X

Spletni nakupovalni trendi v letu 2018

 

V Red Orbitu smo pripravili raziskavo o vedenju uporabnikov v slovenskih spletnih trgovinah. Zanimalo nas je, kako se je vedenje potrošnikov v spletnih trgovinah spremenilo in kakšni so trendi. Raziskavo smo opravili na podlagi 12.858.176 sej, ki so bile zabeležene od 1. oktobra 2017 do 30. septembra 2018. 

Kateri so najpomembnejši izsledki, ki jih morate upoštevati?

 

Ali uporabniki konvertirajo na mobilnih napravah?

 

Analiza slovenskih spletnih trgovin je pokazala, da se je število sej na mobilnih napravah povišalo za 42,2 %, seje na namiznih napravah pa so se povečale zgolj za 5,4 %. Sicer so namizne naprave še vedno številka ena, kar zadeva stopnjo konverzije (0,8 %), a 12,5-odstotna rast stopnje konverzije na mobilnih napravah kaže, da se ta trend lahko kaj kmalu obrne.

Da ne boste zamudili priložnosti za rast, poskrbite, da bo vaša spletna trgovina prilagojena mobilnim napravam in uporabniku prijazna.

Ali mi Black Friday prinaša dodano vrednost?

 

Rezultat popustov Black Friday je res veliko število transakcij – teh je tudi do 4-krat več kot na povprečen dan! Da bi dosegli še boljšo stopnjo konverzije, poskrbite za to že precej prej – uporabniki namreč nekaj dni pred nakupom brskajo po vaši strani, da že vnaprej vedo, kaj kupiti.

Ne pozabite na remarketing, ki je odličen način, da dosežete svoje potencialne kupce.

Oznake: Ecommerceinfografikespletni trenditrendi