X

Vsebinski marketing

Vsebinski marketing je veliko več kot le produciranje vsebine, ki prodaja. Pomembno je, da ustvarjate vsebino, ki je uporabna za potrošnike v čisto vsaki fazi njihovega odločitvenega procesa. Gre za ustvarjanje zgodb, s katerimi se uporabniki lahko poistovetijo, pridobivanje njihovega zaupanja in gradnjo avtoritete blagovne znamke kot strokovnjaka na vašem področju.

Vsebinski marketing torej ni namenjen samo prodaji vaših izdelkov. Dober vsebinski marketing gradi odnose med znamko in kupci in plete vezi, ki segajo daleč izven prodajnega lijaka. Zato morate začeti ustvarjati vsebino tudi za uporabnike, ki še ne vedo, da sploh potrebujejo vaš izdelek – morda celo ne vedo, da imajo težavo, ki jo vaš izdelek rešuje. Vaša naloga pa tudi še zdaleč ni zaključena, ko se zaključi prodajni proces. Negujte svoje odnose s strankami tudi po tem, ko opravijo nakup. Najboljši strokovnjaki za vsebinski marketing vedo, kako pomembno je kupce zadržati in se ne bojijo stopiti korak dlje, da bi svojim kupcem zagotovili odlično vsebino in jim dokazali, da so izbrali znamko, ki ji je resnično mar.

Dobra vsebina na vašo spletno stran pripelje relevantne uporabnike in vam pomaga pridobiti več kvalificiranih kontaktov kot katera koli druga marketinška aktivnost. Na našem blogu si preberite si vse, kar morate vedeti o vsebinskem marketingu!

Novinarske strategije za vsebinski marketing: Kako napisati vsebino, ki ji bodo ljudje verjeli?

Meje med novinarskih sporočanjem in oglaševanjem so danes tako zabrisane, da bralec pogosto upravičeno ne…

16. 11. 2023

Vodič za dolgoročno učinkovit vsebinski plan

Se vam zdi, da nimate več idej kakšne vsebine pisati za vašo spletno stran? Ali…

19. 6. 2023

Tako lahko svoje vsebine povzdignete iz dobrih v odlične

Kako napisati vsebino, ki jo bodo vaši bralci razumeli in ki bo dosegla svoj namen?…

20. 3. 2023

Kako pomembna sta kvalitetna ponudba in prava cena?

Da bodo vašo spletno trgovino obiskali pravi potencialni kupci je pomembna primerna strategija oglaševanja. Pred…

20. 2. 2023

Najboljše praznične marketinške kampanje

Za številne blagovne znamke je božični čas najbolj ključno prodajno obdobje, saj se v teh…

26. 12. 2022

Kako z vsebino do več B2B povpraševanj?

Če ste podjetje, ki svoje storitve ali izdelke prodaja drugim podjetjem, ste se zagotovo že…

12. 12. 2022

Kaj prinaša vsebinski marketing v letu 2021?

Vsebinski marketing (ang. content marketing) ni nič novega, vseeno pa zadnja leta vse bolj pridobiva…

28. 9. 2020

Kako v B2B zmagati z vsebino?

Reality check: B2B brez vsebine ne obstaja. Zakaj sem se odločila, da vas že z…

1. 7. 2019

Je vaša vsebinska strategija primerna za mobilne naprave?

Pred dvema letoma je več svetovnih uporabnikov dostopalo do spleta prek mobilnikov kot prek namiznih…

4. 2. 2019

Kako lahko z vsebino vplivamo na odločitve kupca?

Verjetno ste že marsikdaj slišali sledeči stavek: “Content is king but distribution is queen and…

23. 9. 2018