Lastniki spletnih strani smo od 15. 6. pravzaprav slepi. Orodje Google Analytics, ki nam je večini pomagalo pri analizi našega dela na spletu, saj nam je prikazovalo od kod in kakšni so naši uporabniki, kaj delajo na naši spletni strani in kaj ter zakaj kupujejo, v veliki večini primerov prikazuje le še 10–20 % obiskovalcev. Vzrok za to so piškotki ali natančneje zakonodaja o piškotkih, ki govori o tem, da lahko s piškotki zaznamo samo tistega uporabnika ali uporabnico, ki nam to dovoli. O upravičenosti Zakona o Elektronskih komunikacijah, ki to predpisuje, se je pisalo že veliko, zato moj namen ni, da danes pišem o tem. Pri Red Orbitu smo se dolgo poglabljali v zakon, nasvete in pogosta vprašanja, ki jih je pripravil Urad informacijske pooblaščenke. Želeli smo ugotoviti, ali lahko Google Analytics pripravimo do tega, da lahko deluje na spletni strani, tudi če uporabnik ne klikne DA. Kajti zavedamo se, da je takšno merjenje pomembno za nas, za naše naročnike in za vas.In uspelo nam je. Preverili smo nastavitve orodja Google Analytics, prebrali zadnje dokumente informacijske pooblaščenke in ugotovili, da je nemogoče mogoče. Google Analytics lahko nastavimo tako, da postanejo piškotki neinvazivni. Z nastavitvami in spremembo kode Google Analytics na strani, torej kratkimi koraki, ki jih lahko izvede vsak, postane Google Analytics koda sprejemljiva tudi za ZEKom-1 in s tem ponovno dobimo moč, da lahko merimo vse obiskovalce na naši spletni strani.
To znanje želimo deliti z vami, zato smo pripravili natančen opis postopka, ki ga delimo z vami v e-knjigi Implementacija Google Analytics-a na spletno mesto v skladu z ZEKom-1. Popolnoma brezplačno. Samo vaš e-mail naslov bi želeli in vaše ime. Da se spoznamo. Najdete ga tukaj.