09. 11. 15

InOrbit15: Fedja Hvastija – Avtomatiziran osebni marketing in prestop v prodajo

Kako vzpostaviti avtomatiziran osebni marketing in prestop v prodajo? Vsi kontakti namreč niso enako kakovostni in razviti, zato moramo, če želimo maksimizirati svoj izkupiček, svoj čas namenjati pravim uporabnikom.

Vedno več marketinških sistemov s strankami komunicira prek avtomatizirane, “1-na-1” prilagojene komunikacije. Fedja Hvastja, vodja strategije v FrodXu, je predstavil, kako postaviti takšen marketinški sistem ter kako izluščiti potencialne kupce in k njim prodajno pristopiti.

Prezentacijo si lahko ogledate spodaj.

Več člankov

Razširite svoje znanje

Ste pripravljeni na še več digitalnega znanja? Razširite svoje razumevanje digitalnega marketinga s svežimi vpogledi, strategijami in najboljšimi praksami. Odkrijte sorodne članke, prebrskajte nove ideje in praktične trike, ki vam bodo pomagali doseči še boljše rezultate.

Kontakt

Pogovorimo se o vaših projektih

Pri nas smo veseli vsakega obiska. Če potrebujete našo pomoč ali nasvet, ste še posebej dobrodošli. Stopite v stik z nami za prijeten klepet ob kavi. Ob tej priložnosti se lahko pogovorimo o možnostih sodelovanja in vaših potrebah.