X

Threads proti X: Spopad leta 2023

Družbene medije je letos dodobra pretreslo. Nastali sta dve “novi” plaformi:  Threads, ki ga je zagnal Meta, in X, preimenovana različica Twitterja pod vodstvom Elona Muska. Obe platformi sta pritegnili veliko pozornosti. Nas pa zanima, kako se primerjata med seboj.

Ozadje

Threads in X sta postala središče resničnega šova med milijarderjema Markom Zuckerbergom in Elonom Muskom. Medtem ko je Threads dosegel 100 milijonov uporabnikov hitreje kot katera koli druga aplikacija, je X pred privatizacijo Muska imel 238 milijonov uporabnikov. Tekmovanje med Zuckerbergom in Muskom je celo privedlo do hipotetičnega dvoboja v kletki, ki priliva olje na ogenj v tekmovanju med njunima platformama (in njima).

Primerjava funkcij

Threads

X (prej Twitter)

Angažiranost uporabnikov in izzivi

Threads je doživel hiter padec angažiranosti uporabnikov, saj je padel z 49 milijonov dnevnih aktivnih uporabnikov na samo 8 milijonov v enem mesecu. Po drugi strani pa je X ohranil bolj stabilno bazo uporabnikov, vendar se sooča z izzivi, vključno z 10-odstotnim padcem spletnega prometa in upadom angažiranosti oglaševalcev. X ima dolgoletni nabor močnih uporabnikov, kot so znane osebnosti in novinarji, ki jih bo Threads moral doseči, da bo pritegnil podobno občinstvo.

Prihodnost

Threads se hitro razvija, saj je nedavno dodal zavihek “Following”, ki zagotavlja bolj Twitterju podobno izkušnjo. X pa se zdi, da se sooča z identiteto pod Muskovim vodstvom. Platforma je doživela upad prihodkov od oglaševanja in zaupanja uporabnikov zaradi Muskovih kontroverznih sprememb.

Preden zaključimo, si priznajmo še nekaj. Glede na spremenljive osebnosti vsaj enega od vključenih izvršnih direktorjev (Ja, Elon, to si ti), bi lahko bila dejstva v tem blogu tako nestabilna kot tvit o kriptovaluti. Torej, če to berete v prihodnosti, vzemite napisana dejstva z rezervo; funkcije posameznih plaform so se verjetno spremenile hitreje kot izstrelitev SpaceX-a.

Zaključek

Bitka med Threads in X je še daleč od konca. Medtem, ko Threads poganjajo globoki žepi matičnega podjetja Meta, ima X prednost uveljavljene baze uporabnikov in nabora funkcij.

 

PS: ste že zamenjali Twitter logo za X na svoji spletni strani (ali raje čakate na naslednjo Muskovo potezo)?

Oznake: digitalni marketingMetared orbitsocial mediathreadsTwitterx