Na vroče četrtkovo jutro smo se odpravili na še bolj vroči jug, k našim zahodnim sosedom v vroč Rimini. Barve Red Orbita smo zastopali Maja, Anja, Živa in blažen med ženami – Andraž (kakšen srečnež!). V Riminiju je letos potekala že 4. WMF konferenca v organizaciji GT Ideas. Potekala je v spektakularnem konferenčnem centru Rimini na 38.000 m2 površine. V okviru konference je 160 predavateljev iz Italije in drugod delilo svoje znanje med približno 4.000 slušateljev v 26 dvoranah. Šlo je za ogromno zadevo, ki so jo Italijani izpeljali »eccellente«. In ja, del te velike zgodbe smo bili tudi mi, Red Orbitovci. Doletela nas je namreč izjemna čast, da je bil Andraž eden izmed 6 povabljenih mednarodnih govorcev na konferenci.
Osnovni cilj konference je bil ponuditi obiskovalcem teoretično in praktično znanje s področja digitalnega marketinga ter vpogled v trenutne digitalne trende (marketing družbenih omrežij, vsebinski marketing, spletno oblikovanje, marketing na področju turizma, optimizacija za iskalnike in mobilni marketing). Hkrati pa je bila seveda udeležba na konferenci tudi odlična priložnost za mreženje in navezovanje dragocenih stikov.
Poleg teoretičnega dela je konferenca ponujala tudi vrsto ostalih aktivnosti in tekmovanj, kot so WMF Rock Contest, Digital Job Match, natečaj za najbolj inovativne ideje na področju digitala in nenazadnje, dokaz, da Italijani resnično mislijo na vse – organizirano je bilo celo varstvo za otroke. Zagotovo je bila prva misel vsakega izmed udeležencev otvoritve konference: »Hm, sem morda na napačnem mestu – je to konferenca ali rock koncert?« Foto dokazi zgoraj.
Na našo veliko žalost je večina predavanj potekalo v italijanščini. Smo pa vseeno našli svoj košček sreče v mednarodnem sklopu konference, kjer so potekala predavanja šestih vrhunskih mednarodnih strokovnjakov na področju digitala.
Kot se za vsako dobro konferenco spodobi, je bil eden izmed predavateljev tudi naš Andraž, ki je tokrat predaval o tem, kako negovati potrošnika skozi celoten nakupni proces in kako temu procesu prilagoditi oglaševalsko strategijo. Andraž, odlično izpeljano predavanje!
Sledilo je predavanje Rusinje Alexandre Tachalove, ki kot freelancerka vodi PR kampanje za ruska podjetja. V okviru svojih izkušenj je z nami delila, kako ustrezno ovrednotiti ter postaviti jasne in merljive cilje PR marketinške kampanje ter na konkretnih primerih predstavila, zakaj nekatere strategije delujejo, nekatere pa se izkažejo za totalno polomijo.
Andre Alpar, direktor nemškega podjetja PerformicsAKM3, je predstavil nekaj odličnih nasvetov za dober framework in primerov dobre prakse ter kako s pomočjo dobre vsebine izboljšati vsebinski marketing in SEO. Izpostavil je, da dobra strategija in vsebina delujeta v vseh panogah.
Yigit Konur (izgovorjava njegovega imena na kasnejšem druženju nam je povzročala kar precej preglavic J) je ustanovitelj in direktor turškega podjetja SEOZeo, predaval pa je o tem, kako biti bolj učinkovit na področju optimizacije, zakaj iskati zunanje izvajalce na tem področju ter kaj je dobro vedeti, preden se tega lotimo.
Marie Polli iz estonskega podjetja Conversion XL nas je navdušila z odličnim predavanjem o tem, kaj testirajmo in česa ne na e-commerce spletnih straneh.
Kot zadnji je v mednarodnem sklopu predaval Andrea D’Ottavio, ki je predstavil svoj primer dobro zasnovane nagradne igre na Facebooku.
Dan se je prevesil v noč in druženje udeležencev konference se je nadaljevalo tam, kjer se za Rimini spodobi – na plaži, ob odlični glasbi, jedači in pijači.
Rimini, se (mogoče) vidimo naslednje leto! Do takrat …