
Google analitika
Google analitika je ključno orodje za razumevanje vedenja uporabnikov na spletni strani. S pravim pristopom do zbiranja in interpretacije podatkov lahko odkrijemo, kaj deluje, kje nastajajo izzivi in kako izboljšati uporabniško izkušnjo ter poslovne rezultate.
Poleg standardnega sledenja prometa vključuje Google analitika tudi napredno merjenje dogodk...

Posodobitev na Google Analytics 4 (GA4) prinaša veliko novih sprememb, s katerimi se morate seznaniti. Zato je povsem normalno, d...

Poznate dobrega marketingaša, ki ne spremlja nobene analitike? Če je odgovor “da”, si želim to osebo čim prej spoznati. Ne...

Vsi, ki se ukvarjate z digitalnim marketingom ali ponujate svoje storitve na spletu, ste najbrž že naleteli na razne vsebine, ki...

Potem mora to nujno pristati na seznamu vaših novoletnih zaobljub! Da vas prepričamo, da je označevanje zelo preprosto, smo pri...

V tem blogu si bomo ogledali, zakaj morate redno meriti prepoznavnost svoje blagovne znamke, in nekatere najbolj uporabne metrike,...

Prepogosto se zgodi, da »v roke dobim« spletno stran, ki nima urejenih niti osnovnih metrik. Še bolj depresiven postanem, ko ob...