Digitalni marketing

Digitalni marketing združuje vse digitalne kanale, orodja in taktike, ki podjetjem omogočajo, da dosežejo uporabnike na pravi način in ob pravem času. Temelji na razumevanju vedenja uporabnikov, podatkovni podlagi in prilagajanju sporočil kontekstu posameznega kanala.

Uspešen digitalni marketing ni rezultat posamezne kampanje, ampak kombinacija vseb...

Med najbolj priljubljenimi taktikami v digitalnem marketingu sta nedvomno plačljivo oglaševanje na klik (PPC) in optimizacija za...

Spremljanje pravih metrik v digitalnem marketingu je ključno, saj nam to omogoča učinkovito sledenje uspešnosti in optimizacij...

Poslovni kazalniki, ki jih ne spremljate, pa bi jih morali

Za vsako podjetje so poslovni kazalniki in poslovna poročila nekaj takega kot GPS podatki za nekoga, ki hodi ali se vozi naokrog....

Reddit pri oglaševalcih sedi na zadnjih sedežih oz. je peto kolo. Ker neposredno ne prinaša konverzij, mu digitalci nismo vedno...

Se je tudi vam že zgodilo, da ste bili panični in v dvomih pred objavo marketinške kampanje na spletu? Niste bili prepričani, ...

Če želite preživeti v Red Orbitu, potem morate hitro razmišljati, znati kaj speči in obvladati kratice. Da nas boste lažje r...

“Kakšen proračun imate na voljo?” je najbrž najbolj osovraženo vprašanje, ki ga agencija lahko zastavi naročniku – še...

Kaj je atribucija in kako deluje? Vedenje potrošnikov se je v zadnjih letih zelo spremenilo. Potrošniki za namen raziskovanja po...

RO_MatjazCosic_blog_Kaksna bi mogla biti casovnica dobre digitalne kampanje_foto 01
Abeceda psiholoških sprožilcev za pridobivanje leadov na spletni strani

Odkrijte skrivnosti oglaševanja na pogosto prezrti Reddit platformi, ki omogoča zanimive načine ciljanj, s katerimi dosegamo tu...

Generacija Z, skupina, rojena med sredino 1990 in sredino 2010, je pogosto predmet številnih razprav in pogovorov. Toda koliko od...

Poznate dobrega marketingaša, ki ne spremlja nobene analitike? Če je odgovor “da”, si želim to osebo čim prej spoznati. Ne...

uspešnostni marketing

Ker je digitalno oglaševanje postalo prvi kanal za pridobivanje in komunikacijo v večini panog, se proračunska sredstva še bol...

Zadnje četrtletje v letu je tisto, ki pri mnogih podjetjih naredi razliko pri doseganju zadanih ciljev. Priložnosti do konca let...

Pri tem katere uporabnike ciljati in predvsem na kakšen način nam lahko pomagajo različni marketinški frameworki. Eden izmed t...

Preberite, kako vam lahko growth hacking proces pomaga z manj vložka v oglaševanje izboljšati prodajne rezultate na spletni str...

Odkrijte ključne izzive, s katerimi se soočajo marketinški strokovnjaki v digitalnem okolju, in praktične rešitve, ki vam bod...

Raziskali smo prednosti dogodkov v živo v primerjavi s spletnimi na področju izobraževanja iz digitalnega marketinga. Vabljeni ...

Google vedno bolj v ospredje postavlja uporabnika in mu pri iskanju tistega kar išče, želi kar najbolje ustreči. Zato tudi SEO...

V leto 2022 smo na krilih uspehov iz leta 2021 vstopili polni ambicij in upanja. Kot družba in kot gospodarstvo smo se premaknili...

Za številne blagovne znamke je božični čas najbolj ključno prodajno obdobje, saj se v teh zadnjih nekaj tednih leta pogosto u...

Ko se odločimo, da bi se lotili izobraževanja na področju digitalnega marketinga oz. da bi zgradili marketinško ekipo ali oseb...

Izbor poslovnega partnerja je strateškega pomena za uspešnost vsakega podjetja. Če želite podjetju zagotoviti rast in dolgoro...

Pregled-ponudbe-v-online-trgovini

V zadnjih dveh letih se je razvoj spletnih trgovin pospešil z neverjetno hitrostjo. A kljub temu da smo v tem času precej spreme...

Pomen AB testiranja v oglaševanju

Če poznate vsaj osnove digitalnega marketinga, ste se zagotovo že srečali z izrazom A/B testiranje. Gre za že dobro uveljavlje...

Woman with a mask holding a bag

Če ste podjetje, ki svoje storitve ali izdelke prodaja drugim podjetjem, ste se zagotovo že srečali z vprašanjem, ali se vam s...

Več znaš, več veljaš. 🙂 Unovčite vavčer za dvig digitalnih kompetenc v naši agenciji, pridobite nepovratna sredstva v vr...

December. Čas obdarovanj, prednovoletnih zabav, gneče na stojnicah s kuhanim vinom in neskončno dolgih vrst pred trgovskimi cen...

Leto 2020 je skoraj za nami in prav je, da se ozremo nazaj, ampak hkrati svoj pogled usmerimo tudi v prihodnost. Če bi vas lani o...

Niti sam Božiček letos ne ve točno, kaj bo za pridne trgovce odložil pod smrečice. Izzivi, ki jih je prinesla pandemija koron...

Se spomniš svojega prvega potovanja z letalom? Kaj pa prvega razgovora za službo? Se spomniš obiska prvega koncerta? Prvega pre...

Na vsakem koraku slišim in prebiram, kako se je svet v pol leta povsem spremenil. Res se je. Si predstavljate, da bi pred pol let...

Podjetja so se v zadnjem obdobju izolacije znašla v prav nenavadnem položaju. Odvisno od načina poslovanja ter storitev ali pro...

Svet se je ustavil. Kupujemo samo nujne potrebščine. V normalnih razmerah znamo relativno dobro predvideti, kaj je treba naredit...

Če se ukvarjate z digitalnim oglaševanjem, vam je verjetno že jasno, da taktike, ki trenutno dobro delujejo in dajejo želene r...

Črni petek ali t. i. Black Friday zaznamuje začetek najbolj popularne nakupovalne sezone v letu, ko vsi potrošniki v naglici hi...

Ko se podjetja lotijo priprave digitalnih strategij, se tega običajno lotevajo na enega od dveh načinov. Najbolj pogost je prist...

Kdaj ste se ob ogledu filma nazadnje nasmejali do solz ali pa zaradi ganljivega prizora zmočili nekaj robčkov? Se vam je kaj pod...

Pred slabima dvema letoma je v svetu Google oglaševanja veljalo trdno zaverovano prepričanje, da je avtomatizacija samo Googlov ...

Ne. Bistvo tega bloga ni, da se pohvalim, da grem na dopust. No, tudi. Ker se res zelo veselim dopusta. Bistvo je nekaj čisto dru...

Napake. Verjetno najbolj osovražena stvar vseh, ki delamo v storitvenem sektorju. Neizogibne in hkrati izjemno nezaželene. Pa ne...

Kot potrošniki v vsakodnevnem življenju sprejemamo nakupne odločitve, ki se običajno v naših možganih odvijejo v tisočinkah...

V zadnjih nekaj letih podjetja vedno manj pozornosti in sredstev namenjajo gradnji prepoznavnosti blagovne znamke. Želijo si, da ...

Verjamem, da je vaša digitalna strategija dodobra premišljena, pa vendar morda Facebook in Google oglaševanje ne zadostujeta za...

Ali bi morali svoj »offline« oglaševalski proračun preseliti na splet?

V desetih letih, odkar se ukvarjam z digitalnim oglaševanjem in prodajo, sem to vprašanje slišal že neštetokrat. Vodje digita...

Zaradi vse hitrejših sprememb vedenja uporabnikov (več o tem v naši infografiki in članku o novih uporabniških trendih) in v...

Digitalni svet se razvija vse hitreje, za digitalno ozaveščenimi milenijci pa v vrsti že stoji inovacij željna generacija »Z...

Vsak dan se izvede več kot 26 milijonov transakcij (da, 26 milijonov!), vi pa še vedno niste razmišljali o oglaševanju na Amaz...

Oglaševati na spletu ne pomeni oglaševati samo na Facebooku in Googlu. To sta sicer najmočnejša igralca na trgu, vendar sta hk...

Vedno je dobro biti pripravljen na prihajajoče trende, ki bodo najverjetneje povečali vaše prihodke iz spletne in direktne prod...

Zakaj 5.000? To je število oglasov, ki jim je povprečni digitalni uporabnik izpostavljen vsak dan. Številka je visoka, vendar p...

Kdaj je pravi čas, da nove uporabnike našega SaaS produkta pridobimo s spletnim oglaševanjem? Vprašanje, ki si ga zastavi vsak...

Sodelovanje z agencijo je odnos, kjer morata biti aktivna oba partnerja. Tudi najboljša agencija vam ne more pomagati, če jo bos...

Morda sami še niste povsem domači v svetu digitalnega marketinga ali pa ste vedno v lovu za najnovejšimi prijemi, s katerimi bi...

Medtem ko se je prah, ki ga je povzročil ZEKom-1 in posledično uredba o piškotkih, ravno dodobra polegel, je evropska komisija...

Ste vedeli, da prvi Black Friday ni obeleževal razprodaj, temveč je ime dobil po finančni krizi oziroma zlomu trga z zlatom v Z...

V zadnjem času sem veliko nakupoval, in ne glede na to, kako nadležni znajo biti prodajalci v trgovinah, je treba priznati eno ...

Ne glede na to, kako velik oglaševalec ste, zagotovo redno spremljate trg in aktivnosti konkurentov ter pri tem uporabljate razli...

25. maja 2018 se začne uporabljati evropska Splošna uredba o varstvu podatkov (General Data Protection Regulation – GDPR). Nje...

Ivelina Manova je generalna direktorica podjetja Accella Digital, na področju digitalnega marketinga pa deluje že od leta 2008. ...

Liraz Margalit je doktorica psihologije, zaposlena v podjetju ClickTale, kjer se ukvarjajo z optimizacijo digitalne uporabniške i...

Prebudite emocije, vzbudite pozornost Verjetno se vam je že marsikdaj zgodilo, da ste zasnovali odlično kampanjo, ki bi po vseh ...

Predstavljajte si, da je pred vami prazen list papirja in naloga: oris organizacijske strukture vaše ekipe, ki skrbi za digitalni...

Ste vedeli, da za prijavo izgubljene denarnice v povprečju potrebujemo 26 ur, medtem ko izgubo mobilnika prijavimo že v roku 68 ...

Kako močno Slovenci prisegamo na Windowse, Chrome in Google? Pred časom smo na našem blogu objavili infografiko o vedenju upora...

Konec meseca maja je v San Franciscu potekala vsakoletna konferenca, ki se je lahko udeležimo Googlovi certificirani partnerji z...

Najpomembnejši digitalni prodajni kanali

Oglaševanje na spletu ponuja nove razsežnosti. Če ste imeli pred leti na voljo le zunanje oglaševanje, TV- in radijske oglase ...

Dejstvo je, da živimo v obdobju velikih selitev potrošnikov, predvsem na medmrežju, kar pa se dogaja izjemno hitro. Kot je na n...

Kako s spletno trgovino zaslužiti 1.000.000 €?

V Sloveniji imamo kar precej spletnih trgovin, ni pa veliko takih, ki se lahko pohvalijo s prometom večjim od 1.000.000 €. Ta ...

oglaševanje na spletu

Situacija: imate noro poslovno idejo, da bi nekaj prodajali na spletu ali pa imate svoje podjetje že dlje časa in ste se naposle...

Spletni dvoboj: Mimovrste vs enaA

Pri spletnih trgovinah je ključnega pomena, da svoj prodajni proces čim bolj prilagodijo procesu odločanja potrošnikov. Jasno ...

Naročite se na podcast v iTunes Ljubimci za eno noč so pogosto anonimni in le malokdaj dobimo od njih osebne podatke, da bi jih ...

*Vsebine prispevali: Tanja Knez, Davor Krajec, Špela Kregar, Peter Mesarec, Andraž Štalec Novo leto vsekakor predstavlja pomemb...

Že prvi obisk spletnih strani pokaže kar veliko razliko v strategiji in načinu komuniciranja na spletu. Osrednji element splet...

Spodnji članek je bil originalno objavljen v decembrski (2013/390) številki Marketing Magazina. Tole bo zanimivo. 🙂 Ko v Goog...

Proces digitalizacije podjetja nikoli ni bil enostaven. Težak je bil že pred leti, ko je bila spletna prodaja še v povojih, dan...

Zakaj »incoming«? Ker označuje smer potovanja. Incoming turizem v Sloveniji so torej vsi turisti, ki pridejo na obisk k nam. St...

Kdo je odšel z največjim nasmeškom na obrazu? Letošnjega tekmovalnega programa so se udeležile številne kreativne agencije i...

Na vroče četrtkovo jutro smo se odpravili na še bolj vroči jug, k našim zahodnim sosedom v vroč Rimini. Barve Red Orbita smo...

14 Googlovih orodij, za katera (najbrž) sploh ne veste, da obstajajo

Google pri skrbi za spletne uporabnike in uvajanju novih in naprednejših spletnih rešitev nikoli ne počiva. Pa naj gre za nadgr...

Strateško pripravljen nastop na spletu zahteva tudi kvalitetno spletno stran, ki bo ustrezala tako obiskovalcem kot tudi iskalnik...

Če slika pove 1000 besed, video pove 7758 besed in počasi to razumemo tudi v Sloveniji in na slovenskem spletu. Z veseljem opazu...

Lastniki spletnih strani smo od 15. 6. pravzaprav slepi. Orodje Google Analytics, ki nam je večini pomagalo pri analizi našega d...

Google Street View se je začel kot eksperiment. Ekipa googlovcev se je usedla v avtomobil in s pomočjo kamer, računalnikov, las...

Piškotki so vsekakor hit letošnje pomladi. O njih je bilo napisanega že precej in verjetno še precej bo, kljub temu pa se mi z...

Vsi slišimo, da je komunikacija z uporabnikom ključna. In kreiranje vsebin. In ponovna komunikacija. In … in večinoma se stri...

Razumevanje in merjenje uspešnosti digitalnega nastopa je ključno za dolgoročno zdravo rast vsakega poslovnega subjekta, ki v s...

inOrbit - Inbound marketing conference

Pregled večjih marketinških dogodkov v Evropi v prvi polovici leta. Če želiš poznati marketinške trende, potem ne zamudi pom...

Prvi vpogled v agendo prestižne konference Search Engine Strategies London 2013 je podal močan impulz, ki je aktiviral željo po...

Prejšnji teden je Ljubljana kar kipela od kreativnosti, saj je v prestolnici potekala že 26. mednarodna podelitev oglaševalskih...

5 nasvetov za uspešno spletno trgovino

Kaj je potrebno storiti, da bi imeli uspešno spletno trgovino? Kako privabiti več uporabnikov na stran in kako povečati prodajo...

Tajni agent 007, ki smo mu prvič pogledali v oči v filmu Dr. No, je pred kratkim obeležil 50-letnico briljantne kariere. Dosež...

Spletni trgovec leta 2015: Kaj se lahko naučimo od sodobnega spletnega potrošnika? Znano bo 24. 11. 2015!

V svetu spletnega nakupovanja se odvija neverjetna dinamika. Nakupovalne navade današnjega potrošnika so povsem drugačne kot pr...

Analiza povračila naložbe na vseh vaših digitalnih kanalih Google Analytics je nepogrešljivo orodje za vse, ki se ukvarjajo z ...

Kako privabiti obiskovalce na vašo spletno stran? Zgodbo, kako so v podjetju z generiranjem vsebin iz nič prišli na 7.000 ogled...

Še več znanja za vaš digitalni uspeh

Vsaka dobra ideja se začne z novim vpogledom. Razširite obzorja, odkrijte sveže pristope in pridobite znanje, ki vam bo pomagalo doseči še boljše rezultate. Prebrskajte vsebine, ki vas bodo navdihnile in usmerile k uspehu!