Google analitika

Google analitika je ključno orodje za razumevanje vedenja uporabnikov na spletni strani. S pravim pristopom do zbiranja in interpretacije podatkov lahko odkrijemo, kaj deluje, kje nastajajo izzivi in kako izboljšati uporabniško izkušnjo ter poslovne rezultate.

Poleg standardnega sledenja prometa vključuje Google analitika tudi napredno merjenje dogodk...

Posodobitev na Google Analytics 4 (GA4) prinaša veliko novih sprememb, s katerimi se morate seznaniti. Zato je povsem normalno, d...

Poznate dobrega marketingaša, ki ne spremlja nobene analitike? Če je odgovor “da”, si želim to osebo čim prej spoznati. Ne...

Vsi, ki se ukvarjate z digitalnim marketingom ali ponujate svoje storitve na spletu, ste najbrž že naleteli na razne vsebine, ki...

Potem mora to nujno pristati na seznamu vaših novoletnih zaobljub! Da vas prepričamo, da je označevanje zelo preprosto, smo pri...

V tem blogu si bomo ogledali, zakaj morate redno meriti prepoznavnost svoje blagovne znamke, in nekatere najbolj uporabne metrike,...

Pregled osnovnih nastavitev Google Analyticsa

Prepogosto se zgodi, da »v roke dobim« spletno stran, ki nima urejenih niti osnovnih metrik. Še bolj depresiven postanem, ko ob...

Naročite se na podcast v iTunes Digitalni zanesenjaki namenimo gromozansko količino svojega časa generiranju obiska na spletnih...

Spletna analitika ni enostavna reč. Ko zaključite s tehnično implementacijo analitičnega orodja in začnete zbirati podatke, s...

Ob prvem srečanju z Google Analytics 4.0 (GA4) namreč ugotoviš, da potrebuješ pomoč. Enako kot si potreboval pomoč, ko si se...

Podjetja, ki v podatkih vidijo dodano vrednost, temu že prilagajajo svoje delovanje. Opisujemo pomembnejše trende in rešitve, k...

Radi rečemo, da živimo v svetu, ki ga „poganjajo podatki“. Digitalni oglaševalci so polni hvale, ko gre za growth hacking,...

Naj vam zaupam majhno skrivnost. Naš Boštjan vedno pravi: »Kadar imamo aktivnosti, ki imajo visok ROI in dobre rezultate, je vs...

Pomembnost spletne analitike je na konferenci inOrbit 2017 izpostavljal Caleb Whitmore, direktor ene najbolj znanih agencij iz ZDA...

Yehoshua Coren, ustanovitelj podjetja Analytics Ninja, je razkril, kako lahko orodje Google Analytics uporabimo za napredno segmen...

Nobena poslovna rešitev nam na dolgi rok ne more prinašati rezultatov, če nimamo urejene metrike in ne razumemo vedenja svojih ...

Merjenje učinkovitosti marketinga z napredno analitiko – Big Bang Svet

V aprilu smo skupaj z Big Bang-om, največjim slovenskim trgovcem v segmentu zabavne elektronike predstavili rezultate integracije...

Napredek na področju različnih tehnologij je omogočil tudi zbiranje ogromne količine informacij. Trendi gredo v smer zajemanja...

Ne ustrašite se, tole ne bo filozofska razprava. Je pa vprašanje, ki si ga zastavlja večina informiranih upravljavcev spletnih ...

Načrtovanje SEO akcij in analiza uspešnosti optimizacije za iskalnike, sta bili včasih enostavni nalogi. Imeli smo »stari« ke...

"(not provided)" unleashed

Kdorkoli se ukvarja s spletno analitiko, verjetno pozna Google Analytics. In kdor uporablja Google Analytics, je prav gotovo že p...

Kaj je bounce rate?

Vsi, ki vsaj občasno pokukate v Googlovo skladišče podatkov, ste zagotovo že zasledili metriko, ki v angleščini nosi ime bou...

V prejšnjem prispevku smo govorili o tem, kaj so v Google Analyticsu osnovne dimenzije in metrike, kaj so napredne dimenzije in m...

Google Analytics: Sestavljene metrike

Sestavljene metrike v Google Analyticsu so metrike, izračunane iz obstoječih metrik. Z njimi lahko pridemo do dodatnih statisti...

Google je pred nekaj meseci predstavil Google Tag Manager, ki predstavlja velik korak naprej pri nastavljanju spletnih metrik. Vsi...

Veseli december je v polnem razmahu in za nekaj popestritve so poskrbeli tudi pri Googlu. Spletno nakupovanje postaja iz leta v le...

Svet digitalnega marketinga velja za enega najbolj dinamičnih, nenehno spreminjajočih in izzivov polnih področji marketinga. Za...

4 metrike, s katerimi lahko s 95% natančnostjo napovemo vaše prihodke. Ko v Google vtipkamo »na internetu je merljivo vse«, na...

Vsi se zavedamo pomembnosti merjenja učinkovitosti v marketingu. Digitalni komunikacijski kanali so na tem področju zagotovo nos...

Cilji so pomemben del digitalne analitike, saj z njimi spremljamo doseganje poslovnih ciljev. Konverzije delimo na mikro in makro ...

Namen marketinškega raziskovanja je, da ugotovimo, kako lahko potrošnikom nudimo boljše storitve, boljše produkte oziroma kako...

Marsikateri lastnik ali upravljavec spletnega mesta, pa naj gre za preprosto ali bolj kompleksno izvedbo s spletno trgovino, ima i...

Ste se že kdaj vprašali, ali vreme vpliva na konverzijo spletnega mesta? Vas je zanimalo, ali spletno mesto obišče več uporab...

Še več znanja za vaš digitalni uspeh

Vsaka dobra ideja se začne z novim vpogledom. Razširite obzorja, odkrijte sveže pristope in pridobite znanje, ki vam bo pomagalo doseči še boljše rezultate. Prebrskajte vsebine, ki vas bodo navdihnile in usmerile k uspehu!