X

Več kot 450 udeležencev prišlo na inOrbit16

Pa smo ga dočakali! Pretekli teden smo bili le priča našemu težko pričakovanemu marketinškemu dogodku, ki »sliši« na ime inOrbit16. V dveh dneh se je na Brdu pri Kranju zvrstilo kar 20 mednarodnih strokovnjakov, katerim je prisluhnilo več kot 450 slušateljev iz domačih in tujih podjetij ter agencij.

 

In odziv na dogodek je bil še večji kot lani … in celo veliko večji, kot smo pričakovali! Še zadnje dneve, kaj dneve, zadnje ure so prihajala zanimanja po morebitnih prostih mestih. Ker žal vsem takim prošnjam ni bilo moč ugoditi, smo že na Brdu staknili glave in se odločili: “Naslednje leto zastavimo še bolj na široko!” Ne samo, da je tu vse več podjetij, posameznikov in agencij iz Slovenije, temveč vedno več ljudi prihaja k nam tudi iz tujine. Že letos je takih slušateljev prihajalo iz več kot 10 tujih držav.

 

Najbolj skokovito naraščanje zanimanja za inOrbit16 je potekalo ravno v zadnjih tednih oziroma dnevih. Zato si drznemo že zdaj predstaviti vizijo za leto 2017: prav gotovo ponudimo obiskovalcem še več mest v upanju, da se bo dogodka inOrbit udeležilo čimveč ljudi.

 

“Povpraševanja so namreč prihajala celo med samim dogodkom, kar nekaj ljudi pa že čaka za early bird informacije oziroma karte za inOrbit17,” je na glas, med mojim pisanjem bloga, povzemal Andraž. “Izmed več kot 450 udeležencev jih je bilo kar 30 % iz tujih držav,” sem še slišala iz njegove pisarne.

 

 

Če se vrnem nazaj k svojemu toku misli, lahko nadaljujem: Da je bil inOrbit16 prava vroča žemljica, je zadnje tedne potrjeval tudi val objav po raznoraznih družbenih omrežjih. Že lanskoletni inOrbit se je izkazal za dobro obiskanega in zato je Red Orbit v letu 2016 prestavil v višjo prestavo in dogodek ponesel na povsem novo in višjo raven.

 

Rdečo nit konference pa je tako kot lani predstavljal t. i. »inbound marketing«, ki v sebi združuje vse elemente nevsiljivega marketinga. Torej brez nekih agresivnih »prijemov«, ki se jih večkrat poslužuje klasični marketing. Če poenostavimo še bolj – preko dejanskega izkazanega interesa ljudi.

 

Če se na kratko dotaknemo še samega programa: za široko in pisano programsko tematiko je letos poskrbelo kar 20 strokovnjakov iz najbolj uspešnih podjetij marketinškega sveta. Na Brdo so nekateri prišli sicer kar iz Ljubljane, spet drugi celo iz Velike Britanije in Kalifornije. Tako so slušatelji lahko prisluhnili spoznanjem in kot zdaj lahko razkrijemo – tudi trikom strokovnjakov iz podjetij kot so Google, Red Orbit, Twitter, Intren, Inbound, Distilled, Canopy itd. Dodatne podkrepitve tez pa so mnogi dokazovali tudi s številnimi zanimivimi študijami primera.

 

Moje pisanje znova prekine Andraž, ki kar ne more skriti navdušenja in zraven malodane narekuje, kaj spade še zraven in morajo ljudje, poleg osvojenega znanja na inOrbitu, še vedeti: “Najpogostejše marketinške ovire, na katere pri delu naletimo, smo ljudje, ki si zapomnimo predvsem uporabniško izkušnjo in ne toliko oglasov in ponudbe. Pomembna je izgradnja odnosa in zaupanja s kupci na dolgi rok.”

 

 

Tudi Nenad Senić (Poslovni mediji) se strinja. Poudarek je po njegovem mnenju na osebnem pristopu in optimalni vsebini s pravo distribucijo. Namreč če še tako dobre vsebine ne znamo pripeljati do pravih ljudi, nam bo le-ta bore malo koristila. “Nenad, ne moremo se bolj strinjati s tabo!””

 

Ne mine deset minut, ko mimo mene pride Peter Mesarec, se ustavi pri mizi, poškili na ekran in vidi nastajajoči blog zapis. In ja, ne more, da ne bi dodal: “Še vedno je bilo veliko poudarka na pomembnosti testiranja v našem hitro razvijajočem se svetu. Načrtovanje uporabniške izkušnje je nujno že pred samo objavo spletne strani, saj tako zagotovimo boljše delovanje spletnega marketinga. Ena funkcionalnost, ki bo na določeni spletni strani prinašala fantastične rezultate, se temu na drugi spletni strani morda ne bo niti približala. Zato naj vsako spremembo na spletni strani testirajo”.

 

O.K. … zapisano!

 

Če za konec na hitro povzamem še nekaj dogajanja izved konferenčne dvorane, pa lahko razkrijem naslednje. Vzporedno z dogajanji je bilo v avli kongresnega centra ravno tako kot v mravljišču. Odvijali so se kratki intervjuji s predavatelji, posveti 1 na 1 in minglanje ob napetih igrah ročnega nogometa. Tako se je na inOrbitu odvil tudi marsikateri sestanek, ki bo obrodil nova dobra sodelovanja – tako z nami kot tudi med do sedaj nepoznanimi partnerji.

 

Preden pa zares zaključim, pa je Andraž za konec dodal samo še dobro popotnico: »Odprite oči, poti do vseh vaših potencialnih novih strank je mnogo. In so vse okoli vas. Kar nekaj pa vam jih razkrivamo mi na konferenci inOrbit. Zato je le-ta »a-must« za vse vas (tudi) v letu 2017