X

Študija primera: Kako je S.K.I.F.U.N. povečal organski obisk za 136 %

S.K.I.F.U.N., vodilni ponudnik smučarskih izletov in dopustov na slovenskem trgu, je v enem letu povečal organski obisk na svoji spletni strani za 136 %. V Red Orbitu smo s podrobnim poznavanjem vedenja potrošnikov na spletu vodili naročnika pri razvoju novih pristajalnih strani in s pomočjo optimizacije spletnih strani uspeli pozicionirati spletno stran kot pomemben vir informacij za vse, ki jih zanimajo smučarski izleti in dopustovanje ter novosti v smučarski industriji.

Cilji

S.K.I.F.U.N., tako kot že samo ime nakazuje, želi narediti smučanje zabavno. Naš cilj je bil povečati prepoznavnost spletne strani na spletnih iskalnikih in s tem na spletno stran privabiti čim večje število relevantnih uporabnikov. S strateškim pozicioniranjem na spletnih iskalnikih smo želeli uporabnikom ponuditi najboljšo uporabniško izkušnjo skozi celotni odločevalski proces in s tem posledično tudi povečati število rezervacij preko spletne strani.

Stanje pred začetkom projekta

Spletna stran ni bila narejena v skladu s spletnimi standardi, kar je povzročalo težave tako uporabnikom, kot tudi spletnim iskalnikom. Spletna stran je na iskalnikih rangirala slabo. V večini primerov se je med iskalnimi rezultati pojavljala samo domača stran, kar za uporabnika ni optimalno. Naš cilj je bil uporabniku ponuditi najbolj relevantno vsebino glede na njegovo iskanje. Poleg tega so imeli uporabniki tudi težave z razumevanjem spletne strani in navigacijo po sami strani.

Pristop

Za spletno stran smo definirali 3 cilje, ki so podrobneje razdelani v nadaljevanju. S tem smo začrtali usmeritve in hkrati določili ključne kazalnike uspeha, ki so služili preverjanju uspešnosti našega dela.

Najprej je bilo treba urediti tehnični del spletne strani. S tem smo zagotovili, da lahko Google in tudi drugi iskalniki pregledajo in pravilno razumejo strukturo in vsebino spletne strani. Splošno velja pravilo, da je tisto, kar je dobro za Google, dobro tudi za uporabnika, in s tem v mislih smo tehnično uredili spletno stran.

V drugem delu projekta smo se osredotočili na vsebino na spletni stani, ki je še posebej pomembna za uporabnika. Če uporabnik na spletni strani hitro najde relevantne informacije, je toliko večja verjetnost, da bo na tej isti spletni strani naredil tudi rezervacijo. Najprej smo prenovili predstavitve izdelkov (smučarski paketi), kasneje pa pripravili še plan vzpostavitve informacijskega središča z uporabnimi vsebinami. Informacijsko središče nudi ljubiteljem smučanja zanimive informacije skozi vse leto. Glavna vloga informacijskega portala, poleg prikazovanja sveže in relevantne vsebine, je izgradnja zaupanja pri uporabnikih kot zanesljivega vira informacij. Uporabnik se na takšno stran rad vrača, ji zaupa in s tem se povečuje možnost, da bo tu tudi opravil rezervacijo.

Tretji del projekta je obsegal pripravo dolgoročne strategije za uspešno offsite optimizacijo, ki bo zagotavljala kakovostne omembe spletne strani tudi v prihodnosti. To je pomemben faktor, ki prispeva k boljšim uvrstitvam v spletnih iskalnikih in k boljši prepoznavnosti same spletne strani.

Ves čas projekta smo imeli v mislih potrošnikovo odločitveno pot (Consumer Decision Journey = CDJ). Vse cilje na spletni strani lahko dosežemo le, če so pristajalne strani pripravljene tako, da nudijo relevantne vsebine za vse faze potrošnikove odločitvene poti – vzbudimo uporabniku željo po dopustovanju, ga izobrazimo z relevantnimi informacijami in mu na koncu ponudimo rezervacijo pod dobrimi pogoji.

S CDJ v mislih smo uporabnike spletne strani razdelili v 3 glavne skupine (družine, mladi in smučarski navdušenci) in za vsako skupino izoblikovali ustrezne pristajalne strani z relevantnimi nagovori.

Rezultati

Cilji projekta so bili doseženi in preseženi. Promet na spletni strani smo povečali in za pomembne ključne besede dosegli dobre pozicije v spletnih iskalnikih.

Povečanje prometa januarja 2015 v primerjavi z januarjem 2014:

– Organski obisk: 136 %

– Vse vrste obiska: 119,70 %

– Odstotek novih sej: 80 %

Organski obisk se je povečal bolj kot celoten promet, kar kaže na to, da so rezultati SEO projekta dobri in povečan organski obisk ni zgolj posledica drugih marketinških akcij ali tržnih sprememb.

Spletna stran se zdaj dobro uvršča na iskalnikih za veliko število pomembnih ključne besed, izboljšalo pa se je tudi rangiranje strani na Google.si. Uporabniki sedaj v iskalnih rezultatih dobijo povezave na ustrezne pristajalne strani, ki vsebinsko ustrezajo njihovim iskanjem.

»Dejansko smo skozi SEO projekt povečali učinkovitost naše prodaje preko spletne strani, hkrati  pa so naši prodajniki dobili nove ideje in nova znanja, ki jih s pridom uporabljajo pri pripravi kvalitetnih prodajnih artiklov. Vsekakor bomo nadaljevali po začeti poti.«

Aljaž Lukman, direktor S.K.I.F.U.N.

Oznake: customer decision journeyred orbitSEO