Linea Snella je razvila metodo oblikovanja ženskega telesa, ki upošteva dejanske potrebe sodobne ženske in celostno ter individualno rešuje izzive povezane s preoblikovanjem telesa in vzpostavitvijo psihofizičnega ravnovesja. Program Linea Snella poleg individualno sestavljene fizične vadbe pod posebnimi fizikalnimi pogoji vključuje tudi osebno svetovanje s področja uravnotežene prehrane in svetovanje s področja emocionalne dinamike.
V več kot 120 centrih po svetu metodo Linea Snella izvajajo že 30 let, v Sloveniji pa je znamka Linea Snella prisotna 17 let, v 9 centrih. Uporabnice se lahko na brezplačni posvet prijavijo prek spletne strani, na podlagi posveta pa se nato odločijo za individualno sestavljen program preoblikovanja telesa. Spletna stran tako predstavlja glavni prodajni kanal Linea Snelle, zato v podjetju največ pozornosti posvečajo prav online oglaševanju.
Povečanje prodaje Linea Snella paketov, povečanje obiska na spletni strani in optimizacija Google AdWords oglaševanja.
Da bi dosegli cilj, smo najprej morali razumeti vedenje uporabnic v tem segmentu. V okviru odločitvenega procesa potrošnikov smo določili najbolj pomembne digitalne kanale, posebno pozornost pa smo namenili tudi ciljanju uporabnic.
Na podlagi analize smo se odločili za oglaševanje v iskalnem omrežju in remarketing (ponovno trženje v Google Prikaznem omrežju), s katerim smo nagovarjali uporabnice, ki so v preteklosti že obiskale spletno mesto Linea Snella. Prejšnje obiskovalke oziroma uporabnice, ki so že bile seznanjene z blagovno znamko Linea Snella, so tako med brskanjem po spletnih mestih, ki so del mreže GDN (Google Prikaznega omrežja), ali pa med iskanjem izrazov, ki so povezani s hujšanjem in aktivnim načinom življenja, v Googlu lahko opazile prilagojene oglase, ki so jih spodbujali k prijavi na brezplačen posvet. Remarketing smo ciljano prilagodili na način, da smo dosegli visok CTR in čim nižji CPC. Na podlagi testiranja pristajalnih strani smo oglaševanje prilagodili z izbiro relevantnejše pristajalne strani ter tako zmanjšali zapustno stopnjo uporabnikov na strani. Oglaševalske kampanje v iskalnem omrežju smo strukturirali na način, da pokrivajo večino želenih ključnih besed, učinkovitost smo izboljšali tudi z dodajanjem negativnih ključnih besed, tako da oglasi na spletno stran vodijo kakovostne obiskovalke.
Digitalne marketinške kampanje Linee Snella so sedaj fokusirane na način, da dosegajo želeno ceno na konverzijo in povečujejo dobiček.
Premišljeno oglaševanje in učinkovito spremljanje kampanj je prineslo odlično rezultate.
Linea Snella je s pomočjo plačljivega oglaševanja v iskalnem omrežju in ponovnega trženja povečala dotok novih obiskovalcev na spletno stran – spletno mesto je obiskalo 126 % več obiskovalk, hkrati pa smo dosegli 163% povečanje števila prijav na brezplačni posvet.
Oglaševalske akcije v Google AdWords, ki so poleg Facebooka vir plačljivega prometa na spletni strani, so po stopnji konverzije celo premagale organski obisk. Z optimizacijo oglaševanja smo v primerjavi z enakim obdobjem leto poprej ceno na klik zmanjšali za 64 %, cena na konverzijo se je znižala za 28 % in pri tem dosega zgolj 56 % mejne cene na kontakt, stopnja konverzije pa se je zvišala za 80 %.
Linea Snella je tako s pomočjo Google AdWords oglaševanja na spletno stran privabila relevantne uporabnice, željne preobrazbe, pridobila nove stranke, ki so stopile na pot zdravega načina življenja, ter povečala svojo prodajo.
»Oglaševanje prek Google AdWords nam zagotavlja približno polovico vseh prejetih mesečnih povpraševanj po naših storitvah. Konkretno to pomeni približno polovico naročil na brezplačen posvet v centrih za oblikovanje ženskega telesa Linea Snella. Tako AdWords oglaševanje predstavlja enega od dveh ključnih virov rekrutiranja novih strank in je nepogrešljiv del našega oglaševalskega spleta. Sodobna orodja, ki jih zagotavlja AdWords, omogočajo ciljno in inovativno oglaševanje z visoko dodano vrednostjo. Ekipi Red Orbita popolnoma zaupamo upravljanje naših kampanj.«
– Teja Krašovec, Linea Snella