Družbena omrežja

Družbena omrežja so postala osrednji kanal za neposredno komunikacijo z uporabniki. Od ustvarjanja skupnosti do odzivanja v realnem času – socialna omrežja zahtevajo jasno strategijo, relevantne vsebine in razumevanje algoritmov posameznih platform.

Prisotnost na družbenih omrežjih ni več vprašanje izbire, ampak standard. Uporabniki pričakujejo ...

Aplikacija TikTok je hitro postala ena najbolj priljubljenih platform družabnih medijev na svetu. Z več kot milijardo aktivnih u...

Red-Orbit-blog-o-druzbenih-omrezjih

V zadnjih letih opažamo velik porast različnih družbenih omrežij (socialnih omrežjih) in njihovih uporabnikov, zaradi česar ...

Se spominjate časov, ko ste bili prepričani, da so vplivneži ali influencerji le “muha enodnevnica”? No, nekaj let kasneje ...

Kdaj nekdo postane vplivnež v svoji panogi? Je to res takrat, ko preseže neko navidezno magično mejo sledilcev na družabnih om...

V Sloveniji je družbena omrežja v prvih treh mesecih letošnjega leta uporabljalo 1,10 milijona ljudi. 930 tisoč aktivnih upora...

4 nasveti, kako izboljšati svoj nastop na socialnih omrežjih

Ne glede na to, ali ste profesionalni skrbnik blagovne znamke na socialnih omrežjih, ali pa to delo opravljate le kot del marketi...

Negativni komentarji ali kako lahko nergači postanejo zvesti uporabniki

Že nekaj časa velja prepričanje, da je v spletni nastop pametno vključiti pozitivna mnenja uporabnikov. Kadar lahko vsebino v ...

YouTube TrueView video oglaševanje

YouTube video oglaševanje je od včeraj na voljo tudi v Sloveniji. Marsikdo je tudi že pred včerajšnjim datumom zasledil posam...

Predstavitev novega oglaševalskega kanala se v oglaševalskem in marketinškem svetu ne zgodi prav pogosto. Zato mu je seveda pot...

ABC Facebook oglaševanja - 1. del

Če bi Facebook ponudil državljanstvo vsem svojim uporabnikom, bi postal tretja največja država na svetu. Poleg tega bi o svoji...

Prejšnjič sem se razpisala o prvih dveh korakih Facebook oglaševanja (pristajalna stran in cilj), tokrat pa bom predstavila še...

Kot sem obljubil včeraj na predavanju (41. Marketinški fokus), objavljam prezentacijo z dodatnim slidom, ki opisuje “nefin...

Kljub uspešnosti kompleksnih drip kampanj, ki ciljajo predvsem na segmentacijo strank, pa za uspešen e-mail marketing potrebujem...

Ko je pred leti Algida (del skupine Unilever) sprejela odločitev o ukinitvi prodaje priljubljenega sladoleda Winner Taco, so razo...

V zadnjih letih so se močno spremenile življenjske in delovne navade naše družbe. Posledično se je preoblikoval tudi način, ...

Pred približno devetimi meseci je Facebook uvedel nova pravila igre za oglase, ki se prikazujejo v News feedu, o čemer sem predh...

Hrvaška je 1. junija splavila novo spletno kampanjo, s katero želijo promovirati lepote svoje dežele na spletu s poudarkom na s...

O tekmovanju Čeprav zgleda, kot da je Facebook ugledal luč sveta in spleta šele včeraj, je od ustanovitve največjega družben...

Letošnja Facebook F8 konferenca se je odvijala 3o. aprila v San Franciscu. Čakali smo jo kar dolgo, saj se je zadnja odvijala le...

Trueview videooglas –  kaj je to? TrueView oglasi so vrsta YouTube videooglasov, ki jih je mogoče ustvariti s storitvijo A...

YouTube nekoč Vse skupaj se je začelo na valentinovo leta 2005, ko je Chad Hurley registriral blagovno znamko, logotip in domeno...

Vse bolj trendovski Facebook

Po večmesečnem testiranju, ki se je začelo lanskega avgusta, je prejšnji teden Facebook svetovni javnosti predstavil novost, k...

Konec avgusta je Facebook razveselil oglaševalce z novico o bodočem sodelovanju s ponudnikom kvalitetnih fotografij Shutterstoc...

Kljub temu, da novice še niso obesili na veliki zvon, bo na Facebooku kmalu prišlo do novih sprememb! Po uvedbi skupnih albumov,...

Vsako sekundo se na Twitterju pojavi 10 novih objav, ki vsebujejo besedo Starbucks. Kaj ne bi bilo super, da bi namesto te besede ...

Družabna stran družabnih medijev: Ljubezenska zgodba

Družabna omrežja so nekoč obljubljala dvosmerno komunikacijo in grajenje odnosa med uporabniki in blagovno znamko, a sčasoma s...

Hiperaktivna ekipa Zuckerberg & sodelavci je vnovič dokazala, da kaj preveč časa ne zdrži križem rok in tako je 15. janua...

Ko je Facebook v letu 2007 lansiral platformo za aplikacije, jo je marketinški svet sprejel z velikim navdušenjem. Sprožil se j...

Facebook predstavil nov dizajn »News Feed-a«

Facebook je včeraj predstavil osvežujočo podobo novega »News Feeda« oz. novičarskega toka, ki bo po novem omogočal uporabni...

Preverite temelje vaše Facebook strani!

Facebook je v slovenskem prostoru prisoten že kar nekaj časa in ga danes uporablja že skoraj vsak drugi Slovenec. Priljubljen j...

Čas je za novo časovnico!

Pri Facebooku so se odločili, da je z vstopom v novo leto napočil čas za nov dizajn časovnice. Nov izgled je zaenkrat še v po...

Ali res večina interakcij uporabnikov z blagovnimi znamkami na socialnih omrežjih vodi le v pridobivanje novih sledilcev, ki se ...

Facebook je pred kratkim lansiral novo funkcijo »Facebook Offers« oz. po naše Facebook ponudbe. Kot že beseda pove, gre za pon...

Facebook se že od začetka svojega obstoja fokusira na povezovanje ljudi in njihovo medsebojno interakcijo. Vse več ljudi odkriv...

Dvoboj velikih rivalov se je pričel že pred leti, v zaključno fazo pa smo vstopili lansko poletje, ko je Google lansiral Google...

Ja, prav ste prebrali. Pri Facebooku očitno res nikoli ne stojijo križem rok in tako so nedavno prišli na dan z idejo o ponovni...

Element prefinjenega strateškega digitalnega nastopa mora dandanes vključevati družabna omrežja, kjer pa se ne velja omejiti z...

Si že opazil novi tricikel, ki drvi po ulicah slovenskih mest in deli ledeno kavo? Ne? Se hecaš? Moraš ga poiskati! Dobiš kavo...

Butični odnos do strank in vsebina, ki je vsakemu posameznemu popotniku pisana na kožo, sta dve izmed mnogih odlik Agencije Oska...

Ste se kdaj spraševali, zakaj je kofetkanje tako priljubljeno? Odgovor je sila enostaven: Ker je samo prava kava dobra kava, še ...

Facebook s svojimi lovkami sega preko prav vseh kontinentov našega prelepega planeta. Spodnja slika prikazuje koncentracijo prija...

Temeljni cilj vsakega poslovnega subjekta, ki ima poleg obstoječe off-line prepoznavnosti izdelan tudi strateško zasnovan spletn...

V okviru prvega dne na konferenci spletnega marketinga v Madridu si je zbrana Red Orbit ekipa med drugim ogledala tudi predavanje ...

Veleslavni Googlov PageRank se da na zelo preprost način prenesti v socialna omrežja in resnično resničnost (tukaj imam v misl...

Socialno omrežje Twitter postaja vse bolj popularno in vsak hoče biti del njegove zgodbe. Danes je Technorati predstavil Twittor...

Še več znanja za vaš digitalni uspeh

Vsaka dobra ideja se začne z novim vpogledom. Razširite obzorja, odkrijte sveže pristope in pridobite znanje, ki vam bo pomagalo doseči še boljše rezultate. Prebrskajte vsebine, ki vas bodo navdihnile in usmerile k uspehu!