
Družbena omrežja
Družbena omrežja so postala osrednji kanal za neposredno komunikacijo z uporabniki. Od ustvarjanja skupnosti do odzivanja v realnem času – socialna omrežja zahtevajo jasno strategijo, relevantne vsebine in razumevanje algoritmov posameznih platform.
Prisotnost na družbenih omrežjih ni več vprašanje izbire, ampak standard. Uporabniki pričakujejo ...

Aplikacija TikTok je hitro postala ena najbolj priljubljenih platform družabnih medijev na svetu. Z več kot milijardo aktivnih u...

V zadnjih letih opažamo velik porast različnih družbenih omrežij (socialnih omrežjih) in njihovih uporabnikov, zaradi česar ...

Se spominjate časov, ko ste bili prepričani, da so vplivneži ali influencerji le “muha enodnevnica”? No, nekaj let kasneje ...

Kdaj nekdo postane vplivnež v svoji panogi? Je to res takrat, ko preseže neko navidezno magično mejo sledilcev na družabnih om...

V Sloveniji je družbena omrežja v prvih treh mesecih letošnjega leta uporabljalo 1,10 milijona ljudi. 930 tisoč aktivnih upora...

Ne glede na to, ali ste profesionalni skrbnik blagovne znamke na socialnih omrežjih, ali pa to delo opravljate le kot del marketi...