več kot milijardo aktivnih uporabnikov ponuja ogromne prilo...

LinkedIn je družabno omrežje s fokusom na poslovnem mreženju in kariernem razvoju posameznikov. Če ste se s postavitvijo digit...

Performance Max je kot švicarski nož med Googlovimi storitvami oglaševanja. Zasnovan je tako, da oglaševalcem olajša delo s s...

Če želite s svojimi oglasi doseči stranke, stare do 35 let, za to ni boljšega omrežja! Instagram uporabniki so kar 58-krat bo...

You got this

Čestitke, ustvarili ste prvo Google Ads kampanjo na iskalnem omrežju (Search Network)! Od tega je preteklo že nekaj dni, tednov...

Girl-working-on-the-computer-and-Google-advertising

Google Ads oglaševanje je za spletne trgovine običajno eden glavnih marketinških kanalov, s katerim se lahko na stroškovno uč...

Človek, ki je naredil napako in se jezi

Verjamem, da marsikdo živi v prepričanju, da je oglaševanje na spletnih straneh težka in draga naloga. Lahko vas pomirim. S po...

V nenehno spreminjajočem se svetu družbenih medijev je TikTok postal dominantna sila, ki je s svojimi kratkimi in privlačnimi v...

Razmišljate o tem, da bi preizkusili LinkedIn oglaševanje, pa ne veste, kje začeti? Ali pa ste ga že preizkusili in prišli do...

Mobilne naprave imajo na spletu čedalje večjo vlogo, ampak tega se po vsej verjetnosti že zavedate. Število iskanj na mobilnih...

Uporabniki so se v pandemičnih letih precej spremenili – zaradi ukrepov s(m)o več časa preživeli doma, potovanja so bila one...

Oglaševanje na YouTubu je bilo tako za podjetja kot tudi za izkušene oglaševalce v smislu učinkovitosti vedno zavito v tančic...

V zadnjih nekaj tednih, ko se je COVID-19 z nepredstavljivo hitrostjo razširil v globalno pandemijo, se je naše življenje sprem...

Zakaj se podatki o konverzijah na Facebooku in v Google analitiki ne ujemajo?

Zakaj v Facebook oglaševalski platformi vidimo drugačno število konverzij kot v Google analitiki? Zakaj se pri analizi uspešno...

Zakaj moramo danes v svoj marketinški miks nujno vključiti video, smo pred nekaj tedni spoznali v odličnem zapisu naše Anje, k...

Kako povečati prepoznavnost blagovne znamke s Facebook oglasi? Ste se kdaj spraševali, kaj pomeni »branding« oz. prepoznavnost...

V svetu, v katerem na vsakem koraku množica dražljajev tekmuje za našo pozornost, smo se uporabniki naučili ignorirati za nas ...

Ah, ta dobri stari Facebook. Če ste vsaj malo vešči oglaševanja na Facebooku, vam je ocena relevantnosti (angl. relavance scor...

Nova evropska regulativa (GDPR – General Protection Data Control) o varovanju podatkov, ki je stopila v veljavo 25. maja 2018, ...

Se ukvarjate s prodajo in/ali marketingom? Potem morate znati odgovoriti na spodnja vprašanja, povezana z oglaševanjem na najve...

Oglašujete na Googlovem iskalnem omrežju in bi želeli maksimalno izkoristiti svoj vložek v oglaševanje? Si želite za enak me...

Na Googlu lahko uporabnike razdelimo v segmente na podlagi dveh meril: glede na to, na kateri stopnji procesa odločanja so (veden...

Ste B2B podjetje in želite ali pa razmišljate o tem, kako svoje (potencialne) stranke/poslovne partnerje doseči tudi online –...

Že odkar obstaja Google AdWords, oglaševanje v Google Iskalnem omrežju, uporabljamo določene kriterije, na podlagi katerih ogl...

Facebook Red Orbitovcem zadnje čase ne pusti spati, saj skoraj na tedenski ravni objavlja novosti: od split testiranja do skenira...

Oglaševanje na iskalnem omrežju je danes nujno potrebno, saj na vašo spletno stran vodi uporabnike, ki so že v nakupni fazi al...

Slika pove 1000 besed. Video pa še kakšno več, zato vas prosim, da si najprej ogledate spodnji video. Pravkar ste si ogledali e...

Kaj mi oglaševanje na Facebooku lahko prinese?

Kje naj začnem? Oglaševanje na Facebooku mora biti del strategije vseh večjih igralcev na trgu. Dobra novica je, da so na Faceb...

S pojavom novih medijev so se spremenile tudi nakupne navade in vedenje potrošnikov. Ko smo v dilemi, za nasvet vprašamo Google....

Že od samega začetka strokovnjaki za PPC in SEO ločujejo kampanje z znamčenimi oz. »brandiranimi« ključnimi besedami, ki vs...

Med brskanjem po spletu nismo vedno aktivno usmerjeni k nakupu in za nekatere nakupne odločitve potrebujemo daljše časovno obdo...

V 4 korakih do Instagram oglaševanja.
Customer match

Zagotovo poznate obiskovalce svoje spletne strani. Zagotovo se tudi zavedate, da se ti med seboj razlikujejo. Nekateri so vaši re...

Naročite se na podcast v iTunes Ljudje smo družbena bitja in čeprav se tega mogoče ne zavedamo, na svet in druge ljudi gledamo...

Naročite se na podcast v iTunes Ali ta članek prebirate na svojem mobilniku? Po vseh statistikah si upam trditi, da ga. Že davn...

Google AdWords Expanded Ads

Naročite se na podcast v iTunes V digitalnem oglaševanju smo nenehno v vrtincu sprememb, novosti in nadgradenj. Če želimo biti...

Naročite se na podcast v iTunes Poletje je tisti čas, ko si lahko človek napolni baterije. Ležiš na plaži, odmisliš cel sve...

Pred kakšnim mesecem nas je Facebook razveselil z novico, da ukinja zloglasno 20-odstotno pravilo omejitve besedila na slikah. Ne...

Poletje je bilo na področju Google AdWords oglaševanja precej pestro in kot nosilci certifikata Google AdWords Trainer smo bili ...

Pravijo, da štejejo le dobre zgodbe. Drži. In zgodba je boljša, če je prilagojena ciljnemu občinstvu. Ste vi svojo Facebook z...

Dejstvo je, da Facebook že dlje časa ne prikazuje vseh objav vsem. Večina objav, ki naj se bi prikazovale našim oboževalcem, ...

Se sprašujete, ali bi morali oglaševati na Googlu? Želite na Googlu oglaševati, pa ne veste kako začeti? Ali pa mogoče že o...

Ko preživljam ure na Facebooku, me vedno znova zmoti, kako naključni so oglasi, ciljani na platformi, ki omogoča praktično nes...

Razširitve oglasov so obvezen del tekstovnih oglasov vsake oglasne kampanje, saj naj bi znatno vplivale na dvig CTR-ja oglasov. P...

V Red Orbitu se s klienti mnogokrat srečujemo s problematiko, ko oglasi (bannerji) tehnično ne odgovarjajo (precej) strogim zaht...

Bi radi delali e-mail marketing pa nimate e-mailov?

Ste tudi vi že ugotovili, da je e-mail marketing eden izmed najučinkovitejših načinov za pretvarjanje obiskovalcev v kupce?  ...

Data-driven pogled na spremembe na Googlu

Vsi smo že slišali, kaj se je zgodilo, ampak dajmo vseeno še enkrat ponoviti. V petek, 19. 2. 2016, nas je zadelo – kot s...

Z enim oglasom na Facebooku lahko servirate več različnih dopolnjujočih sporočil in uporabniku ponudite čim več relevantnih ...

Carousel ads, zakaj bi bili ... če jih ne bi uporabljali. ;)

Ideje kako uporabiti Facebook carousel oglase za drugačen in inovativen Facebook nastop.

Facebook Carousel Ads oziroma vrtiljak oglasov je kombinacija fotografij, videov in tekstov znotraj enega krovnega oglasa.

Zaposlitveni portal mojaZaposlitev.si je beležil odlične rezultate z Google Sponsored Promotions oglasi. Povprečen strošek pri...

Pogledali si bomo najboljše prakse Gmail oglaševanja in dokazali, da je Gmail kanal edinstvena oglaševalska platforma, ki nam o...

Promotion AD

Septembra 2014, ko je Google predstavil to obliko oglasov, smo uporabniki v svojih Gmailih pod zavihkom Promocije začeli opažati...

6 razlogov, zakaj oglaševati na Facebooku

To, da ima danes praktično vsak svoj Facebook račun, čivkajo že vrabci. In to drži. Ste v zadnjem času kaj preverili, koliko...

Google Adwords velja za eno najbolj dinamičnih okolij za digitalno oglaševanje. Spremembe, izboljšave in nove funkcionalnosti s...

Ste vedeli, da je povprečen uporabnik interneta v enem mesecu izpostavljen več kot 1700 slikovnim oglasom? Uporabniki, stari med...

Pravijo, da se dobrim ljudem dogajajo dobre stvari. 🙂 Tako smo tudi v Sloveniji pred kratkim dobili možnost uporabe Google Ad ...

V zadnjih tednih se je v Sloveniji nekaj premaknilo. Dolgo pričakovana in močno povpraševana, iskana, želena, (ne)raziskana op...

Dobili smo jih! Včeraj je Facebook objavil novico o novih produktnih oglasih, ki so na voljo kot ena izmed oblik Facebook oglaše...

Ciljajte s Facebookom

Časi, ko so oglaševalci pri oblikovanju digitalne kampanje targetirali samo eno obširno ciljno skupino (npr. moški in ženske ...

Dinamični remarketing na voljo tudi v Sloveniji!

Če smo do sedaj lahko z oglasi ponovno nagovarjali obiskovalce, ki so na naši spletni strani izrazili določen interes, jih seda...

Eno izmed ključnih vprašanj oglaševanja na spletnih iskalnikih je, ali se splača oglaševati na brandirane ključne besede (kl...

Lahko imate super ponudbo, ki jo promovirate v super oglasu, ki se prikazuje na prvih treh mestih med rezultati iskanja. Še bolje...

Še več znanja za vaš digitalni uspeh

Vsaka dobra ideja se začne z novim vpogledom. Razširite obzorja, odkrijte sveže pristope in pridobite znanje, ki vam bo pomagalo doseči še boljše rezultate. Prebrskajte vsebine, ki vas bodo navdihnile in usmerile k uspehu!