Digitalni marketing

Digitalni marketing združuje vse digitalne kanale, orodja in taktike, ki podjetjem omogočajo, da dosežejo uporabnike na pravi način in ob pravem času. Temelji na razumevanju vedenja uporabnikov, podatkovni podlagi in prilagajanju sporočil kontekstu posameznega kanala.

Uspešen digitalni marketing ni rezultat posamezne kampanje, ampak kombinacija vseb...

Andraž Štalec, direktor podjetja Red Orbit d.o.o., je v zaključnem govoru povzel glavne točke konference in jih delil skozi st...

  Čeprav je 31. oktober − noč čarovnic ali »Halloween« − izvirno ameriški praznik, pa je evforija praznovanja tega praz...

Brez analitike ne vemo, kako uspešni smo in se ne moremo izboljšati. Katere stvari spremljati, kako postaviti analitiko za sprem...

A/B testiranje ali kako izboljšati spletno stran

Vsaka spletna stran ima prostor za izboljšave. Ljudje, ki razumejo, da se zahteve obiskovalcev spreminjajo, spreminjajo tudi svoj...

Segmentacija je ključna za učinkovito nagovarjanje in konvertiranje potancialnih strank. Simon Belak, vodja analitike pri GoOpt...

Kako komunicirati in prodajati kupcem prek večkanalnega marketinga? Študijo primera je predstavil Marko Penko, ki v Studiu Moder...

Kako vzpostaviti avtomatiziran osebni marketing in prestop v prodajo? Vsi kontakti namreč niso enako kakovostni in razviti, zato ...

Izkušnje po dveh letih prehoda na inbound marketing nam je predstavil Marko Vrbnjak, vodja produktnega marketinga za NiceLabel. P...

Pred nekaj meseci je Google svetu predstavil inovacijo na področju spletnega oglaševanja, imenovano remarketing. Kako nam to nov...

Karmen Krumpestar, strateška vodja projektov pri Red Orbitu, je spregovorila o tem, kako slediti potrošnikom skozi odločitveni ...

Različni kupci zahtevajo različen pristop, način nagovora in komunikacijo skozi različne kanale. O tem, kako definirati razli...

Konkurenca na spletu postaja vse večja, uspeli bodo le najbolj domiselni in drzni marketinški geniji. Strateški koncepti spletn...

V okviru prvega sklopa konference smo govorili o lead generation. Luka je predstavil, kako postaviti strategijo pridobivanja konta...

Blagovna znamka oz. brand ni zgolj ime, logotip ali celotna grafična podoba. Blagovno znamko definirajo občutki in čustva upora...

Danes dopoldan sem na Diggit-u imel predavanje o brand butlerju. Za dobro jutro nas je vse zmedel zmešan urnik tako, da kar nekaj...

24 znakov, da si digitalni marketingar

Ste že razmišljali, če imajo digitalni marketingarji kakšne posebne značilnosti? Če se prepoznate v naslednjih 24 trditvah, ...

Razvoj digitalnega okolja je prisilil blagovne znamke, da pričnejo razmišljati o svoji digitalni identiteti. Internet oz. širš...

Letošnji Sempl naj bi bil v znamenju zvestobe oz. lojalnosti do blagovnih znamk. Sicer se na to temo (razen parih izjem) ni govor...

Izbrali ste primerne ključne besede, optimizirali spletno stran, napisali učinkovita reklamna sporočila, ki na vašo spletno st...

Pridobivanje kontaktov v B2B

Danes je prek spleta dostopnih ogromno informacij o vsem. Po podatkih Googlove raziskave kar 90 % B2B kupcev raziskuje prek spletn...

Sodobna potrošniška družba temelji na naši obsedenosti s samim seboj. Ko poskrbimo za svoje osnovne potrebe in si lahko privo...

Pospeševanje prodaje z različnimi seznami izdelkov v spletnih trgovinah

Ena od najpogostejših funkcionalnosti tipične spletne trgovine, ki jo lahko opazimo v današnjem času, je prikaz sorodnih in ko...

Kakšna je učinkovita spletna stran? Učinkovita spletna stran je tista stran, na kateri uporabnik lahko hitro in učinkovito naj...

Kljub predstavitvam najrazličnejših novosti, novih metod, tehnologij, programov in procesov je bil zame eden izmed glavnih pouda...

Ljudje že od nekdaj kupujemo na dva načina. Za nekatere nakupe se odločimo v sekundi, za druge potrebujemo več časa. Nekateri...

Igor Panjan, organizator, motivator, startupovec in tudi eden izmed predavateljev na InOrbit konferenci, nam je zaupal, kakšni so...

Ko se sprehodim skozi spletne strani večjih slovenskih B2B podjetij, dobim občutek, da je na njih nekdo pozabil. Novice in dogod...

Personalizirana vsebina, ki jo boste uporabniku prikazovali skozi vse faze njegovega odločitvenega procesa, vam bo pomagala ustva...

Ker zima v Sloveniji nikakor ne popušča, smo se v Red Orbitu odločili, da gremo na toplo. Destinacija: Madrid. 24. in 25. febru...

Zadnji tedni pred novim letom so vsako leto prava norišnica. Časa je premalo, dela preveč, po vrhu vsega pa moramo kupiti še v...

Recesija je res pognojila internet in to ne z umetnim gnojilom, ampak s tistim pravim, naravnim gnojilom, ki ga uporabljajo samo ...

Spominska slovesnost ob smrti Michaela Jacksona se bo v zgodovino zapisala kot eden najbolj gledanih spletnih dogodkov. Po pričak...

V primerjavi z letom prej je v Sloveniji bruto vrednost spletnega oglaševanja zrasla za 77 odstotkov, kar je izmed 19 evropskih t...

Svet, kakršnega so poznali pred stotimi leti, se v marsičem razlikuje od današnjega sveta. Spremenilo se je število zemljanov,...

Internet je super zadeva ima pa eno majhno pomanjkljivost. Vsi skupaj pozabljamo, da vse informacije, ki jih damo na internet, pot...

Se vam je ob ogledu oglasa John Lewis orosilo oko? Niste edini. Britanska veriga veleblagovnic John Lewis je že 4. novembra poskr...

Še več znanja za vaš digitalni uspeh

Vsaka dobra ideja se začne z novim vpogledom. Razširite obzorja, odkrijte sveže pristope in pridobite znanje, ki vam bo pomagalo doseči še boljše rezultate. Prebrskajte vsebine, ki vas bodo navdihnile in usmerile k uspehu!