X

Vse bolj trendovski Facebook

Po večmesečnem testiranju, ki se je začelo lanskega avgusta, je prejšnji teden Facebook svetovni javnosti predstavil novost, ki sliši na ime Trending. Storitev, ki je v svojem bistvu podobna sekciji Trend na Twitterju, se uporabnikom iz Združenih državah Amerike, Velike Britanije, Kanade, Indije in Avstralije že prikazuje v desnem zgornjem kotu News Feeda. Uporabniki omenjenih držav, ki do Facebooka dostopajo preko računalnika, lahko tako že danes enostavno in v realnem času izvejo, katere teme so trenutno najbolj popularne na največjem družbenem omrežju.

In po čem se potem pravzaprav razlikuje Facebookova storitev od Twitterjeve? Po malenkostih bi lahko rekli. Na Facebooku je, na primer, za razliko od Twitterja, ob vsakem trendu naveden še kratek opis, uporabnik pa lahko s klikom nanj preveri, kakšno mnenje imajo o določeni tematiki ostali uporabniki Facebooka.

Seveda se ob kliku na izbran trend uporabniku najprej izpišejo objave njegovih prijateljev ter strani, katerim uporabnik sledi, zatem pa še ostale javno dostopne objave na izbrano temo. Prikazani trendi se sproti osvežujejo, njihov vrstni red pa določa algoritem, ki favorizira teme, ki zabeležijo nagel porast popularnosti v primerjavi z njihovim volumnom.

Na veliko veselje vseh, ki so radi korak pred drugimi, sporočamo, da naj bi novost v kratkem bila dostopna uporabnikom Facebooka s celega sveta, tudi tistim, ki za dostop uporabljajo mobilno napravo. Za najbolj »firbčne« pa razkrijemo še, da se šušlja, da bo v prihodnje trende celo možno sponzorirati. Ali bo nova storitev Facebooka zaživela bolje kot uvedba # in dejansko postala trendovska, bo pokazal čas, zaenkrat lahko le nestrpno pričakujemo napovednik trendov tudi na domačih tleh.

Viri: – http://allfacebook.com/trending_b128441http://www.insidefacebook.com/2014/01/16/facebook-officially-launches-trending/http://www.insidefacebook.com/2014/01/14/tv-stations-automotive-brands-love-facebook-hashtags/

Oznake: FacebookFacebook Trendssocial mediatrendi