X

Zvesti uporabniki ali le lovilci nagrad

Ali res večina interakcij uporabnikov z blagovnimi znamkami na socialnih omrežjih vodi le v pridobivanje novih sledilcev, ki se grebejo za potencialne nagrade? Je večina korporativnih objav takšnih, ki bi jih pričakovali od čvekave najstnice? Po kratkem obisku Facebooka se sigurno zdi tako. Dejstvo je, da se želijo podjetja prikupiti ljudem. Lovilcem nagrad nikakor ne morejo ubežati. Povsod so! Prežijo na vse, kar bi potencialno lahko dobili v svoj nabiralnik – super hlače za aerobiko, vrhunsko kitaro, zavitek čaja, unikatni prstan, leseno igračo … Vsak izmed lovilcev ima vsaj 6 profilov – zase, za mamo, brata, pokojno babico, mrzlega strica in čivavo Grizli.

Koliko lovilcev nagrad imate v Facebook skupnosti? Koliko ljudi se vam na profilu pritožuje, da oni pa vendarle nikoli ne dobijo nobene nagrade in da je skrajni čas, da se jih usmilite? Koliko ljudi redno sodeluje v nagradnih igrah? Preštejte jih. Morda vas bo številka osupnila. Jutri bo številka še višja. Ne sprašujete se, zakaj jih je toliko. Vprašajte se, kaj lahko storite, da boste imeli na svojem profilu zveste sledilce, ki ne bodo tam samo zaradi nagrad.

Zgovorna prijateljica ali skrivnostni dečko?

Posvetite svoj čas pripravi načrta za objavljanje kakovostne vsebine. Vključite relevantne in sveže objave s slikami in povezavami. Povprašajte ljudi za mnenje in jih sem ter tja presenetite z majhnimi pozornostmi. Tudi preprosto upoštevanje nasveta oboževalcev je lahko zelo nagrajujoče. Ugotovite, kakšno vsebino, ki je neposredno povezana z vašo blagovno znamko, ljudje radi prebirajo in jim jo ponudite. Nagovarjajte skupnost takrat, ko je najbolj aktivna. In še zlato pravilo: Manj je več. Spomnite se tiste prijateljice, ki tako rada vsako uro posodobi status, slika vse obroke in komentira vse vaše slike. Vaša blagovna znamka ne sme biti takšna. Biti mora kot tisti simpatični dečko, ki sem in tja objavi slike s potepov, objavi največji hit zadnjega meseca in namigne na hud žur, ki ga planira v soboto.

Precej logična navodila, mar ne? Pa vendar ima toliko upravljavcev skupnosti težave z iskanjem zmagovalne formule. Vsaka skupnost ima svoja pravila in niti dve skupnosti nista enaki. Ne pozabite, da imate s sledilci nekaj skupnega – blagovno znamko, ki vas je združila. Gradite na tem. Ljudje so polni idej in radi jih bodo delili z vami. Bodite odzivni in odprti za predloge …Všečkajte, če je danes sreda. … Vendar selektivno! :))

Oznake: communityFacebookSMM